וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה מפסיד אחד - אפס לחצ'פורי

19.3.2019 / 7:00

המונה מוצא בסמוך לשוק פ"ת מאפייה גרוזינית, עם כל המאפים המפורסמים של העדה וחצ'פורי גבינות אחד - מאפה חלבי שמן ומענג שאוכלים ישר מהתנור ואי אפשר שלא להכנע לו

מאפייה גרוזינית. קובי רובין, קובי רובין
המאפייה הגאורגית/קובי רובין, קובי רובין

השוק של פתח תקוה, והרחובות הסובבים אותו, לא מפסיקים להפתיע, למרות הדימוי של פתח תקוה כעיר משעממת, היא אוחזת באחד השווקים הכי פחות משעממים בארץ. כל פעם שיוצא לי להגיע למקום, אני מוצא שם משהו חדש. אני מחנה את המונית, חמוש בפנקס ועט, ויוצא לטעום את המקום.

רחוב גוטמן הוא רחוב שקט הנמצא בקרבת השוק מצדו הצפוני. יש סצנה רוסית די מפותחת באזור הזה, חנויות של מעדנים רוסים ומשקאות לא מוכרים למיניהם. באותו רחוב לכד את עיניי שלט פשוט "מאפייה גרוזינית". השלט תפס אותי במילה מאפייה, המילה גרוזינית נתנה את הערך המוסף. מאפייה גרוזינית זה מחייב.

מאפייה גרוזינית. קובי רובין, קובי רובין
חצ'פורי גבינה/קובי רובין, קובי רובין

נכנסתי אל המאפייה וקיבל את פניי בני, הבעלים של המאפייה, הוא פתח את המאפייה לפני ארבעה חודשים בלבד ומקווה לטוב, ישר הזמנתי חצ'פורי גבינה חם מהתנור (20 שקלים), הריח של הגבינה עבר דרך הבצק, ריח ששובר דיאטות בקלילות יתרה.

רוב לקוחות המקום באים לקחת מכאן הביתה, אין במקום איפה לשבת או לאכול. מבחינתי זה נותן למקום נקודות זכות, אם אנשים סומכים עליו מספיק כדי לקחת הביתה ולא לאכול סתם ככה על הדרך, אתה לא תקנה לבית שלך משהו פחות ממעולה. לקוח שנכנס אל המקום פירק לעצמו חצי מגש של חצ'פורי בשתי דקות והלך.

בשבוע שעבר

גן עדן של טעמים: קסם הקוסקוס בראש העין

לכתבה המלאה
מאפייה גרוזינית. קובי רובין, קובי רובין
אחד אפס לחצ'פורי/קובי רובין, קובי רובין

הדלפק עצמו היה מלא בעוד דברי מאפה וטיגון ידועים, יש את הפיצה הגרוזינית העגולה, היו גם יחידות רבות של פירושקי עם מילויים שונים ישר מהטיגון, כרוב ותפוח אדמה, לא יכולתי לעצור את עצמי מלטעום את הפירושקי כרוב של המקום (7 שקלים), בני המליץ עליו, הפירושקי נהדר ומתקתק, מנה מעולה בהחלט.

החצ'פורי של מאפייה גרוזינית לא קטן בכלל, אפילו גדול מהרגיל, והוא מלא בגבינה לכל אורכו, גבינה שמנה עם מעט מליחות. החצ'פורי עשוי בצק עלים שמתמזג נהדר עם השומן של הגבינה, נכנע-לא נכנע לגבינה, שומר על טעמה. קשה מאוד להפסיק לאכול את החצ'פורי של מאפייה גרוזינית בשוק של פתח תקוה, ניסיתי לעצור לרגע ונכשלתי - אחד אפס לחצ'פורי. אז אכלתי, נהנתי ושבעתי מהמאפה החלבי הכי שמן ומענג שאפשר לאכול ישר מהתנור, בלי קיצורי דרך, אז אל תהססו, אתם רואים את השלט, כנסו לאכול, יש הכל במקום טרי וחם, בתאבון לכולם.

מאפייה גרוזינית, גוטמן 14 פתח תקווה, 03-9453730, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 07:00-19:00, שישי: 07:00-15:00. כשר

מאפייה גרוזינית. קובי רובין, קובי רובין
מאפייה גרוזינית/קובי רובין, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully