המבורגרים. חיים יוסף,
המבורגרים/חיים יוסף

ההמבורגרים שאנחנו הכי אוהבים בתל אביב

28.5.2019 / 13:30

אין ספק שנושא ההמבורגר הוא עניין רגיש, לכל אחד יש את ההעדפה שלו וקשה להשלים עם בחירות שונות משלך. ובכל זאת, לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי הנה רשימה של ההמבורגרים הטובים ביותר שתל אביב יודעת להציע, העיר שבה יש הכל ובסוף תמיד אוכלים המבורגר

יום ההמבורגר הבינלאומי הוא הזדמנות מצוינת לדבר (שוב) על המאכל שאנחנו הכי אוהבים. רק בשנה שעברה נפתחו ברחבי הארץ עוד עשרות מזללות המבורגר חדשות, ונדמה שהמילה האחרונה בתחום טרם נאמרה, וספק אם תיאמר. בכל מסעדה ובית קפה תמצאו מנת המבורגר, לעיתים לא רעה בכלל, ומלבד רשתות המזון המהיר המוכרות כמו מקדונלדס, בורגראנץ', BBB ואחרות, חלה בשנים האחרונות צמיחה של רשתות "בוטיק", ואין סוף מסעדות המבורגר שהתפריט שלהן מתמקד אך ורק בקציצה בין שתי לחמניות.

אז נכון שנושא ההמבורגר הוא עניין רגיש, לכל אחד יש את ההעדפה שלו וקשה להשלים עם בחירות שונות משלך. ובכל זאת, הנה רשימה של ההמבורגרים הטובים שתל אביב יודעת להציע, העיר שבה יש הכל ובסוף אוכלים המבורגר.

ויטרינה

ריפבליק בורגר. באדיבות המסעדה,
ריפבליק בורגר של ויטרינה/באדיבות המסעדה

ויטרינה

כל הסופרלטיבים בעולם לא יספיקו כדי לתאר את ההמבורגר של ויטרינה, ואולי מספיק פשוט להעיף מבט בתורים המשתרכים מחוץ לשני הסניפים, זה שבלילינבלום וזה שבאבן גבירול, כדי להבין שלא מדובר כאן בהייפ, אלא בהצטיינות עקבית ומתמשכת. קציצה רכה ועסיסית, לא שמנה מדי, אורגולה ולא חסה, קטשופ סלק, גבינה כחולה, אגוזי לוז, צ'יפס חצי חצי (תפוחי אדמה ובטטה) עם גרדת לימון, לימונדות בטעמים, ושירות זריז ושמח, כל אלו הופכים את ויטרינה להמבורגר הכי מדובר בעיר. לכו תתפסו מקום בתור.

ויטרינה, לילינבלום 40 תל אביב 03-6960304; אבן גבירול 36 תל אביב 03-6960304

אמריקה בורגרס

אמריקה בורגרס. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
אמריקה בורגרס/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

אמריקה בורגרס

יש לא מעט אנשים שיטענו שאמריקה בורגרס מציעה את ההמבורגר המושלם עם תפריט שמציג חמישה המבורגרים מבשר שנטחן במקום. הקציצות עסיסיות ושמנות, יש גם גבינת צ'דר, חמוצים מטוגנים מופלאים, חלת בצל מפורסמת שמגיע לה יחס אישי ומיונז ביתי ממש טוב. המקום מעוצב כדיינר אמריקאי, יש שירות מלא, ובאמריקה בורגרס נותנים עבודה יפה גם בלייט נייט.

אמריקה בורגרס, אלנבי 112 תל אביב, 03-5280281

M25

המבורגר. באדיבות המסעדה,
הכי פשוט הכי טעים/באדיבות המסעדה

M25

נכון מדובר במסעדת בשר ולא במזללת המבורגרים ובכל זאת לא ניתן להתעלם מההמבורגר המצוין של M25, שמוגש גם במסעדת האם בשוק הכרמל וגם בסניף הקטן ברמת אביב. הבשר המעולה של ירון קסנטבוים ויונתן בורוביץ' לא דורש הרבה להטטנות, הוא מוגש בפשטות עם חסה ועגבניה, על לחמניה קלויה על אש גלויה, וזה כל הסיפור, והסיפור הזה שווה שיספרו אותו.

M25, סמטת הכרמל 30 תל אביב 03-5580425; ברודצקי 15 תל אביב 03-9340248

מיטבר בורגר

המבורגר של מיטבר בורגר הרצליה. רעות סהר,
מגש קסום/רעות סהר

מיטבר בורגר

הרבה כתרים נקשרו להמבורגר של מיטבר, אחת ממסעדות הבשר האהובות בתל אביב, עד שהשכילו שם לקחת את ההתמחות הזאת שלהם ולפתוח מקום להמבורגרים. במיטבר בורגר טוחנים את הבשר במקום ומתבלים בעדינות במלח ופלפל כך ששום דבר לא יפריע לחומר הגלם לדבר בעד עצמו. את כל ההמבורגרים מכינים כאן במידת עשייה אחידה בפרסר (מכונת טיגון המבורגרים אוטומטית) מורחים מיונז חריף שזה רוטב הבית ומגישים בקרטון נוח עם צ'יפס ושתייה. דוז פואה.

מיטבר בורגר, קלמן מגן 1 שרונה מרקט תל אביב

פרוזדור

המבורגר. דרור עינב,
המסדרון אל האושר/דרור עינב

פרוזדור

בפרוזדור נותנים דגש חזק לא רק על המבורגר משובח אלא על תוספות מקוריות שהופכות את החוויה השגרתית למשהו מיוחד. התפריט הוא רשימה של המבורגרים עם שמות מבדרים (כמו "אל תזמין" או "החיים קשים"), כשהבסיס הוא קציצות מבשר טרי שנטחן במקום, עם תוספות כמו בייקון אמיתי, חלפיניו כבוש מצופה פירורי לחם ומטוגן, בצל מקורמל, מיונז כמהין, מוצרלה מעושנת ועוד אין סוף אפשרויות. יש גם בירה ומילקשייק ועוד דברים שהופכים את הפרוזדור למקדש המבורגרים שמקומו בהחלט ברשימה.

פרוזדור, מנדלי מוכר ספרים 6 תל אביב, 03-5233223

TLBS

המבורגר. אמיר מנחם,
המבורגר קטן וחצוף/אמיר מנחם

The Little Burger Shop

The Little BRGR Shop, או TLBS בקיצור, היא מזללה קטנטנה וממותגת, מהמגבון ועד הפלייסמנט. המקום הוא שיתוף פעולה בין מעדניית מרקטו המצוינת לבין שף און משען ובו דלפק ומאחוריו מטבח, ממנו מוציאים בסך הכל שני סוגים של קציצות ואלטרנטיבה צמחונית של פטריית פורטובלו, עם כמה אפשרויות של תוספות, מנות צד ושתיה, ואתם מסודרים.

TLBS, דיזנגוף 126 תל אביב, 03-7399077

פורט 19

המבורגר שוויצרי עם אמנטל ושבבי בצל. רעות סהר,
אוכל רחוב איכותי/רעות סהר

פורט 19

בשני הסניפים של פורט 19, גם זה בשלמה המלך וגם זה בחשמונאים, עדיין מגישים את הנקניקיות שהפכו את המקום למפורסם, אבל היום אנשים מגיעים לשם בכלל בשביל תפריט ההמבורגרים המצוין עם רפרנסים מקסיקניים כמו אבוקדו, שוייצריים כמו גבינת אמנטל, או פולינזיים כמו אננס. הקציצות עשויות מנתחים מיוחדים או בשר כבש, הצ'יפס עגול ומעולה, ואם תתעקשו תוכלו להזמין גם אחלה נקניקיות, אבל לא לשם כך התכנסנו פה.

פורט 19, החשמונאים 95 תל אביב 03-7397020; שלמה המלך 2 תל אביב 03-6707929

פאט קאו

המבורגר מפורק. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר מפורק/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

פאט קאו

עם קריצה ללונדון ולאופנת הגולגלות והסכינים, טום אביב פתח לפני שנה בשיתוף עם טריגר בוצ'ר בר משרונה מרקט, את פאט קאו, מזללת המבורגרים לא מתחנפת שמגישה כמה גרסאות של המבורגרים שונות ממה שהתרגלנו. הבשר המצוין של טריגר הופך בפאט קאו לקציצות רכות שמוגשות בלחמניות רכות עוד יותר, ומיונז וזהו, בלי ירקות ובלי תוספות, נטו בשר בלחמניה. ויש גם המברגר מפורק בסגנון סלופי ג'ו שמוגש לצד גליל מגבות נייר. אתם תזדקקו לו.

Fat Cow, דיזנגוף 265 תל אביב, 03-9932591

הפרופסור

המבורגר מחתרתי. שמרית גרסטמן,
חור בקיר/שמרית גרסטמן

הפרופסור

בסוף השנה שעברה השתגעה תל אביב בגלל המבורגר מחתרתי שמגיע עד הבית בהזמנת ווטסאפ. הפרופסור המסתורי שעומד מאחורי הפרויקט השיק בשבוע שעבר מקום קבוע להמבורגרים שלו, לא מסעדה, אלא מה שהוא קורא לו "חור בקיר", שם בעזרת קוד סודי שתקבלו בווטסאפ, תוכלו להזמין ממוכר במסכה ארבעה סוגי המבורגרים בלחמניה שחורה מרהיבה לצד צ'יפס קרוע. אוונגרדי ומשעשע, שווה לנסות.

פרטים נוספים בטלפון 051-5050145

אגאדיר

המבורגר TOY. איתן וכסמן,
הראשון לזהות/איתן וכסמן

אגאדיר

ההמבורגריה הראשונה של תל אביב שנפתחה כבר ב-1997 ברחוב נחלת בנימין, כשעוד לא ידעו בישראל מה זה מזללת המבורגרים, והיום יש לה כבר סניפים בכל הארץ. יש עדיין מי ששומר נוסטלגיה לסניף הראשון, וגם ההמבורגרים שומרים על רמה ויודעים לחדש כשצריך, כשגם ההמבורגר הקלאסי מצוין ובכל זאת יש לא מעט המבורגריים יצירתיים לחובבי ההרפתקאות.

אגאדיר, נחלת בנימין 2 תל אביב, *5690

מוזס

בורגר אסאדו. חיים יוסף,
תמיד מחדשים/חיים יוסף

מוזס

רשת מוזס, שהוקמה על ידי האחים ירזין, התחילה את דרכה עם הסניף הראשון ב-2003 ברוטשילד ונחשבה לפורצת דרך בזכות חדשנות ואיכות ותפריט שהציע רק המבורגרים, מה שהיה אז די נדיר. הכל במיתוג מדליק ובאריזות חמודות. מאז, הרשת התרחבה מאוד ולבסוף גם נמכרה לרשת BBB כאשר המוצר מעט נשחק אבל אנחנו עדיין שומרים לו חסד נעורים.

מוזס, רוטשילד 35 תל אביב, 03-5664949

סוסו אנד סאנס

סוסו אנד סאנס. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר חצוף/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

סוסו אנד סאנס

רשת ההמבורגריות של עומר מילר, שהתחילה בדוכן הקטן והעמוס תמיד בהרצל פינת רוטשילד והיום כבר בת 10 סניפים, מציעה קציצות של 80 אחוז בשר בקר ועוד 20 אחוז לבחירתכם מבשר טלה, מח עצם, כבד אווז או גבינה. יש מגוון של המבורגרים צמחוניים וטבעוניים, מלא תוספות מושחתות ורטבים, הכל בגרסת הדרייב-אין האמריקאי בקופסאות קלקר ואווירה צעירה.

בחמשת סניפי סוסו בתל אביב

עוד המבורגרים בתל אביב:

גורמה 26, ההמבורגר בסגנון צרפתי שכבש את דרום תל אביב

אנגוסרי, מסעדת הבשר מבית דבאח שמתמחה בהמבורגר מצוין

קפטן בורגר, המבורגרים קטנים ודקים שאפשר להעמיס כמה לתוך הלחמניה

עד העצם אקספרס, המבורגר עם קריצה לרשתות ההמבורגרים האמריקאיות

המבורג, המבורגר שהיגר לתל אביב מרחובות ומציע תפריט המבורגרים מקיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully