וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: ההמבורגר שמשגע את תל אביב

18.8.2014 / 11:43

שתי צרפתיות שמתגוררות בארץ לא הצליחו למצוא את ההמבורגר החלומי שאכלו בפריז ולכן פתחו את המבורגר 26 גורמה בת"א - שחזור משגע של שחיתות צרפתית

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט, בימוי: גיא גורן

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על המבורגר, אנחנו חושבים על אוכל מהיר, לעיתים תעשייתי, ובמקרים רבים לא מדובר במזון איכותי במיוחד. זאת כנראה הסיבה שצמד המילים "המבורגר גורמה" נשמע לנו קצת מפתיע.

את המקום החדש "26 המבורגר גורמה" שנפתח ברחוב מקווה ישראל בתל אביב, פתחו שתי עולות חדשות מצרפת יעל ברוך אל (29) ומרים בן הרוש (23). שתי הצעירות הצרפתיות שמתגוררות כבר מספר שנים בתל אביב, לא הצליחו למצוא בה את ההמבורגר החלומי שטעמו בפריז, אז הן החליטו לפתוח מקום כזה בעצמן.

26 המבורגר גורמה. דייב שחר
התוספות כבר בפנים/דייב שחר

אז מה הופך את ההמבורגר שלהן לגורמה? גבינות איכותיות תוצרת חוץ, בשר טרי שנטחן במקום וגולת הכותרת - לחמניית בריוש. עוד דבר שנראה להן מוזר היה ששואלים אותן בארץ באיזו מידת עשייה הן רוצות את ההמבורגר שלהן, או איזה תוספות לשים עליו, במקום שלהן הן כבר עשו עבורכם את הבחירה.

ב "26 המבורגר גורמה" מידת העשייה של ההמבורגרים אחידה - קצת יותר ממדיום, גם התוספותכבר מורכבות מראש, אתם רק צריכים לבחור בין ההמבורגר הקלאסי (עם בייקון, גבינת אמנטל ובצל קונפי), המבורגר עם כבד אווז וריבת תאנים או המבורגר צמחוני העשוי מגבינת מוצרלה מטוגנת, עם עגבניות מיובשות ופסטו, ועוד אפשרויות רבות.

השתיים מבטיחות עוד חידושים והפתעות במסעדה החדשה, וכבר מדברות על סניפים נוספים שייפתחו בהמשך, גם הם יהיו בתל אביב.

26 המבורגר גורמה, מקווה ישראל 26, תל אביב, 03-6005109. א'-ה' 00:00-11:00, ו'-ש': 11:00 - 01:00 . לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully