וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטרינה לילי: המקום הכי מגניב תל אביב

24.5.2016 / 12:18

חשבתם שהויטרינה באבן גבירול היא המקום הכי מגניב בת"א? זה רק בגלל שעוד לא ביקרתם בויטרינה לילי. הצצת וידאו ראשונה למקום שהפך למוסד ההמבורגרים של תל אביב - תתכוננו להתאהב

צילום וידאו: עידו שחם, עריכה: נטלי זברו

מה הופך מסעדה למוסד קולינרי? בדרך כלל ותק. מסעדה שקיימת שנים רבות, אולי אפילו עוברת במשפחה בין דורות, שקנתה לעצמה שם של מקום שהוא כאן בשביל להישאר. אבל לפעמים, לעיתים נדירות, לא צריך לעבור יותר מחצי עשור בשביל להבין שלמקום מסוים יש את אותו אקס פקטור שהופך אותו למוסד קולינרי. כזו היא הויטרינה של נתי מנשה. מנשה פתח את הויטרינה באבן גבירול לפני כשש שנים, כמסעדת מזון מהיר לנקניקיות, שבהמשך החלה להגיש גם המבורגרים. בשלוש השנים הראשונות היה לנתי לא פשוט, אבל בסופן משהו קרה, ומשם הדרך להיות מוכתר פעם אחר פעם כהמבורגר הטוב ביותר בתל אביב, כבר הייתה סלולה.

ויטרינה לילי. מערכת וואלה!
ויטרינה לילי, תתכוננו להתאהב/מערכת וואלה!

שש שנים אחרי הפתיחה, מאות המבורגרים שנמכרים בכל יום ואלפי אנשים מרוצים מהאוכל אך עייפים מהתור, ונתי הבין שהוא חייב להתרחב ולפתוח לויטרינה סניף נוסף. אבל נתי, האיש עם אולי הכי הרבה סטייל בקולינריה הישראלית, ידע שגם את זה הוא חייב לעשות כמו שצריך, בדרך שלו.

אל עולם האוכל הוא התגלגל די במקרה. לאחיו אמנם יש מסעדה מצליחה בלוס אנג'לס, אבל נתי בכלל עסק בתחילת דרכו באופנה, וכשנכנסים לויטרינה החדשה, המכונה ויטרינה לילי, שנפתחה ביום ראשון האחרון, קשה לפספס את זה.

ויטרינה לילי, שנפתחה במקום הוולפנייטס שהיה שם לפניה, לא מזכירה בשום דבר את מה שהיה שם קודם, ולא מוגזם להגיד שהיא אחת המסעדות היפות והקוליות שנפתחו כאן לאחרונה. זאת אמנם רק מזללת המבורגרים כביכול, אבל כמו שנתי כבר לימד אותנו, גם המבורגרים צריך לדעת להגיש. ליושבים בדיינר החדש צפויה חוויה לא רק קולינרית, אלא גם חזותית; רצפת העץ הבהיר, כסאות הבר בצבע זהב, כסאות השולחנות בוורוד נעים לעין, טפט הפלמינגו בשירותים ואלמנטים נוספים נותנים תחושה אמריקאית, אבל בקטע טוב ומגניב, קליפורניה סטייל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ההמבורגר עם הכי הרבה סטייל בת"א/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מבחינת התפריט, תמצאו כאן את המבורגר הדגל, אשר נקרא The Butler בגודל 220 גרם. הוא יכול להגיע נקי, או עם גבינה (40 שקלים להמבורגר, 55 שקלים בארוחה, 45/60 שקלים עם תוספת גבינה), הצ'יפס 50-50 המפורסם, עשוי מתפוחי אדמה ובטטה, עם תבלינים וגרידת לימון נמצא גם כאן כמובן. המבורגר חדש שהתווסף לתפריט הוא ה-Best Coast אשר מגיע עם ריבת בייקון וצ'דר (45/60/65 שקלים). לשמחת הצמחונים נוסף גם המבורגר צמחוני ומושחת, עליו מוטבע לב, והוא כולל פטריה ממולאת גבינות צ'דר וגאודה ומטוגנת בשמן עמוק (40/55 שקלים). בנוסף, תמצאו כאן גם סלט עוף סיני (45 שקלים). את גזרת הסייד קיק במקום הנקניקיות, שהפעם נשארו בחוץ, נכנסו הטאקוס, אותם מכינה טיפאני, אשתו של נתי. K TOWN טאקוס, עשויים מקמח תירס, עם שורט ריבס במרינדה קוריאנית, מגיעים בצלחת של שלוש יחידות (40/55 שקלים).

ויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אורחים חדשים בתפריט - הטאקוס/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הפעם התווספו גם קינוחים לתפריט, עליהם אחראית טיפאני. תוכלו למצוא טאקו שעשוי וופל, ממולא בגלידת וניל בציפוי שוקולד (15 שקלים) ועוגיות צ'אבי האבי - עוגיות שוקולד צ'יפס שמנמנות (10 שקלים לשתי עוגיות). המיצים המפורסמים והפוטוגנים של הויטרינה קיימים גם כן במקום החדש, ותוכלו לבחור בין מיץ אבטיח, מלון-לואיזה וסלק-פטל.

רק יומיים עובדת הויטרינה לילי, אבל אפשר כבר להגיד שלמרות שהמקום מלא באנשים, גודלו המרווח (בעיקר יחסית לסניף המקורי) בהחלט עוזר ותחלופת האנשים עובדת בקצב טוב. בהמשך יתווספו מקומות ישיבה גם בחוץ. כרגע המקום פתוח רק בשעות הערב, בעוד כשבועיים ייפתח גם לצהריים, ובהמשך כנראה גם בסופי שבוע.

ויטרינה לילי, לילינבלום 40 תל אביב,03-6164118 שעות פעילות: ראשון-חמישי 18:00-23:00, בהמשך 12:00-23:00. לא כשר

ויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
פותחים שולחן, ויטרינה סטייל/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
ויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
תשתו משהו. המיצים המפורסמים של הויטרינה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
ויטרינה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חלומות על קליפורניה. הצצה לויטרינה לילי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully