וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל מבטחים: הצצה להמבורגר החדש של פורט 19

27.12.2017 / 13:07

לא באמת חשבתם שיעבור שבוע בלי המבורגר חדש, נכון? קבלו הצצו לסניף החדש של פורט 19, המקום שהתחיל כמזללת נקניקיות משובחת ותפס תאוצה בזכות ההמבורגרים המוגזמים

יח"צ - חד פעמי

בתחילת 2013 הוקמה ממלכת הנקניקיות של השרקוטייר אלן טלמור בנמל יפו, מה שגם העניק לה את השם פורט 19. לא הרבה זמן אחרי, בקיץ 2014, נפתחה השלוחה הראשונה של פורט 19 בפינת הרחובות שלמה המלך וקינג ג'ורג' בת"א. בהתחלה נשען המוניטין של המסעדה על הנקניקיות המצוינות אבל בהמשך נכנסו לתפריט כמה המבורגרים ומהר מאוד משכו אליהם את מירב תשומת הלב. הנקניקיות הנהדרות עדיין בתפריט אבל זהו תור הזהב של ההמבורגר, מה שהוביל את פתיחתו של סניף חדש, עכשיו במעוז הג'נטריפיקציה, רחוב החשמונאים בתל אביב. מצד אחד מגדלי גינדי והקניון האופנתי, ומהצד שני כיכר גבעון החמודה שהיא החצר האחורית של כל מיני מסעדות ומוסדות אוכל מה שבא לידי ביטוי בעיקר בלוק תעשייתי עם הרבה מזגנים שפולטים חום ורעש לצד ספסלים ומדרחוב פסטורלי.


עוד המבורגרים חדשים שכדאי לבדוק:
בנג בנג ההמבורגר החדש והמושחת ברעננה
מזללת ההמבורגרים החדשה של מיטבר בהרצליה

המבורגר הוואי עם אננס וגבינה כחולה. רעות סהר,
המבורגר הוואי/רעות סהר

הקציצה של פורט 19 נקראת המבורגר קצבים והיא שילוב של נתח קצבים, שפונדרה עשירה בשומן ונתחי אנטרקוט. בתוך הסנדביץ' יש כמובן עגבניה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ורוקט. בתפריט יש כמה המבורגרים בשילובים שכבשו את הקהל, ביניהם המבורגר הוואי עם קציצה ועליה פרוסת אננס שנצרב על הפלנצ'ה וגבינה כחולה (42 שקלים); המבורגר שווייצרי עם קציצה שעטופה בגבינת אמנטל ושבבי בצל מטוגן (42 שקלים); המבורגר צרפתי עם גבינת בושה עזת טעם וריבת תאנים תוצרת בית (47 שקלים) או המבורגר מקסיקני עם רוטב צ'יפוטלה, חלפיניו וליים פיקנטי, שעועית שחורה ושבבי בצל (42 שקלים). בין הנקניקיות הבולטות יש נקניקיית עגל עם חתיכות של גבינת צ'דר בתוכה, שום, פלפל ומוסקט (32 שקלים); נקניקיית פורט עם יין פורט, שזיפים שחורים ותיבול עדין של קינמון (29 שקלים); נקניקיית אייריש מטלה, מתובלת בג'ינג'ר עדין, זרעי כוסבה ומיורן (29 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

שגב קראנץ' בורגר: ההמבורגר החדש שכולם מדברים עליו

לכתבה המלאה
המבורגר שוויצרי עם אמנטל ושבבי בצל. רעות סהר,
המבורגר שווייצרי/רעות סהר

חוץ מאלה בתפריט יש גם שני כריכי בשר. לצד המנות אפשר לקבל צ'יפס או טבעות בצל, יש תוספות על ההמבורגר שאפשר להשתגע איתן כמו גווקאמולי או בייקון טלה, ויש כמובן אלכוהול בסיסי ודילים משתלמים של המבורגר, תוספת ושתייה (49-52 שקלים). אז אם אתם נמנים על תושבי השכונה המתפתחת באזור החשמונאים בתל אביב, או אם אתם עוברי אורח שמחפשים להימלט ממתחמי האוכל בקניון הסמוך או במתחם שרונה, יש לכם אלטרנטיבה חדשה.

פורט 19. החשמונאים 95 תל אביב. 03-7397020

המבורגר צרפתי עם גבינת בושה וריבת תאנים. רעות סהר,
המבורגר צרפתי/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully