וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת הקציצה: 8 מסעדות ההמבורגר שחייבים להכיר

28.5.2018 / 13:09

קציצה בין שתי לחמניות היא ללא ספק השליטה הבלתי מעורער של עולם האוכל ועושה רושם שהיא לא הולכת לשום מקום. לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי קיבצנו עבורכם את ההמבורגריות החדשות שנפתחו כאן בשנה האחרונה

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי

בווידיאו: ההמבורגר של בנג בנג

נדמה שלאחרונה כל שנה היא שנת ההמבורגר, אבל השנה החולפת שברה את כל השיאים. ההמבורגר היא מנה בטרנספורמציה תמידית, המוני מסעדות מנסות לשכלל את הקציצה המסורתית, מציעות תפריטים יצירתיים הנעים על הסקאלה שבין קלאסי למושחת. יום ההמבורגר הבינלאומי הוא הזדמנות להזכר מה קרה ב-12 החודשים האחרונים.

גם בשנה הזו נפתחו המון סניפים חדשים לרשתות קיימות כמו סוסו אנד סאנס של עומר מילר שממשיך להתפשט באזור המרכז או פורט 19 שפתחו סניף מרגש בחשמונאים, והיו גם רגעים דרמטיים כמו הפתיחה המחודשת של הוויטרינה. אבל לא רק סניפים אלא גם מסעדות המבורגר חדשות שמנסות להתחבב על קיבתנו, קבלו את שנת הקציצה.

ליטל בורגר שופ, תל אביב

במהורגר עם אורוגולה, בלסמי וגבינת בושה. רעות סהר,
המבורגר עם גבינת בושה ואורוגולה/רעות סהר

החיבור הפואטי שבין מעדניית בשר לשף הביאו את TLBS (The Little Burger Shop) לחיינו בינואר של השנה עם חומרי הגלם המעולים של מעדניית מרקטו ותפריט מושחת של שף און משען. מהדלפק הממותג אל השולחנות ברחוב דיזנגוף יוצאים המבורגרים ארטיזנליים ושני סוגי קציצות, אחת קלאסית ואחת בהשראת הסטון בלומנטל מתערובת סודית. אתם מוזמנים לבחור את התוספות על ההמבורגר כמו אננס, צ'דר או בייקון טלה. לצד הלחמניה תוכלו לקבל כדורי פולנטה, צ'יפס פרמזן או צ'יפס בירה ויש כמובן גם המבורגר צמחוני עם פורטבלו (45-65 שקלים).

The Little BRGR Shop , דיזנגוף 125 תל אביב, 03-7399077

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נייצ'ר בויז, תל אביב

נייצ'ר בויז מזללת המבורגרים טבעונית חדשה. רעות סהר,
טבעוני ולוהט/רעות סהר

החבורה העליזה שמאחורי נייצ'ר בויז הצטרפה בתחילת נובמבר 2017 למהפך הטבעוני של תל אביב. היא פתחה ברחוב יהודה הלוי פינת עבודות הרכבת הקלה מזללה טבעונית של המבורגר תוצרת בית שעשוי ממרכיבים כמו חלבון חיטה, שעועית שחורה, סויה, אפונה וקינואה. יש גם קציצת רטטוי מירקות שורש. הצ'יפס במקום אפוי והרטבים הם תוצרת בית מתוך כוונה לנסות ולשמור על המזון המהיר הזה כמה שיותר בטווח הבריא, כמו ממרח חציל שרוף, צ'יפוטלה או איולי שום (37-41 שקלים), המבורגר נטול רגשות אשם.

Nature Boys. לבונטין 30 תל אביב, 03-9581080

בנג בנג בורגר, רעננה

המבורגר עם תוספות של בנג בנג. אפיק גבאי,
המבורגר בקצב ההיפ-הופ/אפיק גבאי

עוד מנובמבר 2017- עוד חבורה עליזה והפעם מרעננה, עם רזומה של פיצרייה מצליחה, בית קפה ובר, מסתערת על עולם ההמבורגרים עם בנג בנג בורגר, מזללת המבורגרים עם מיתוג בועט בהשראת עולם הגרפיטי וההיפ-הופ ומגרשי הכדורסל בברוקלין. בתפריט יש מגוון המבורגרים יצירתיים המגיעים בשני גדלים, 130 או 260 גרם, עם המון תוספות מהוויטרינה כמו גבינות קשות מסוגים שונים, גוואקמולי, ריבת בצל, קולסלאו, חמאת כמהין, אננס ועוד. רעננה, שלומדת לאט לאט מה זה לייט נייט, מצטרפת רשמית לרשימת הערים שאפשר לאכול בהן המבורגר באמצע הלילה. תעבדו על שרירי הביס.

בנג בנג, הסדנא 6 רעננה, 050-5215017

מיט בר בורגר, הרצליה

המבורגר של מיטבר בורגר הרצליה. רעות סהר,
אחד הטובים/רעות סהר

אחד ההמבורגרים הוותיקים והאהובים מתל אביב מגיע להרצליה רק ממותג בצורה יותר צעירה ומגניבה. המיט-בר מגישים המבורגר (לצד הרבה נתחים של בשר) סמוך לכיכר רבין מזה שני עשורים ובשנים האחרונות הוקם מותג ההמבורגרים מיט בר בורגר. מלבד הסניף בשרונה נפתחה בדצמבר 2017 מסעדת המבורגרים בהרצליה פיתוח, שם מגישים את הקציצה המעולה של המיטבר שנעשית בשיטת ה-press (שמשטחת את ההמבורגרים) ומוגשת במגש ממותג וחמוד עם צ'יפס ושתייה. בשעות הצהריים תמצאו שם תור לא קטן, ובשעות הערב מגיעים ההורים עם הילדים, כולם יעידו שמדובר באחד ההמבורגרים הטובים ביותר (47-89 שקלים).

MB בורגר, משכית 35 הרצליה, 09-7440400

שגב קראנץ' בורגר, ראשון לציון

המבורגר של שגב קראנץ' בורגר. אנטולי מיכאלו,
המבורגר שף/אנטולי מיכאלו

גם שף שגב משה לא יכול היה עוד לעמוד מהצד בזמן שהמדינה מתכסה בהמבורגרים ובדצמבר 2017 הוא חבר לטרנד ופתח את שגב קראנץ' בורגר, מסעדת המבורגרים בסינמה סיטי בראשון לציון שצפויה להפוך לרשת אבל בינתיים מתהדרת בסניף הדגל. הפרשנות המודרנית של שגב לקציצה הקלאסית באה לידי ביטוי בתוספת חוטי אורז פריכים בתוך הסנדביץ' שהופכים כל ביס לקראנצ'י במיוחד. המנות בהשראת מדינות בעולם עם תוספות כמו תירס מעושן מפרו, גוואקמולי וחליפניו ממקסיקו ואפילו שניצל פריך מעל הקציצה בגרסה האוסטרית. ככה נראה המבורגר שף (49 שקלים).

שגב קראנץ' בורגר, מתחם סינמה סיטי ילדי טהרן 3 ראשון לציון

סליידר, גבעתיים

סליידרים של סליידר בגבעתיים. דרור עינב, מערכת וואלה! NEWS
איזה כיף בגבעתיים/מערכת וואלה! NEWS, דרור עינב

האחים אבידן לא התכוונו לשבת בשקט ולתת להצפה של ההמבורגרים לקרות מבלי להתערב. עם רזומה שכולל את כל הברים העמוסים ביותר בתל אביב הם חוצים את איילון, לא בפעם הראשונה, ופותחים את מזללת ההמבורגרים הכשרה סליידר בגבעתיים, כל זאת לקול תרועה של המוני הורים וילדים תושבי העיר שעד כה סבלו ממחסור קשה בהמבורגר. התפריט מציע המבורגרים קטנים בלחמניית פרנה (המכונים סליידרס) בגרסאות שונות כמו מקסיקני עם אבוקדו או קריספי צ'יקן. יש גם המבורגר בגודל סטנדרטי למי שמתעקש (36-58 שקלים). גבעתיים על המפה.

סליידר, וייצמן 29 גבעתיים, 03-966-0487

צ'אביז, נתניה

צ'אביז. באדיבות המקום, מערכת וואלה! NEWS
טייק אוף על המבורגר/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המקום

אחד מהמקומות הראשונים שנפתחו בשנה שעברה וסימנו לנו איזו שנה זו הולכת להיות זו מסעדת צ'אביז בנתניה, דיינר עם נוף לים שמציע המבורגרים בשלושה גדלים ועם מגוון ענק של תוספות כמו סלסת כמהין, ראגו פטריות או חזה אווז ועם רטבים מעניינים כמו מייפל, קטשופ כמהין או ברביקיו. יש בתפריט כמה יציאות יצירתיות כמו המבורגר נילס הולגרסון עם חזה אווז מעושן, מייפל וספייסי מיונז. יש גם המבורגר טבעוני שעשוי מכרישה בציפוי פנקו וגבינה טבעונית, תודו שזה נשמע מעולה. (59-91 שקלים)

צ'אביז, שדרות עובד בן עמי 10, נתניה, 09-8806066

רשת Jack by Black

Jack by Black. יורם אשנהיים,
בגרסה חדשה/יורם אשנהיים

רשת מסעדות ההמבורגר בלאק של שף צחי בוקששתר היא אחת הוותיקות והיציבות שהיו לנו, אבל מכיוון שהם הקדימו את הטרנד, הם גם הראשונים לחדש ולשפר. ג'ק ביי בלאק הוא מותג ההמבורגר החדש של רשת בלאק שמציע את ההמבורגר של בלאק רק בגרסה מהירה וזולה יותר. דווקא באר יעקב נבחרה בכדי לשאת בגאון את הסניף הראשון והכשר של הרשת החדשה ומאז כבר נפתחו סניפים בראשל"צ, שוהם, מודיעין ובקרוב באבן יהודה. עם עיצוב מגניב ותפריט קלאסי שכולל גם אלטרנטיבות צמחוניות או ללא גלוטן, ג'ק ביי בלאק עומד ביעוד שלו (29-59 שקלים).

Jack by Black, שא נס 17 קניון באר יעקב, 08-6601919

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully