וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרוזדור: המבורגר חדש בת"א

23.11.2015 / 10:02

לא משנה כמה המבורגריות חדשות יפתחו - לנו זה אף פעם לא יספיק. תכירו את הפרוזדור, המבורגר חדש שנפתח במקום מסעדת וויטהול בת"א, שמבטיח לשים דגש על הטופינגס

פרוזדור. דרור עינב
העניין הוא בטופינגס/דרור עינב

אין הרבה דברים שמרגשים אותנו כמו פתיחתה של מסעדת המבורגרים חדשה, כי התחושה היא שבכל הקשור להמבורגרים - אף פעם אין מספיק. ההמבורגר של הויטרינה ממשיך לככב במצעדי אוכל הרחוב שלנו, יומנגס פתחו השנה סניף שני, בחודשים האחרונים נפתח גם אמריקה בורגרס ברחוב אלנבי בתל אביב, והמבורגר 26 גורמה שנפתח לפני קצת יותר משנה בהבטחה גדולה, עדיין קיים, אך לא שמר על יציבות ואיבד מעט מההילה ההתחלתית שעטפה אותו.

כעת מצטרף שחקן חדש למגרש, ועושה רושם שהוא הולך לתת פייט. פרוזדור, כך נקרא המקום, נפתח אתמול בערב לקהל הרחב, במקום מסעדת הבשרים הוותיקה וויטהול בת"א. לבעלי וויטהול הצטרף אסף שמי, ויחד הקימו מקום בו הקונספט הוא המבורגרים שחוגגים את התוספות. שמי הרגיש שכל נושא הטופינגס על ההמבורגר לא מקבל מספיק מקום בארץ, אז הוא שם על כך דגש משמעותי.

פרוזדור. דרור עינב
טבעות בצל בפרוזדור/דרור עינב

"הרעיון הוא שאתה לא צריך להרכיב אותו בעצמך", מסביר שמי, "אלא שהם יהיו בנויים מראש עם התוספות והרטבים המתאימים, כשכל המבורגר גם מקבל את השם שמתאים לו".

בתפריט של הפרוזדור המבורגר אלוף בצלחת שמגיע עם מיונז, שום, גאודה, בצל מקורמל, טבעות בצל ובצל כבוש (56 שקלים), כחול ומעושן - גבינה כחולה, בייקון, אורוגולה, מיונז בלסמי ובצל סגול כבוש (58 שקלים), המבורגר החיים קשים כולל בייקון, צ'דר וגואקמולה (58 שקלים). יש גם אגף של המבורגרים ללא גבינה בהם המבורגר כמו אחרי הגשם עם מיונז כמהין, תרד ופטריות צלויות בתימין ורוזמרין (54 שקלים), יש גם המבורגר צמחוני או טבעוני (48 שקלים), רעבים במיוחד יוכלו להזמין המבורגרים כפולים (72/76 שקלים).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פרוזדור. דרור עינב
המבורגר חדש בעיר/דרור עינב

עוד בתפריט מנות שיוצאות משבלונת הקציצה, כמו כנפיים ברוטב חריף או מעושן (28 שקלים), טבעות בצל (26 שקלים), צ'יפס (12 שקלים) ועוד. וכן שלושה קינוחים ביניהם בראוני שוקולד עם גלידה וקצפת (26 שקלים) ובננה ספליט (26 שקלים).

כרגע המקום פתוח בכל יום רק בשעות הערב, כאשר בהמשך יש כוונה לפתוח גם בשעות הצהריים.

פרוזדור, מנדלי מו"ס 6 ת"א, 03-5233223, שעות פעילות: ראשון - שבת 18:00-24:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully