וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק צפון: השוק הקולינרי החדש של רמת החייל

4.6.2015 / 10:30

טרנד שווקי האיכרים לא פוסק. בשוק האוכל החדש שייפתח בנובמבר ברמת החייל, יככבו סניפים של מסעדת טאיזו, ביסטרון יהלומה ומבחר דוכנים של סחורה טרייה וגם מסעדת פרונטו האיטלקית על סף חתימה. הצצה ראשונה

שוק צפון. הדמיות: סטודיו נילון, עיבוד תמונה
השוק החדש של הצפון/עיבוד תמונה, הדמיות: סטודיו נילון

בערי בירה בעולם שווקי אוכל כבר מזמן הפכו להיות אטרקציה קולינרית הכרחית. בלונדון יש את הבורו, לה בוקרייה בברצלונה, צ'לסי מרקט בניו יורק ועוד ועוד. שווקים אלו היוו השראה ללא מעט יזמים ישראלים, שהביאו ארצה בשנים האחרונות עוד ועוד קונספטים דומים של שווקי איכרים שזכו להצלחה כמו למשל שוק האיכרים בנמל תל אביב. גם שרונה מרקט, עוד טרם פתיחתו, מצליח לעורר עניין וציפיה רבים, וכעת מגיע שוק צפון, שצפוי להיפתח בתחילת חודש נובמבר. שוק צפון ייפתח בשכונת רמת החייל, הצפון תל אביבית ומאחוריו עומדים מיכל אנסקי והאדריכל רועי חמד, ממקימי ויזמי שוק הנמל בנמל ת"א (יחד עם שיר הלפרן), יחד עם קבוצת ההשקעות והיזמות רוביקון ביזנס גרופ.

השוק החדש אמור ליצור תמהיל של בתי אוכל ומסעדות בעלי שמות מוכרים, לצד דוכני שוק מקורים של סחורה טרייה - פירות וירקות, בשר, גבינות ודגים. בין שמות המסעדות שניתן לחשוף בשלב זה, אשר הצטרפו לפרויקט המסקרן, נמצאת מסעדת טאיזו המצליחה, בניצוחו של השף יובל בן נריה. כמו כן מסעדת ביסטרון יהלומה משוק לוינסקי, תחנוך גם היא סניף שני בשוק החדש. מאפיית הבוטיק לחמנינה תצטרף גם היא, לצד רותי רוסו, שרי אנסקי ועוד שמות מוכרים מהקולינריה הישראלית. מסעדת שף נוספת אשר נמצאת על סף חתימה היא פרונטו, בניצוחו של השף דיויד פרנקל, אשר אמורה לספק את הגוון האיטלקי בשוק, עם דוכן של פיצות ופסטות.

טאיזו. איליה מלניקוב,
מסעדת טאיזו מצטרפת לשוק צפון/איליה מלניקוב
ייבנו במקום לוקרים, על מנת שעובדי האיזור יוכלו לעשות את קניית המצרכים לביתם במהלך הפסקת הצהריים שלהם

בתי אוכל נוספים אשר אמורים להיפתח במקום הם בר בשר מבית דלישס, בר פירות ים, בר אוכל יהודי, עוף בגריל רוטיסרי, סושיה ועוד. גם גזרת אוכל הרחוב לא תקופח עם חומוס כספי הצפון תל אביבי, דוכן בורקסים ועוד. בשעות היום אמור השוק להציע ארוחות בוקר וצהריים בדוכנים השונים, כשבשעות הערב תשתנה האווירה, יעומעמו האורות והמוזיקה תתחלף, והמקום יהפוך לאלטרנטיבה לארוחת ערב בשוק לילה ססגוני.

יזמי השוק בונים על אוכלוסית היעד של עובדי איזור רמת החייל בשעות היום - עובדי המשרדים, ההיי טק וזכייניות הטלוויזיה באיזור, הן כמקום לארוחת צהריים קלילה, והן כשוק לקניית מצרכים טריים הביתה. לצד דוכני הפירות והירקות מתוצרת חקלאית, ייפתחו בין היתר מעדניה איטלקית וסניף של מזרח מערב, יחד עם דוכני שרקטורי כשרים ולא כשרים, מכולות גבינות שונות, חנויות תבלינים ועוד. מתכנני השוק חשבו גם על הפרטים הקטנים, כך למשל ייבנו במקום לוקרים, על מנת שעובדי האיזור יוכלו לעשות את קניית המצרכים לביתם במהלך הפסקת הצהריים שלהם, להשאיר את הקניות שעשו בלוקר, ובסוף היום להגיע לאסוף אותן הביתה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
25 שנה לפרונטו. יוסי ציפקיס
דיויד פרנקל. פרונטו על סף חתימה/יוסי ציפקיס

בנוסף לאוכלוסיה העובדת במקום השוק פונה אל קהל המשפחות המתגורר בשכונות הצפוניות של תל אביב - אפקה, רמת אביב, נאות אפקה, מעוז אביב, הדר יוסף, המשתלה, שיכון דן, צהלה ורמת החייל, וכן לאיזור רמת השרון הסמוכה. ברחבה הסמוכה לשוק המקורה עתיד להיפתח בימי שישי שוק איכרים אזורי גדול ומגוון. "אוכלוסיי האיזור כבר לא תצטרך לנסוע רחוק כדי לקנות דג טרי או חלה מאפה יד". שוק הצפון אמור לפתוח את שעריו גם בימי שבת ויהווה הן אלטרנטיבה קולינרית והן מקום להשלמת קניות גם בשבת, למי שלא הספיק לעשות זאת במהלך השבוע.

השוק צפון צפוי להיפתח ב-1 לנובמבר 2015, בפינת הרחובות ראול ולנברג והנחושת.

פריקי בביסטרון. נמרוד סונדרס
גם יהלומה מגיעה/נמרוד סונדרס
שוק צפון. הדמיות: סטודיו נילון, עיבוד תמונה
מבחר של סחורה טריה/עיבוד תמונה, הדמיות: סטודיו נילון
שוק צפון. הדמיות: סטודיו נילון, עיבוד תמונה
פונה לאוכלוסית האיזור/עיבוד תמונה, הדמיות: סטודיו נילון
שוק צפון. הדמיות: סטודיו נילון, עיבוד תמונה
תמהיל של סחורה טריה לצד דוכני אוכל/עיבוד תמונה, הדמיות: סטודיו נילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully