וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: מקור השפע

30.8.2011 / 8:28

המונה טועם פלאפל במקור השפע בבני ברק ומוצא פיתה רכה ומפנקת עם כדורים חמים וטריים וסלטים שיכולים להעיף אתכם לגג

פלאפל מקור השפע. קובי רובין
פלאפל מקור השפע בבני ברק/קובי רובין

על מקרר המשקאות תלויה תמונה משנות ה-80 הסוערות, עת החולצות היו פתוחות ולכולם היה חם בלי מזגן. נסו למצוא את מאיר בתמונה.

את מקור השפע פתח מאיר "לפני הרבה שנים", כך הוא מגדיר את הזמן שעבר ממקום שהתחיל כפלאפליה והפך עם הזמן לדוכן ''יש הכל''. הוא מכיר את האנשים, מאיר. בתור אחד שגדל בשכונה ויש לו את הפרצוף הזועף-קשוח של דור שהלך לאיבוד ויצא לעבוד קשה מידי. לכן הוא קצר במילים ואין זמן לבלבולי מוח איתו, זה לא מעניין אותו. הוא רק דואג לכך שיש אנשים להאכיל והרבה מהם. באים בגלים ותוקפים את הדוכן. אם תעצבנו אותו הוא יצחק על חשבונכם מול כולם, שזו גם סוג של חוויה.

בוא נתמקד בפלאפל (8 שקלים), את זה מאיר יודע לעשות הכי טוב כבר הרבה זמן. הפיתה גדולה ומאיר מפנק מכל הלב. דעו לכם שעד לפני חודש הייתם יכולים להזמין מנה מהרכב ולאכול בזמן העמידה בפקק הידוע של רחוב אבו חצירא. עכשיו לאחר שסופסוף פתחו את הכביש המחבר ישירות את רמת גן לפתח תקווה, הציר הנ''ל פתוח ואין סיכוי להתקע בו יותר.

ושוב אני מזכיר, תתמקדו בפלאפל. על ההתמקדות אני מתעקש, כי אם תזמינו את השניצל תקבלו חזה עוף על האש, כי פה זה השניצל, לפי מאיר, ומאיר ככה קבע. למה אתם מצפים ב-10 שקלים?

הפלאפל עצמו טעים להפליא. מומלץ לבקש ממאיר לשים מהסלט הישראלי פרי המצאתו, חמוץ וטעים להפליא שמוסיף הרבה לטעם. רק תיזהרו מהפלפלים המטוגנים שמאיר מציע, זה יגרום לכם לנגוח את הזכוכית של המקרר בדרך לבקבוק השתייה המושיע. כל פעם מגיע איזה אידיוט ומתחיל להזיע מהלבן של העיניים, ואז יש הצגה מעניינת, שאתם לא רוצים להיות בה השחקן הראשי, מניסיון.


מקור השפע. רחוב אבו חצירא 7, בני ברק. 054-6323446. כשר בשרי רבנות בני ברק

שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-22:00



איפה אוכלים זלביה בבני ברק
ואם בא לכם פלאפל בדרום תל אביב

פלאפל מקור השפע. קובי רובין
פלאפל מקור השפע/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully