וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חגיגה יוונית במסעדות של יונתן רושפלד

28.4.2013 / 10:30

ספר הבישול החדש של השף ילווה בחגיגה יוונית, בגאיה בזכרון יתקיימו ערבי ייננים, בסרדיניה ביפו מגישים אפריטיבו, ובבאשר בירושלים חוגגים שנה חלבית. האירועים הטעימים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת ספרו החדש של יונתן רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגה יוונית בטאפאס אחד העם, תל אביב

השף יונתן רושפלד הוציא ספר בישול חדש באנגלית שנקרא "A week in Lesbos", ביחד עם עדי שטראוס. לרגל השקת הספר תערך חגיגה יוונית בכל מסעדות הקבוצה. ביום שני יוגש בטאפאס אחד העם מגוון רחב של מנות יווניות לדוגמא: לחם יווני שטוח, זיתים מתובלים, פלפלים חריפים, אנשובי, סלטי חצילים, סלט יווני עם גבינת פטה וסלסלת מאפי בצק פילאס. לאחר מכן יוגשו למרכז השולחן צלחת גי'רוס על תפוחי אדמה קטנים בשמן זית שום והרבה צזיקי, ומטוגנים מהים - קלמרי, דגים טריים קטנים מלווים במיונז שום יוגורט ולימונים ותבשילים יווניים מסורתיים.

במהלך השבוע תצוין ההשקה גם בשאר המסעדות בבעלות רושפלד וקבוצת עדיס לייף סטייל, עם מנות ספיישלים בגוון יווני (הרברט סמואל, עלמה ויבנה מונטיפיורי).


טאפאס אחד העים. רחוב אחד העם 27 , תל אביב יפו. 03-5666966. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה במסעדת גאיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייננים אורחים במסעדת גאיה, בנימינה

השף גיא בן אשר יארח במהלך מאי ייננים צעירים מאזור בנימינה. שלושת הייננים שיתארחו במהלך הערבים של ה-1 במאי, 8 במאי ו-15 במאי הם קובי ארנס מיקב ארנס, ברק דהן מיקב סומק מזיכרון יעקב, ושושנה ויזן מיקב שושנה מעתלית. השלושה ילוו את ערב הטעימות בסיפורים קצרים והסברים על היין. התפריט שילווה את הערב: בייבי סקאלופ בווינגרט לבנדר ושמפניה; קרפצ'ו חזה ברווז כבוש בתבלינים ואיולי למון גראס; טרטר טונה טרייה אה-לה-בנדיקט; סלט מוצרלה ותאנים עם דלעת צלויה בבלסמי מיושן ובזיליקום; צוואר טלה מדראס בחלב קוקוס, קארי ומסאלה ג'ינג'ר; פילה דג ים בחמאה מעושנת ובוטרגו לצד פסטה שחורה; מלבי קוקוס ופירות יער, וקרמבל מסקרפונה ותותים (199 שקלים לסועד).

גאיה - בית של אוכל. רחוב האמן 1 פינת הטחנה, א.ת. הרכבת, בנימינה. 04-6181818. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגסים ביין וגורגונזולה בסרדיניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרטיבו במסעדת סרדיניה, יפו

מדי יום א' תגיש המסעדה הדרום איטלקית, של השף רועי סופר, אפרטיבו - מגוון מנות קטנות לצד אלכוהול, ב-99 שקלים לאדם. בתפריט: קלמרי פפרוצ'יני במשרה פלפלים ושום עם סלט שומר ועשבים; טונה קרודו עם יוגורט בפאלו, צ'ילי טרי, צלפים וסלרי; ברוסקטת שקדי עגל עם מרמלדת עגבניות, פרמזן ושמן פוטנסקה; פלפל קלוי עם גבינת עיזים רכה, אורגנו ובלסמי מיושן; פולנטה מתירס מתוק עם ראגו פטריות ופתיתי פרמזן; קנלוני קטן עם אוסובוקו מפורק וריקוטה; טירמיסו וקציפת שוקולד חמה עם דובדבני אמרנה, אמרטי וגלידת אגוזים, ועוד.

סרדיניה. רחוב כיכר קדומים 8, יפו. 03-6832211. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחת בשרים ובירה בברנרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בברנרד, ראשון לציון

הגסטרו-פאב השכונתי משיק תפריט חדש, עם מנות כמו שוקרוט - נקניקיות בקר, כרוב כבוש, חרדל דיז'ון (19 שקלים), בילטונג - בשר בקר מיובש דרום אפריקאי (21 שקלים), סלט צועני גס של ירקות עם פטרוזיליה וסומאק (35 שקלים), כריך באפלו סולג'ר עם מוצרלה, פסטו, עגבניות מיובשות, בזיליקום (30 שקלים), ועוד.

ברנרד. רחוב רוטשילד 77, ראשון לציון. 03-6200107. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת יום הולדת במנטינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת 7 למנטינה, נתניה

מסעדת מנטינה חוגגת יום הולדת 7, עם ארוחה חגיגית בת 7 מנות, ב-77 שקלים. בארוחה יהיו מנות פתיחה עם פוקצ'ה רוזמרין מהטאבון; עיקריות כמו קבב דג ים עם יוגורט טרגון, פסטה מבצק צ'ילי עם נתחי סינטה; קינוחים כמו מילפיי דובדבנים, ועוד.

מנטינה, רחוב בני גאון 4, פולג (מתחם טיב טעם). 09-8655111. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באשר גבינות/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חגיגי בבאשר לכבוד יום הולדת שנה, ירושלים

המסעדה ובר היין של באשר בירושלים חוגגת שנה. לכבוד המאורע, משיקים במקום תפריט חגיגי המתבסס על קולקציית גבינות הסופר פרימיום, שמציעה רשת הפרומז'רי לקראת שבועות. קיש בצל מתוק וגבינת ייטוסט נורבגית עם קממבר ודובדבני אמרנה (65 שקלים), גבינת בוראטה איטלקית עם מאפה זעתר ומוצרלה, עגבניות קלויות ופסטו (80 שקלים), ניוקי במילוי גבינת סנט מור בשמנת, אגסים ותפוחים (73 שקלים), רביולי גרוייר רזרב, סלק ואגוזים בבזיליקום ושמן זית (76 שקלים), קאימק טורקי עם דובדבני אמרנה ופירות עונתיים (44 שקלים), ועוד.

באשר, רחוב אגריפס 21, ירושלים. 02-5340400. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווארמה טלה בלולו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט נשנושים בלולו, נווה צדק ת"א

הביסטרו הים תיכוני מנווה צדק מציע בימים ראשון-חמישי, בין השעות 17:00-20:00, תפריט נשנושים, כוס יין הבית ב-18 שקלים, וקוקטיילים בחצי המחיר. מנות לדוגמה: שיפודי שרימפס על עגבניות שרי מוקפצות, צ'ילי, לימון כבוש וכוסברה (32 שקלים), סלט סרדינים כבושים עם שמנת חמוצה, קרוטונים ופסטו (38 שקלים) דגים כבושים (36 שקלים), שרימפס שום צ'ילי (38 שקלים), ועוד.

לולו קיטשן אנד בר. רחוב שבזי 55, נווה צדק, תל אביב. 03-5168793. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully