וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הרכבת: מקלובה בר חדש לניר צוק באיזור העבודות

24.8.2015 / 13:47

השנים שבילה ביפו עשו לניר צוק חשק למקום שיתמקד באוכל ערבי אותנטי . במסעדת מקלובר החדשה הוא יציע מנות כמו ממולאים ומקלובה, כשהמנה היקרה ביותר תעלה 55 ש"ח

ניר צוק. נמרוד סונדרס
ניר צוק לא עוצר/נמרוד סונדרס

השף ניר צוק לא נח, אחרי שפתח בשנה האחרונה את מסעדת גארדן בדיזנגוף סנטר, אשר מציעה עוף אורגני בגריל, לצד שלל סוגי צ'יפס ועוד מספר מצומצם של מנות, אשר הצטרפה למתחם המסעדות שלו ביפו. בתחילת שבוע הבא הוא עתיד לפתוח מסעדה חדשה - מקלובר, ברחוב לינקולן בת"א.

האוכל במקלובר (קיצור של מקלובה בר) יהיה בסגון ערבי אותנטי, עם מנות כמו ממולאים, מלוחיה, וכמובן מנת הדגל - מקלובה. "זה מקום מאוד שמח, עם אוכל כיפי, טעים, טרי, מדליק ולא יקר", מספר צוק על המקום החדש. "המנה כי יקרה בתפריט תעלה 55 שקלים".

מקלובה של רות אוליבר. דרור עינב
מקלובה - בקרוב הגרסה של ניר צוק/דרור עינב

זה קצת שונה מהאוכל שהתעסקת בו עד היום
"קצת שונה זה אנדרסטייטמנט, אין שום קשר, אבל השנים הרבות ביפו עשו את שלהן. זה אוכל שאני מאוד אוהב, ומאוד מתעניין בו. אני חושב שהוא מאוד נכון לתקופה, ואנשים מאוד בקטע של אוכל כזה עכשיו".

ההשפעה של העבודות על הרכבת הקלה והורדת גשר מעריב לא גרמו לך לחשוב פעמיים על המיקום הזה?
"יש שם שכונה מקסימה, עם אנשים טובים. אני מאוד מאמין בת"א, זאת עיר שחיה ותמשיך לחיות למרות הכל. חוץ מזה, אני טיפוס שאוהב אתגרים".

מקלובה בר תיפתח ביום ראשון הקרוב, 30 באוגוסט, בתקופת ההרצה המקום יהיה פתוח בין השעות 18:00-03:00, ובהמשך ייפתח החל מהשעה 12:00.

מקלובר. רחוב לינקולן 11, ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • ניר צוק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully