וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאט ויני: דיינר איטלקי חדש נפתח בקריות

17.8.2016 / 8:46

המסעדות האיטלקיות הפשוטות חוזרות ובגדול. בפאטי ויני החדשה שנפתחה בקריות משלבים בין הדיינר האמריקאי למנות איטלקיות, ומצהירים - פה לא תצטרכו להזמין מקום

פאט ויני. נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
המסעדות האיטלקיות חוזרות/מערכת וואלה! NEWS, נופר בוגנים

אחרי תקופה שבה הייתה תחושה כזאת שכל מי שפותח מסעדה מנסה להמציא את הגלגל מחדש, ולסמן את הטרנד הבא, לאחרונה לפתע התחילה חזרה לאוכל הפשוט והטעים שכולנו מכירים, או במילים אחרות: המסעדות האיטלקיות חוזרות ובגדול. לאחרונה אנחנו חווים פריחה מחודשת ומבורכת של מסעדות איטלקיות, בהן איטליאנו של חמודי בחיפה, טיטו עם מנות הפסטה הענקיות שנפתחה לפני כשבועיים בגבעתיים, וכעת פאט ויני, דיינר איטלקי חדש נפתח בקריות.

כן, לא מדובר בטעות, בעליה של פאט ויני, שהם גם הבעלים של מסעדות רפאלו האיטלקיות בחיפה, המציאו מושג חדש - דיינר איטלקי. "לקחנו את הקונספט של דיינר אמריקאי על כל המשתמע מכך - צעיר, שמח, אורבני, הפגשנו אותו עם כלה איטלקית, וזה מה שיצא", מסביר שרון משעלי, הבעלים. הדגש בפאט ויני, מעבר לחומרי גלם איכותיים וטריות, הוא על האווירה והקלילות, זה אומר שאין צורך להזמין מקום מראש, אפשר פשוט להגיע וכבר ידאגו לכם, אין גם חלוקה של מנות ראשונות או עיקריות, מה שמוכן פשוט יוצא לשולחן.

פאט ויני. נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
קלילות היא שם המשחק/מערכת וואלה! NEWS, נופר בוגנים

בין המנות בתפריט תמצאו חציל סיצליאני (25 שקלים), פולנטה פטריות (29 שקלים), קרפצ'יו פילה בקר (29 שקלים), פרחי כרובית וארטישוק (29 שקלים), סטיקי מוצרלה (25 שקלים), סלט קיסר וארטישוק (46 שקלים), קפרזה (52 שקלים), פיצות שונות כמו ,פיצה טוסקנה (43 שקלים), פיצה פונגי עם 3 סוגי פטריות (45 שקלים), פיצה טבעונית (41 שקלים), פיורנטינה עם קרם שמנת ופרמזן, מוצרלה, חזה אווז מעושן, ביצת עין ואספרגוס (54 שקלים) ועוד רבות.

בגזרת הפסטות תמצאו בין היתר פרוטי דה מארה - פסטה פירות ים (59 שקלים), ראגו בקר (54 שקלים), פנה ארנצ'יו - פנה ברוטב שמנת עם בטטה צלויה וערמונים (46 שקלים), קרבונרה (63 שקלים), רביולי גבינות (59 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פאט ויני. נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
מה שמוכן יוצא/מערכת וואלה! NEWS, נופר בוגנים

ומה לגבי ההמשך?

"פאט ויני נולדה על מנת להפוך תוך כמה שנים לרשת איטלקית עם סניפים בכל הארץ" אומר משעלי, סיפור האהבה שלו עם אזור חיפה והקריות, הוא מבטיח להגיע גם למרכז - ראשון לציון, נתניה, פתח תקוה. "אין היום רשת איטלקית מובילה בארץ, שמציעה איכות גבוהה ונגישות גם בהרגשה וגם במחיר", הוא מסכם. "פאט ויני מבדלת את עצמה, אנחנו עושים הכל במקום, את הפסטות, את הבצקים, את הפיצות, והכל מוצג במטבח פתוח לעיני הלקוח".


פאט ויני הסולל 8, מתחם ביג קריות, 04-9936360, שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פאטי ויני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully