וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמירוס: סוף סוף פריקסה אמיתי בתל אביב

2.3.2017 / 12:19

עד לא מזמן היה קשה למצוא דוכן פריקסה אותנטי בלב תל אביב. אמיר לטין החליט לשנות את התמונה ופתח מילימטר משוק הכרמל ורחוב אלנבי מקום חדש שיציע פריקסה אסלי ולביבות ירק ביתיות

אמירוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קלאסי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

כבר הרבה זמן שיש התרחשות קולינרית בפינת הרחובות אלנבי וטשרניחובסקי. הסביח שרכש לו קהל מעריצים, ממול כבר 14 שנה פועל הביסטרו טשרניחובסקי 6, קפה בצלאל השכונתי גם שווה איזכור ובקרוב גם תיפתח שם מסעדה טורקית קטנה. אל הקבוצה הזו מצטרף השבוע אמיר לטין. הוא נטש את הסירים הגדולים שלו בהם נהג לבשל קייטרינג למשרדים לטובת כמה סירים קטנים, החליף את כל כפות ההגשה בכפיות קטנות, ופתח פינה קטנה שבה הוא מגיש פריקסה קלאסי ועוד מגוון מאכלים ביתיים בלחם פרנה, בחלה או בבאגט.

עוד מקומות חדשים שנפתחו לאחרונה בת"א
ברקיז: מצטרף חדש לטרנד הארוחות בבית
ממלכת המקרונים החדשה של תל אביב
פסטה בר חדש בשוק לוינסקי

אמירוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קציצות בבאגט/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

אמירוס, שמו של המקום החדש, נפתח לפני שלושה שבועות עם רעיון של מקום קטן עם אוכל ביתי בגרסאות קלילות, הכל בייצור עצמי, בצורת סנדביצ'ים שקל לקחת לדרך וזריז לאכול במקום. בתפריט הקטן אפשר למצוא מגוון מנות של לביבות ירק (22 שקלים) כמו למשל לביבות כרובית, ברוקולי, תרד, חצילים, כרישה או קישוא, הלביבות כולן נכנסות לסנדביץ' בליווי ממרחים שונים כמו ממרח לימון, פסטו כוסברה, סחוג, ממרח עגבניות מיובשות, צ'רשי, אריסה ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אמירוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
לביבות ירק/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

לטין מכין הכל בעצמו. מלבד קציצות הירק הוא מכין גם שני סוגים של קציצות מדי יום (31 שקלים), מבקר, עוף או דג. גם אותם הוא משדך לממרחים בתוך לחם בתוספת סלטים שונים כמו סלט ירקות, סלט חצילים, סלט עגבניות חריף או זיתים. בתפריט תמיד נוכח הפריקסה בגרסה המוכרת של טונה, אריסה, ממרח לימון, תפוח אדמה וביצה קשה (22 שקלים). מדי יום יש גם שניצל ענק עם תפוחי אדמה בשני שלבים- אפייה וטיגון (27 שקלים) ובימים קרים מוגש מרק.
אין הרבה מקומות בתל אביב שמגישים פריקסה קלאסי, ולטין יודע את זה וזו הסיבה שהוא מתמקד רק בו ובלביבות ירק, "חשבתי מה חסר באזור הזה", הוא מספר, "ולפי זה בחרתי במה להתמקד".

אמירוס, טשרניחובסקי 2 תל אביב, שעות פעילות ימים א'-ה' מ-9:00 ועד 18:00, ימי ו' עד 16:00, שבת סגור, 050-7225923, כשר ובקרוב גם תהיה תעודה.

אמירוס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
תפוחי אדמה בשני שלבים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • פריקסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully