וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק אוכל אסיאתי לראשונה בדרום תל אביב

30.10.2017 / 14:07

אזור דרום תל אביב יתחפש בסוף השבוע האחרון לשוק אוכל אסיאתי שוקק עם דוכני אוכל רחוב של מנות כמו הראמן של אהרוני ומנות מוכרות פחות כמו פנקייק קוריאני, אגרול פיליפיני או מרק כיסונים טיבטי

מרק פו ויאטנמי בשוק אוכל אסייתי. שיר קומאי,
מרק פו מהדוכן הוויאטנמי/שיר קומאי

נדמה כי המהפכה של האוכל האסייתי בתל אביב תמיד בתנועה קדימה. יש עוד יעדים לכבוש ומטבחים שטרם נטעמו כאן, כמו גם מנות חדשות לגלות. שוק אוכל עולם, שהביא לתל אביב את מיטב המנות מרחובות העולם הגדול, עושה זאת שוב והפעם מתמקד באוכל אסייתי בדגש על מטבחים שפחות יצא לנו להכיר כמו קמבודיה, טיבט, קוריאה והפיליפינים.


מסעדות אסיאתיות חדשות ששווה להכיר:
- ק-פה האנוי שעשתה עליה מצרפת לתל אביב והפכה לויאטנמית הכשרה הראשונה בעולם
- יא-פאן, הביסטרו היפני החדש של יובל בן נריה

רול של מסעדת shi shi. שני תמרי רייכנברג,
רולים של שישי/שני תמרי רייכנברג

כמו שוק האוכל האחרון שהתקיים בחודש יולי, גם שוק האוכל האסייתי יתקיים במתחם הרציפים בדרום תל אביב, בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב במסגרת הפעילות העירונית לחיזוק שכונות דרום העיר ובפרט אזור נווה שאנן. מדובר באסופה מרהיבה של מנות וטעמים מהיבשת ההיא, עם התמקדות מובנת באוכל רחוב, אטרקציה קולינרית לכל מי שהאוכל האסייתי מסקרן אותו עם כמה כוכבים מהתחום כמו ישראל אהרוני וגיא רובננקו, ועם כמה דוכנים מסתוריים שרק מחכים שתגלו אותם.

עוד באותו נושא

האביב האסייתי: בקיץ הזה נאכל במקלות

לכתבה המלאה
רול של מסעדת shi shi. שי נייבורג,
רול של שישי/שי נייבורג

אהרוני הולך לעשות את זה עם הירו ראמן ועם הביצוע שלו ללחמניית באן מאודה במילויים מפתיעים וגם טבעוניים. גיא רובננקו ממסעדת המקונג יכין מנות ממקומות רחוקים כמו בון גא ויאטנמי שזה קערת אטריות אורז ועוף צלוי, קארי שרימפס קמבודי וסלט מלפפונים מיונאן. ויש גם שני דוכנים יפנים שיפסחו על הסושי ויציעו את המנות שהכי קרובות לבטן היפנית כמו גיודון, אוקונומיאקי, יקיטורי, טאי יקי, אוניגירי ועוד. חוץ מזה יהיה גם דוכן קוריאני שהולך להפתיע עם מנת ה-Jaeyook Bokkum החריפה שהיא נודלס עם בקר וירקות באבקת צ'ילי וממרח פלפלים וYachaejeon- שזה פנקייק קוריאני מלוח וטבעוני.

שרימפס בקארי קמבודי של גיא קובננקו במקונג. תומר אפלבאום,
קארי שרימפס של גיא רובננקו/תומר אפלבאום

יהיו גם הדוכן הטיבטי הטבעוני עם מנת המומו המפורסמת, כיסון ממולא בירקות ומרק כיסונים טיבטי והדוכן הפיליפיני שיכין את הנודל הפיליפיני המפורסם Pancit, וגם אגרול בסגנון פיליפיני. יש גם טעמים יותר מוכרים בדוכן ההודי, הוויאטנמי והתאילנדי, וגם מסעדת Shi Shi עם רול העשוי מדפי אורז. שוק האוכל האסייתי יפעל חמישי, שישי ושבת והכניסה אליו תהיה חופשית כאשר המנות יעלו עד 30 שקלים למנה. לפי ההצלחה של השוק הקרוב, ייבחנו בהמשך אפשרויות לשווקים אסיאתיים נוספים כאלה.

פרטים נוספים בדף האירוע בפייסבוק של שוק אוכל אסייתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully