וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצים שלי: מסעדה חדשה עם שם פרובוקטיבי

28.7.2016 / 11:18

שני מקומות שיציתו את הדמיון של חובבי אוכל רחוב נפתחו השבוע בת"א. ביצים שלי - מזללת סנדביצ'ים על טהרת הביצים וברייק טיים שמתמחה בפרעצלים מתוקים ומלוחים

ביצים שלי. יח"צ, ג'י גרופ
צילום: אנטולי קיריניצקי,
קראסון עם סלמון מעושן בביצים שלי/יח"צ, ג'י גרופ צילום: אנטולי קיריניצקי

מי שעבר בחודשיים האחרונים ברחוב בוגרשוב בת"א, סביר שהתקשה להתעלם משלטים הנושאים את השם המפתיע - ביצים שלי. השלטים בישרו על פתיחה של מקום חדש בקרוב, וכמו במסעדת רק אנטריקוט עליה סיפרנו לכם השבוע, גם כאן די קשה לפספס את הקונספט. את ביצים שלי, שנפתחת היום לקהל הרחב, מגדירים בעליה כסנדוויצ'יית שף, המציעה מבחר כריכים מבוססי ביצים.

את הקו הקולינרי של המקום מוביל לירון אבולניק, אשר השתתף בעונה השנייה של משחקי השף וכן עבד בעבר במסעדת הרברט סמואל. "אחרי ארבע שנים בהרברט סמואל, החלטתי שמה שהכי בא לי לעשות זה לבשל אוכל ברמה הגבוהה אליה אני רגיל, אבל במחירים נגישים שיתאימו לכולם", מסביר אבולניק את התפנית החדה שהחליט לבצע בקריירה שלו.

ביצים שלי. יח"צ, ג'י גרופ
צילום: אנטולי קיריניצקי,
חומרי גלם איכותיים במחירים נגישים/יח"צ, ג'י גרופ צילום: אנטולי קיריניצקי

תפריט המקום מתמקד כאמור בעיקר בכריכים מלחמים שונים, ביניהם תמצאו כריך אומלט עם צזיקי, עיג'ה - לביבות סוריות על בסיס ביצים עם טחינה ומשוויאה (32 שקלים), כריך אנטריקוט עם צ'ימיצ'ורי, קונפי שום, וביצת עין (38 שקלים) כריך שפונדרה עם ביצה רכה (38 שקלים) ועוד. בנוסף, יוגשו במקום ארוחות עסקיות. טווח מחירי כל המנות ינוע בין 23 ל-38 שקלים.

לכאורה זאת נשמעת כמו עוד סנדוויצ'יה שכבר פגשנו בעבר, אך אבולניק מבטיח שחומרי הגלם נבחרים כאן בקפידה ושרבים ממרכיבי הכריכים מוכנים במקום למשל הגרבלקס שנכבש במקום, או השפונדרה שעוברת בישול לילה שלם בתבשיל עם ירקות שורש.

ביצים שלי, בוגרשוב 22, תל אביב. 03-9655400, ראשון - שבת: 09:00-01:00. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ועוד חדשה: ברייק טיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרעצל מתוק בברייק טיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום נוסף שנפתח ממש השבוע, ממוקם איך לא ברחוב אבן גבירול. הרחוב שהפך השנה רשמית לסמל האוכל רחוב העירוני עם מקומות חדשים המתמקדים בקרפ, צ'יפס, אוכל רחוב מהוואי, ועוד תענוגות מושחתים מתחדש במקום שמגיש טייק על כריכים. ברייק טיים מציע מבחר של פרעצלים חמים הנאפים במקום, במגוון של טעמים - מלוחים ומתוקים. מלבד הצורה הקלאסית של הפרעצל, אשר מקבלת מבחר של תוספות ורטבים, בצק הפרעצל שפיתחו פה, משמש גם להכנה של מאפים נוספים כמו כריכים שונים, פיצות וקינוחים. פרעצל קלאסי עם מלח יעלה לכם 8 שקלים, מחירו של פרעצל מתוק למשל עם עוגיות אוראו וממרח נוטלה 12 שקלים, ומחירי הכריכים נעים בין 15 ל-26 שקלים ויציעו כריכים כמו כריך סלמון וגבינה, או כריך פיצה עם תוספות שונות.

ממש בקרוב עתידה הרשת לפתוח סניף נוסף בסוקולוב 58 בחולון.

ברייק טיים, אבן גבירול 86 (פינת רמברנט) ת"א, 03-6811492. שעות פעילות: ראשון עד חמישי 7:00-01:00, שישי: 07:00 עד שעתיים לפני כניסת השבת, שבת: מצאת השבת עד 01:00. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • ביצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully