וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלג כבר כאן: 7 המסעדות המומלצות בדרך לחרמון

11.1.2017 / 9:55

השלג כבר נערם, הציוד כבר מוכן ונותרת השאלה היחידה - איפה אוכלים באיזור רמת הגולן? כל ההמלצות למסעדות שוות באיזור הר החרמון ובדרך אליו

עריכה: שמרית גולדשטיין

בווידיאו: שלג יורד באיזור הצפון

ארזתם את המגלשיים, בגדים חמים, הזמנתם צימר ושמתם שעון מעורר. הכל טוב ויפה אבל מתי תיזכרו שצריך גם מסעדה שווה בדרך אל או מהר החרמון? בשביל זה אנחנו כאן. קבלו 7 המלצות חמות ומחממות לסעודה באיזור החרמון ועוד אחת בדרך אליו.


ואם אתם מגיעים מכביש 85 - אל תשכחו לעצור בעזבה שבכפר ראמה
אם אתם מגיעים מכביש 89 - מקום טוב לשתות בו קפה ועוד כמה מקומות נהדרים בתרשיחא
ועוד כמה רעיונות למי שמגיע מאיזור הכנרת

מושבוצ, מושב רמות

בשר במסעדת מושבוצ. אסף רונן,
בשר במסעדת מושבוצ/אסף רונן

על כביש 92 החולף לאורך הגדה המזרחית של הכנרת תמצאו את מסעדת מושבוצ, מקום ותיק בנוף המקומי. התפריט, כמו ברוב המסעדות באזור מתבסס על נתחי בשר, חלקם אף מקומיים כמו פילה עגל למשל, אבל יש גם סוגים שונים של רביולי, המבורגר עם תוספות, סלטים עם גבינות מקומיות וגם כמה אפשרויות שמתאימות לילדים. אל תוותרו על הכנאפה תפוחים עם ג'יבנה עיזים מקומית ברוטב קרמל סיידר וקינמון ותתענגו על הנוף המשגע.

מושבוצ, רחוב דליות מושב רמות, 04-6795095. לא כשר.

במסעדה הקטנה שלהם על כביש 99, ביציאה המזרחית מקרית שמונה, מגישים בן וענת קנור שרכשו את נסיונם במסעדות בתל אביב, תפריט עונתי מתחלף. אפשר למצוא בתפריט מנות בשר, דגים ופירות ים, שחורגות מהבנאלי ומבוצעות כהלכה. למשל ההמבורגר המפורסם שלהם ברוטב סלק ויין אדום, נתח שייטל בפטריות ופקאן בשום, פרגיות בקרמל או חזה ברווז בגלייז תפוז. המקום קטן ואינטימי והאווירה רגועה, מושלם לפני או אחרי הטירוף של כל עם ישראל בחרמון.

בנג'ולינה, מתחם נופית חרמון כביש 99, 04-6600876. לא כשר. סגור בראשון.

פוקאצ'ה, הגושרים

פוקצ'ה. באדיבות המקום,
פוקצ'ה/באדיבות המקום

בהמשך אותו כביש ממש, קצת לפני צומת הגושרים, שוכנת מסעדת פוקצ'ה הותיקה גם היא. אי אפשר לא להזכיר את הטאבון שבמקום שרוב המנות עוברות דרכו בדרך לשולחן. גם כאן תפריט העיקריות מבוסס על מנות בשר כמו קבב טלה, כבדי עוף בשיכר רימונים או קרפצ'יו קלאסי אבל יש גם חלק נכבד בתפריט שמוקדש למאכלי ים ולירקות כמו פסטה שרימפס וגורגנזולה, ריזוטו סלק וערמונים או קציצות עדשים פוטובלו ואגוזי מלך.

מושבוצ, מושב רמות, 04-6795095. לא כשר.

גם במסעדת הטחנה במטולה הבשרים תופסים את רוב השורות בתפריט, אבל גם שאר המנות, המוגשות כולן על מגשי עץ כבדים או בכלים מברזל יצוק, מוכרות ואהובות על ידי המטיילים באזור. עיצוב המקום תואם את האיזור הכפרי עם חביות עץ ענקיות, כיסאות קש, קירות מחופי עץ ועמודי ברזל. יש נתחים מיחדים כמו סינטה בדבש, נקניקיות תוצרת בית, או נתחים על העצם. יש סלטים ומנות ראשונות קצת יותר קלילות ובעיקר הרבה אווירה של מסעדת בוקרים אמיתית.

הטחנה, הראשונים 1 מטולה, 04-6944810. לא כשר. סגור בראשון.

קדירת המכשפה והחלבן, מושב נמרוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבקתת עץ המשקיפה לאגם מגישים קדירות חמות ומהבילות שמתאימות במיוחד למזג האוויר הקר ברמת הגולן. האווירה במקום היא סמי-מכושפת וחמודה והשירות לבבי. תוכלו ליהנות מקדירת נקניקיות תוצרת בית, קדירת פילה סלמון בג'ינג'ר וחלב קוקוס, קדירת עגל מגידול מקומי או קדירת עוף בשמפניה. מלבד הקדירות יש מרקים מנחמים ומנות נוספות שיכולות בהחלט לענג את הדרך במעלה הר החרמון.

קדירת המכשפה והחלבן, מושב נמרוד, 058-6644266. לא כשר.

רוטנברג, גשר

סינטה כבושה  במסעדת רוטנברג. חיים יוסף,
סינטה כבושה במסעדת רוטנברג/חיים יוסף

במבנה בעל היסטוריה מקומית בגשר שבלב עמק המעיינות ממוקמת מסעדת השף רוטנברג. התפריט המוקפד שלה מבוסס על למידה וחקירה של ההיסטוריה המקומית ובו מנות ממתכונים עתיקים ומשוחזרים בהגשה עדכנית ומעודנת. בין הראשונות יש פריקה על יוגורט קשיו, קובה נייה עם חלמון וסומק או עיקריות כמו מוזלי מלוח מסקרן, טלה בעישון עדין או פילה מוסר וארטישוק. האוכל משובח ותוכלו לתפוס קצת היסטוריה בדרך לחרמון.

רוטנברג, גשר הישנה, 04-6752237. לא כשר. סגור בראשון.

לאוכלי הכשרות הפתרון נמצא במושב אניעם, בלב לבו של כפר אמנים. ברוח המקום המסעדה נקראת על שם צייר וצורף בשם לאופולד זיגל ז"ל. התפריט במקום מציע מבחר מננות שקולע לטעמו של מכנה משותף רחב שכל אחד ימצא בו מה לאכול. בין המנות מבחר בשרים כמו אסאדו, כבד אווז, סטייק אנטריקוט ועוד, סלטים, ומנות ידידותיות יותר לילדים כמו כריכים או כנפיים. ויש כאן אפילו אופציה לתפריט קבוצתי.

זיגל. כפר האמנים אניעם, רמת הגולן. 04-8335533. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully