וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: הקיורטוש מהאינסטגרם הגיע לישראל

23.3.2017 / 11:41

הטרנד הלוהט באינסטגרם של קיורטוש ממולא בגלידה סוף סוף נחת בת"א עם שלל טעמים ותוספות. דיווח חם מהשטח

צילום: עידו חם, עריכה: רעות סהר

שלושה חודשים לתוך 2017 ואנחנו נאלצים להכריז, כי טרנד מנות האינסטגרם הוויראליות לא נותר מאחור יחד עם 2016 שחלפה לה. גם בשנה הקרובה צפויים לצוץ באינסטגרם שלכם המון להיטים, חלקם אכילים יותר וחלקם מושחתים מאוד. רק השבוע נפתח בת"א בייקרי חדש בשם שואורום בייקהאוס, שלצד מאפים רבים ויפים, ייבא את מאפה הקרונאט המפורסם מניו יורק, אולי המאפה שסימל יותר מכל את המהפכה הוויראלית והפוטוגנית. מצדו השני של המתרס, בגזרה הבריאה יותר, תמצאו את הסושי דונאט היפה, שגם הוא עשה לא מזמן עלייה לתל אביב. לפעמים נדמה שבכלל לא צריך לטוס לחו"ל בשביל לסחוט לייקים, תל אביב הופכת למעצמת טרנדים ויראליים בפני עצמה.

קרמרי דה ל'אקלר. תומר לוי, מערכת וואלה! NEWS
קשה לעמוד בפיתוי/מערכת וואלה! NEWS, תומר לוי

מי שעוד לקח ברצינות את עניין הטרנדים הויראליים, הוא תומר לוי, שהפך לפני שנה את גלידריית פרוטי הוותיקה שלו ברחוב קינג ג'ורג' לקרמרי דה ל'אקלר, גלידה בתוך מאפים חמים, עם המון רטבים ותוספות. הגלידה, קינוח יחסית תמים הופכת כאן לשחיתות אמיתית כשהיא מתלווה למאפה לבחירתכם - קרואסון, אקלייר, מקרונים, עוגיות ועוד, אל כל אלו תצטרפו רטבים שונים ותוספות, וקיבלתם בנוסף גם קינוח פוטוגני במיוחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קרמרי דה ל'אקלר. תומר לוי, מערכת וואלה! NEWS
זה יפה מדי/מערכת וואלה! NEWS, תומר לוי

כשפגשנו את תומר לפני שנה, הוא הבטיח לא לקפוא על השמרים (תרתי משמע) וכעת הוא מקיים. הקיורטוש ממולא הגלידה, שזכה לתהילת עולם, בעיקר באוסטרליה, ממנה יצאו לא מעט קינוחים ויראליים, ובפראג - מולדת הקיורטוש, נוחת כעת בקרמרי דה ל'אקלר. הקינוח, שבחו"ל זכה לשם דונאט קון (גביע הדונאט) קרוי בגרסה הישראלית טוויסטר, בשל צורתו.

שאר ההפתעות שתוכלו למצוא כאן:

את הקיורטוש, תוכלו לבחור למלא בטעמי גלידה לבחירתכם, יש כאן גלידה אמריקאית טרייה בטעמים מתחלפים מהמכונה (18 שקלים) או גלידה איטלקית במבחר בלתי נגמר של טעמים (20 שקלים). אל אלו מצטרפים רטבים שונים כמו רוטב שוקולד חם, ריבת חלב ועוד, וכן תוספות שונות כמו קליל, גליליות, קינדר בואנו, פרורי עוגיות ועוד.

קרמרי דה ל'אקלר, המלך ג'ורג' 53 ת"א, לא כשר או אבן גבירול 75 ת"א, כשר למהדרין, 050-2622622

קרמרי דה ל'אקלר. תומר לוי, מערכת וואלה! NEWS
טוויסטר, אתם עוד כאן?/מערכת וואלה! NEWS, תומר לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully