וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: קרמרי דה לה אקלייר

14.3.2016 / 11:20

משמין, מושחת, פוטוגני בטירוף וטעים. קרמרי דה לה אקלייר לוקח את כל המאפים הצרפתים: קרואסון, פחזנית, אקלייר ומקרון וממלא אותם בגלידה איטלקית עם רוטב מושחת מעל, ועוד מגוון של תוספות - בדיוק כמו שאנחנו אוהבים

צילום וידאו: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

לא פעם יצא לנו לעסוק כאן בשאלה עד כמה הצורך האובססיבי של הדור שלנו לתעד כל דבר שאנחנו עושים ולהעלות את זה לרשתות החברתיות, משפיע על הרגלי צריכת המזון שלנו. האוכל שלנו כבר מזמן לא צריך להיות רק טעים או משביע, הוא צריך להיות גם פוטוגני ולהביא לנו לייקים. ניו יורק, אוסטרליה ויפן מובילות בדרך כלל את הטרנדים של הקינוחים הפוטוגנים, כאלו שכמה תמונות שלהם ברשתות החברתיות גורמות לרשת להשתגע, ולתורים הארוכים להשתרך בהתאם. דומיניק אנזל, ממציא הקרונאט, היה ככל הנראה הראשון לזהות את המגמה, וההצלחה הגדולה של המאפייה שלו מסרבת לדעוך. בהמשך הגיעו עוד מבחר של קינוחים משוגעים - לחם אבטיח, בייגל קשת, מילקשייקים מופרכים, והלהיט האחרון - קיורטוש במילוי גלידה.

קרמרי דה לה אקלייר.
הלהיט התורן נמצא ממש כאן

כצפוי, היה זה רק עניין של זמן עד שמישהו אצלנו ירים את הכפפה וימציא את הלהיט התורן, והנה זה קרה. קרמרי דה לה אקלייר זה השם והוא מסמן וי על כל הקטגוריות המתבקשות - משמין, מושחת, פוטוגני בטירוף וטעים. קרמרי דה לה אקלייר היא בעצם גלידרית פרוטי אשר עמדה בשנים האחרונות ברחוב קינג ג'ורג, בסמוך לדיזינגוף סנטר. היא אף פעם לא הייתה בולטת או משכה תשומת לב מיוחדת, עד עכשיו. בשלוש השנים האחרונות, בשקט בשקט, עבד הבעלים שלה, תומר לוי, על קונספט חדש לגלידריה שלו, ורק קיווה כל הזמן שאף אחד לא יגנוב לו אותו מתחת לאף .

בקרמרי לוקח לוי את מבחר המאפים הצרפתיים - קרואסון, פחזנית, אקלייר ומקרון ומשדך להם גלידה איטלקית או אמריקאית, כשלמעלה הוא מפזר רוטב לבחירה ועוד מגוון של תוספות, מושלם ומושחת בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. "הצלחתי לייצר סנדביץ' חם עם הכלאה בלתי נתפסת של גלידה קרה בפנים" מסביר לוי את הטריק. "בביס הראשון הפה פוגש מאפה חם שיצא הרגע מהתנור, ומיד אח"כ ביס קר של הגלידה בפנים, השילוב הזה הוא מושלם מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קרמרי דה לה אקלייר. יעל לאור,
נראה אתכם מצליחים לבחור/יעל לאור

בגזרת המאפים החמים במילוי גלידה (18 שקלים) תמצאו את ICEאקלר לה גונדולה - אלקר חם במילוי גלידה אמריקאית, קראקולין PUFFS - פחזנית ענק במילוי גלידה איטלקית, קורICEסון - קוראסון צרפתי חם במילוי גלידה איטלקית, סופגילידה - סופגניה/בריוש צרפתי חם במילוי גלידה איטלקית. עוד תמצאו בתפריט מקרו-גלידה - שתי עוגיות מקרון ענקיות במילוי גלידה איטלקית, טופילידה - שתי עוגיות טופי שוקוצ'יפס ענקיות במילוי גלידה איטלקית, קוקילידה - שתי עוגיות במילוי גלידה אמריקאית, עוגילידה - שתי עוגיות ענק במילוי גלידה איטלקית. כמובן שמי שירצה לדבוק בגלידה קלאסית בכוס או בגביע יוכלו למצוא כאן גם את זה.

"למעשה במקום הזה אני מנתק בן אדם לעשר דקות מהישראליות ואני שם אותו בפריז, המוזיקה, המוצר, האווירה" מסביר לוי את ההצלחה. "אתה קודם כל מקבל ליד מוצר שהוא יפה, ובאופן אוטומאטי אנשים ישר ניגשים לטלפון, מצלמים ומעלים, ואני לא יכול להגיד שזה לא עושה את העבודה".

קרמרי דה לה אלקייר, קינג ג'ורג' 53 ת"א, 050-2622622

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully