וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האבטיח שסחף את העולם

12.7.2015 / 16:01

אחרי שיגעון הקרונאט מגיע הבאזז העולמי הבא: טוסט אבטיח צבעוני ומדובר שגורם לתורים עצומים בטייוואן, הפך ללהיט רשת ויוטיוב ובעיקר שובה את העין

מערכת וואלה!

בכל יום אנשים מנסים להמציא את הגלגל עם מאכלים שיהפכו ללהיט רשת, כאלה שאנשים יצלמו ויעלו לאינסטגרם, ותיירים יעמדו בתור שעות כדי לזכות להזמין. מי שהוביל את הרשימה עד לא מזמן היה הקרונאט של האמריקאים. אבל עכשיו יש טוען לכתר שמאיים להדיח אותו ממעמדו – טוסט האבטיח. אותו טוסט משונה הפך כבר ללהיט בטיוואן. אמנם אין לו טעם של אבטיח או מרכיבים שמקורם באבטיח, אבל המאכל המרובע הצליח לכבוש השבוע את הרשת עם מיליוני צפיות ביוטיוב.

טוסט אבטיח. צילום: סיפור בדקה, מערכת וואלה!
כיכר "לחם אבטיח"/מערכת וואלה!, צילום: סיפור בדקה

המקום הכי חם בטייוואן

טירוף צבעוני

את ההכלאה המוזרה הזאת המציאו במאפיה בטייוואן, איך? הוסיפו לכיכר לחם תמציות תות, תה ירוק ובמבוק פחם. המאפייה אופה 100 כיכרות ביום ומכינה 1500 טוסטים ועדיין לא מצליחה לעמוד בביקוש. אנחנו, ברשותכם, נסתפק באבטיח אמיתי.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully