וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו הכל: מהפיכת הפיצות הישראלית החלה

6.7.2017 / 9:23

רוצו לתפוס מחסה בחדרי הכושר, מתקפת הפיצות האימתנית בעיצומה. אוטומט הפיצות הראשון נחנך בתל אביב, רביבה וסיליה השיקו פיצריה חדשה ובקיבוץ בית השיטה התחדשו בבא לה פיצה, שמביאה את הבשורה לאזור העמקים

סטאס מוזאיקוב

מתקפת פיצות מתרחשת על ישראל ומאיימת על גבולות הגזרה מצפון ומדרום, כלומר על הגזרה שלנו כמובן. כחלק מהמתקפה האימתנית אפשר למנות את פיצה ברוקלין שנפתחה לפני כמה חודשים ושינתה את מאזן הכוחות של הפיצות בתל אביב, את הפיצה פורטו באיירפורט סיטי שנפתחה גם היא, פומו האיטלקית ברמת החייל ועוד רבות נוספות. לא נראה שיש הפסקת אש בקרוב כי אנחנו מתבשרים על עוד שלוש פיצות חדשות. זמן לחדש את המינוי בחדר הכושר.

פיצה גו, ת"א

פיצה גו. שגיב כהן,
פיצה אוטומטית. פיצה גו/שגיב כהן

המאה ה-21 הביאה לנו המצאות נהדרות כמו המזגן והאייפון, קבלו את התוספת החדשה לרשימה המכובדת הזו- אוטומט של פיצות. פיצה גו היא מיזם של שני חברים שנמאס להם לחכות כל כך הרבה זמן לפיצה. הם הביאו מכונת פיצה, שלא מצריכה מישהו שיפעיל אותה, ובלחיצת כפתור, בתשלום באשראי או במזומן, המכונה מכינה פיצה חמה במקום. פיצה גו נפתחת ממש היום, יום חמישי, בארבע אחר הצהריים ובשלב ראשונה תאפשר הזמנה של פיצה מרגריטה בלבד, אבל בהמשך יהיו גם תוספות.

עוד באותו נושא

חיפה על המפה

לכתבה המלאה
פיצה גו. שגיב כהן,
פיצה בחמש דקות/שגיב כהן

זמן ההמתנה לפיצה הוא בין 3 ל-5 דקות, תלוי עד כמה המכונה חמה. הפיצות עצמן נשמרות בקירור ורק עם ההזמנה הפיצות נשלחות לאפייה. הן נעשות עם גבינת מוצרלה, קמח ישראלי ורוטב שהותאם במיוחד לקהל המקומי על פי מתכון סודי עם עגבניות טריות ביבוא אישי מאיטליה. מחיר ההכרות הוא 19.99 שקלים.

פיצה גו, אלנבי 28 תל אביב, פתוח 24 שעות 7 ימים בשבוע. לא כשר

בא לה פיצה, בית השיטה

בא לה פיצה. אילן יפה,
בא לכם? בא לה פיצה/אילן יפה

במתחם תחנת הדלק דור אלון בבית השיטה נפתחה לפני כחודש פיצרייה חדשה. בא לה פיצה היא הגשמת חלום של אילן יפה, קיבוצניק מהאזור ומי שעבר בתחום המסעדנות שנים ארוכות עד שהרגיש שהוא בשל למקום משלו. לאחר שהבין יפה שחסרה פיצה טובה באזור הוא ניגש לתכנונים ויחד עם ליאור משיח, שף קונדיטורית של מסעדת פרונטו לשעבר, והם עבדו במשך חצי שנה על יצירת הפיצה המושלמת. בתפריט של בא לה תמצאו שבעה סוגים של פיצות ופוקצ'ה אחת. יש מרגריטה (45 שקלים לגדולה או 25 שקלים לבינונית) עם תוספות לבחירתכם בתשלום. ויש פיצות כמו ביצה בקן (36 שקלים לפיצה בינונית) עם שמנת וכמהין, מוצרלה וביצה רכה; פיצה שוק עם ארטישוק, פלפל קלוי וזיתי קלמטה (56 שקלים לגדולה או 37 שקלים לבינונית); או פיצה פאטטה (36 שקלים לבינונית) עם תפוחי אדמה, מרווה, כמהין ופרמזן.

בא לה פיצה. אילן יפה,
אפשר גם בגרסה טבעונית/אילן יפה

יפה השקיע הרבה חשיבה ביצירת מוצר איכותי שיתאים לאזור. "הקהל פה הוא שונה מתל אביב", הוא מסביר, "זה קהל בוגר יותר, שרוצה להוציא פחות כסף אבל הוא גם פחות שיפוטי". למרות שלמקום אין תעודת כשרות הוא סגור בשבת ומציע אוכל חלבי בלבד. בקרוב יהיו בבא לה פיצה גם קינוחים אישיים וגם ישיקו שירות משלוחים לאזור, אבל בינתיים תצטרכו להגיע למקום בשביל לטעום מהפיצות.

בא לה פיצה, מתחם דור אלון בית השיטה, שעות פעילות בתקופת ההרצה א'-ה' 17:00-22:00 וביום ו' 12:00-15:00, 04-8308484. לא כשר

רביבה וסיליה, ת"א

פיצרייה רביבה וסיליה. שי מונטג,
פיצה בצמרת/שי מונטג

סמוך למעדניה ולמסעדה של רביבה וסיליה בקניון G צמרת נפתחה השבוע פיצרייה מעוצבת. הלוקיישן שהתפנה בסמוך למסעדה עורר את החושים של רביבה וסיליה שרצו גם ליצור עניין חדש לתושבי השכונה והמגדלים שהם לקוחות קבועים של המקום. בתפריט תמצאו פיצה רגילה עם מוצרלה באפלו (54 שקלים) עליה תוכלו לשים תוספות בתשלום כמו ריקוטה, בייקון, תירס, טונה, זוקיני, אננס ועוד (5-8 שקלים). יש גם פיצה מעניינת עם תפוחי אדמה, בייקון וביצה (58 שקלים) ויש גם פיצה מתוקה עם שוקולד ופירות טריים (52 שקלים).

פיצרייה רביבה וסיליה. שי מונטג,
מעוצבת/שי מונטג

בפיצרייה של רביביה וסיליה תוכלו כמובן גם לקנות משולש ולא רק מגש פיצה, ויש אפילו סלט אחד בתפריט לטובת מי שמגיע למקום עם קצת פחות חשק לפחמימות. כיאה למקום ששייך לרביבה וסיליה יש גם קינוחים אישיים (24 שקלים) כמו טירמיסו, פנקוטה או מוס שוקולד.

פיצרייה רביבה וסיליה, ניסים אלוני 10 G צמרת תל אביב, שעות פעילות בתקופת ההרצה א'-ה' 12:00-22:00 וביום ו' 12:00-16:00, 03-5466090. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully