וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה איטלקית חדשה ברמת החייל

7.6.2017 / 9:17

נדמה שבכל שבוע נפתחת בישראל מסעדה איטלקית חדשה. הפעם מדובר במסעדת פומו, שמביאה את המטבח של ארץ המגף לשכונת רמת החייל

פומו. מור שובבו, צילום: דרור עינב,
אוכל פשוט/מור שובבו, צילום: דרור עינב

לאחרונה אנחנו שומעים על עוד ועוד מסעדות איטלקיות שמאיימות על הגזרה שלנו לקיץ עם שתי מנות שאי אפשר לעמוד בפניהן- פיצה ופסטה. חיפה משמינה לה בנחת עם מסעדת הפיצות קרוסטה ובר הפסטה פסטה'לה שנפתחו לאחרונה, וגם בעפולה כבר טוחנים פיצות במסעדה החדשה רינו מילאנו. גם תל אביב נדבקה בחיידק האיטלקי, קבלו את התוספת החדשה לרשימת האיטלקיות- פומו (Pomo ) קיצור של פומודרו - עגבניה, שנפתחה היום. מדובר במסעדה איטלקית הנוטה למטבח דרום ארץ המגף עם דגים ובשר ועושר של ירקות ותנור ג'וספר אחד לחבר בין כל המרכיבים האלה יחד. המקום מכוון ללילה, ויציע בילוי לילי עם כל האלמנטים נכונים- עיצוב, אווירה, אוכל ואלכוהול.

פומו. מור שובבו, צילום: דרור עינב,
פומו/מור שובבו, צילום: דרור עינב

מאחורי התפריט האיטלקי עומד שחר ברנע, קיבוצניק לשעבר שהחל את דרכו בתל אביב במסעדת אלכסנדר המיתולוגית ברחוב יהודה מכבי ואחר כך ניהל את המטבחים הנחשבים של המיטבר, קפה נואר ואחרים. בשנים האחרונות משמש ברנע כיועץ לרשתות גדולות כמו לנדוור, BBB, פרש קיטשן ובנדיקט ועכשיו הוא שולח את ידו המיומנת והארוכה גם למטבח של פומו החדשה ברמת החייל בתל אביב והפעם כבר לא כיועץ אלא כשותף. "הלכנו על מטבח פתוח", מספר ברנע, "הג'וספר בעצם וכל הפסים פתוחים וחשופים ואפשר לראות את כל הפעילות במטבח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פומו. מור שובבו, צילום: דרור עינב,
אנלוטי גבינות/מור שובבו, צילום: דרור עינב

פומו מציעה מגוון מנות בתנור פחמים כמו סקוטאטו קלמרי על סלט עדשים ועשבי תיבול; זוקה שזו מנה של דלעת בטאבון עם גבינת בושה, פרמזן, בלסמי שלוש שנים ופיסטוקים; יש גם סלט פומו של עגבניות, זיתי קלמטה, פוקצ'ה, סלסה רוסטיקה ומוצרלה באפלו קרועה; תפריט הפיצות שיוצאות מהג'וספר מציע אלטרנטיבות כמו פיצה סרדיניה עם עגבניות, מוצרלה, ברוקולי, פקורינו רומאנה, ריקוטה ולימון; פיצה קלבריה עם קרם פרש, מוצרלה, תפוחי אדמה, ביצת עין, פנצ'טה ואספרגוס; יש גם פסטות כמובן וביניהן גמברטו שזה פטוצ'יני אלי אוליו עם שרימפס, ארטישוק צרוב, עשבי תיבול וצ'ילי; אנלוטי גבינות ברוטב של חמאת פרג, מרווה ולימון; עוף שנצלה בתנור פחמים עם תפוח אדמה מדורה, קרם פרש ורוטב עשבי תיבול ועוד.

פומו. מור שובבו, צילום: דרור עינב,
הג'וספר/מור שובבו, צילום: דרור עינב

פומו מעוצבת כך שתתאים להרכבים שונים, יש בר ארוך המתאים לצעירים שרוצים ליהנות גם מאלכוהול, יש פינות שקטות שיתאימו יותר לזוגות, ופיאצה קטנה מחוץ למסעדה שעשויה לדבר יותר למי שמגיעים לארוחה משפחתית. המקום מעוצב בלוק מודרני עם הרבה אלמנטים של עץ ומתכת, תקרה מרשימה מתעגלת, קירות מעוטרים, כורסאות וכיסאות אקלקטיים, שולחנות אבירים מעץ כבד וגופי תאורה מעוצבים. לסיכום אומר ברנע כי "הכיוון הוא אוכל שכולם יכולים למצוא בו את עצמם. זו לא מסעדת שף, בסופו של דבר מדובר באוכל פשוט מחומרי גלם טובים".

פומו, הברזל 11 רמת החייל תל אביב, 03-9225320, שעות פעילות: ראשון - שבת: 19:00 עד אחרון הלקוחות. לא כשר

פומו. מור שובבו, צילום: דרור עינב,
מעוצבת ללילה/מור שובבו, צילום: דרור עינב
פומו. מור שובבו, צילום: דרור עינב,
פומו/מור שובבו, צילום: דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully