וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט קוקי: מיזם חדש של עוגיות חמות עד הבית

26.9.2017 / 12:29

הרגע הזה בסוף היום שבו יושבים על הספה בלי כוח לקום עומד להפוך למתוק יותר - מיזם נייט קוקי יביא לכם משלוח עוגיות חמות וטריות עד מפתן הבית

נייט-קוקי משלוחי עוגיות חמות בתל אביב. איה אפרים,
עוגיית שוקולד מריר וצ'ילי/איה אפרים

כמה פעמים קרה שישבתם בבית בערב מול הטלוויזיה או המחשב אחרי יום ארוך, בלי כוח לקום אבל עם חשק למשהו מתוק, בעדיפות לפחמימה חמה ומתוקה? זה כבר לא חייב להישאר בגדר חשק לא ממומש. פרויקט חדש מבקש לעזור לתל אביביים בדיוק בזה תירו את. נייט קוקי, מיזם של ארבעה אחים לבית משפחת אפרים.


עוד דברים מתוקים בתל אביב שכדאי לכם להכיר:
רשת הסוכריות פאפאבאבל פתחה סניף ראשון בתל אביב
קרים- הגלידריה החדשה מבית הבייקרי
סוויט בוקס - המתוקים של שוק לוינסקי

נייט-קוקי משלוחי עוגיות חמות בתל אביב. איה אפרים,
עוגיית שוקולד צ'יפ קלאסית/איה אפרים

האחים אפרים מגיעים כל אחד מעיסוק אחר, זה בהייטק וזה בטכנולוגיה, זה עורך דין וזה בנדל"ן, אבל הם נפגשים כל הארבעה מול התנור ממנו נפלטות עוגיות חמות שנשלחות לדירות בתל אביב בשעות הערב, מספקות גחמות מתוקות של סטודנטים, רווקים ושותפים, הורים לילדים, וכל מי שאוהב עוגיות חמות, שזה בעצם כולם.

עוד באותו נושא

שואורום בייקהאוס: מאפייה חדשה וצבעונית בתל אביב

לכתבה המלאה
נייט-קוקי משלוחי עוגיות חמות בתל אביב. איה אפרים,
העוגיות בתנור/איה אפרים

לאחר שחילקו עוגיות לחבריהם ומשפחתם וקיבלו אינסוף פידבקים חיוביים, פנו האחים אפרים לקונדיטורית איילה ענבר שעזרה להם לשפר את המוצר וליצור את העוגייה הטובה ביותר. המשימה הושלמה כאשר היו בידיהם שבעה סוגי עוגיות רגילות ושלושה סוגים של עוגיות טבעוניות. הם הקימו אתר דרכו מתנהלות ההזמנות ויצאו לדרך. מהר מאוד התפשטה השמועה על העוגיות החמות שמגיעות באישון לילה לדירות תל אביביות ונייט-קוקי צבר קהל מעריצים.

נייט-קוקי משלוחי עוגיות חמות בתל אביב. איה אפרים,
10 סוגים של עוגיות/איה אפרים

הפרויקט עדיין בשלב ההרצה, אזור החלוקה מוגבל לדרום מרכז תל אביב בלבד (סלמה עד ארלוזרוב), ימי החלוקה מוגדרים רביעי עד שבת ושעות החלוקה מוגבלות ל-21:00 עד 2:00 לפנות בוקר. בתפריט- עוגיית לימון ושוקולד לבן; טופי קרמל ומלח גס; שוקולד מריר ומלח גס; שוקולד מריר וצ'ילי ויש גם את השוקולד צ'יפ הקלאסית וגם עוגייה כהה על בסיס קקאו עם שברי שוקולד חלב. הטבעונים יכולים גם הם כבר להדליק את המחשב ולעשות הזמנה- בתפריט נטול החמאה והביצים תמצאו את השוקולד צ'יפ הקלאסית ואת השוקולד המריר עם מלח. באתר תראו גם עוגיית מייפל פקאן טבעונית שלא נמצאת במלאי ותחזור כנראה כבר אחרי החגים אז יש למה לחכות.

נייט-קוקי הוא אמנם פרויקט בהרצה, והמערך החדש עדיין בשלבי למידה ושיפור אבל האחים אפרים נחושים "להמתיק את תל אביב" לדבריהם, ולשמח אנשים בעזרת עוגיות חמות.

להזמנות: אתר האינטרנט של Night Cookie, להתרשמות יש גם את הפייסבוק והאינסטגרם.

נייט-קוקי משלוחי עוגיות חמות בתל אביב. איה אפרים,
במשלוח חינם עד הבית/איה אפרים
  • עוד באותו נושא:
  • עוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully