וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות קטנה ומטריפה

17.11.2016 / 10:22

רשת הסוכריות פאפאבאבל העולמית משיקה סניף ראשון וצבעוני בתל אביב, ומציגה לראווה טכניקות עתיקות של ייצור סוכריות מהפנט בעבודת יד

צלמים זמניים מורשים

חנות הסוכריות החדשה של המותג פאפאבאבל (Papabubble), שנפתחה השבוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב נראית כמו פיסת גן עדן של צבעים וסוכרים על פני האדמה. אם האסוציאציה שלכם לסוכריות היא כצ'ופר לילדים, יש סיכוי טוב שהחנות השיקית הזאת הולכת לשנות את דעתכם, עם טעמים גם למבוגרים. פאפאבאבל הוא מותג ספרדי עם למעלה מ-40 סניפים ברחבי העולם, כשסניף הדגל הראשון שלה נפתח בברצלונה.

הטכניקה משחזרת את האמנות העתיקה של ייצור סוכריות בעבודת יד ומעניקה ללקוחות החנות ועוברי אורח סקרנים שמציצים מבחוץ חוויה המשלבת צפייה בתהליך הכנת הסוכריות, בנוסף לטעימות במגוון טעמים וצבעים ייחודיים.

תראו כמה שזה יפה:

פאפא באבל. פאבל, מערכת וואלה! NEWS
צילום: פאבל, יח"צ/מערכת וואלה! NEWS, פאבל
פאפא באבל. צילום: עידו שחם, עריכה: אביב ארגז, מערכת וואלה! NEWS
שורות שורות של סוכריות לפני חיתוך/מערכת וואלה! NEWS, צילום: עידו שחם, עריכה: אביב ארגז

מי שרכשה את הזיכיון ל- Papabubble ישראל היא מיכל רובין אשר נשבתה בקסמן של חנויות המותג. מיכל, אמא לשלושה ילדים לא מצאה פנאי לנסוע להכשרה של שלושה חודשים שמעבירה החברה בברצלונה לזכיינים. על כן היא זכתה להדרכה אישית בארץ משני מאסטרים שהגיעו מספרד והעבירו את אמנות הכנת הסוכריות למיכל ולצוות שעובד עמה, השתלמות ארוכה בסופה הן הפכו למומחיות בהכנת הסוכריות.

בחנות סוכריות בטעמי פירות ביניהם פסיפלורה, פטל, תפוז, בננה, אננס, ליים, קיווי, ענבים, תות, מנגו לימון אשכולית אדומה ועוד וכן שילובים דוגמת אננס ופסיפלורה, תות שמנת, לימון שמנת, תפוח קינמון, קפה ושוקולד ואחרים. בנוסף בחנות נמכרים מיקסים של סוכריות בצורות שונות כמו מיקס יום הולדת, מיקס אהבה, מיקס תל אביב, וכן לכבוד החגים ייצאו מארזים מיוחדים כמו מארז חנוכה לדוגמא. בנוסף, ניתן להזמין סוכריות עם שמות/לוגו בהזמנה אישית (של כמויות גדולות). המוצרים מגיעים במגוון אריזות שינועו בין 60-190 גרם ומחירם ינוע בין 16-45 שקלים.

Papabubble Israel, דיזנגוף 179 תל אביב, 073-7856947. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-20:00, שישי:9:30-14:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסיפלורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלום!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully