וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פוזה: פיצה חדשה בהרצליה

23.5.2018 / 14:46

קדחת הבצקים והפחמימות מגיעה להרצליה, שבה נפתח השבוע בר פיצה חדש שנקרא פיצה פוזה שמגיש את המנה האהובה עם תוספות מפתיעות

פיצה עם פסטה. רענן נוסל,
פיצה עם פסטה/רענן נוסל

אמנם חג שבועות חלף לו אבל הגבינה כאן כדי להישאר ואנחנו מתחדשים בפיצה חדשה עמוסת תוספות. לאחר שתל אביב התקשטה לה בכמה פיצריות חדשות ומלהיבות הגיע תורה של הרצליה להידבק בחיידק. השבוע נפתח פיצה פוזה, בר פיצריה חדש של בעלי הבר דולי פרטון וביעוץ הקולינרי של הפיציולו רענן נוסל. מה בתוכנית? בר פיצה בו הברמנים המשמשים גם על תקן פיציולו, הפיצות מוכנות לעיני הסועדים, ממש כמו קוקטייל, ויש גם צ'ייסרים של פיצה, כלומר טעימות פיצה קטנות ומקפיצות המוגשות בכוסות צ'ייסר. פיצה פוזה מגיעה עם בצק שנמצא באמצע הדרך בין דק לעבה, השוליים של הפיצה יחסית עבים אבל הבצק הופך לדק במיוחד במרכז הפיצה, זהו בצק שתפח 72 שעות במקרר ונפתח ידנית בלבד.

עוד פיצות חדשות ששוה לבדוק:
- פיצה סבא של עומר מילר
- פיצה גראז' בגינדי TLV

פיצה סלק. רענן נוסל,
פיצות עם פוזה/רענן נוסל

תפריט הפיצות של פוזה, בפיתוחו של נוסל, מציע פיצות כמו פוזה בצלים, עם רוטב עגבניות ומוצרלה, בצל מקורמל, בצל סגול ובצל ירוק; פוזה פטריות עם מגוון פטריות וביניהן גם כמהין, מוצרלה ושמנת; פוזה הרצליאנית עם רוטב עגבניות, סלט קר ובוראטה טרייה; פוזה חריפה עם חלפיניו; פוזה לבנה עם שמנת, כמהין, מוצרלה ופרמזן; פוזה עם שמנת חמוצה, גרדת לימן וזרעי חניה; פוזה עם צ'ילי חריף, בלסמי, ספייסי מיונז ומוצרלה מעושנת; כמובן שיש גם פיצה מרגריטה קלאסית, במתכון עליו זכה רענן נוסל באליפות העולם לפיצות שמתרחשת בפארמה שבאיטליה באחת הקטגוריות היוקרתיות.

עוד באותו נושא

הבצק הוא רק תירוץ: 14 פיצות מעולות מחוץ לת"א

לכתבה המלאה
פיצה מרגריטה. רענן נוסל,
פיצה לשעת לילה מאוחרת/רענן נוסל

יש גם כמה מנות ראשונות המבוססות גם הן על החום הלוהט בתנור המאסטר השוודי כמו חצ'פורי ופוקצ'ות שונות. פיצה פוזה תהיה פתוחה בשלב ראשון רק בשעות הערב כשהמקום מכוון בעיקר ללייט-נייט עם תפריט אלכוהול ענק, אווירה של בר ושואו שלם של הכנת הפיצה, מזריקת קמח ועד סיבובים של בצק באוויר. המלצרים יסתובבו במקום עם מגרדות פרמזן ובקבוקי בלסמי בשביל להעשיר את הפיצות ואת המנות המוגשות ולשמח את הבליינים. ברחבה של המסעדה שבחוץ מתוכננות בעתיד הקרוב הפעלות פיצה וסדנאות פיצה לילדים, בינתיים בלייני העיר הרצליה מוזמנים לשלב בין אלכוהול לפיצה, כי זה הרי השילוב המושלם.

פיצה פוזה, בן גוריון 33 הרצליה, 052-7346516, שעות הפעילות בימים א'-ש' 19:30 ועד אחרון הסועדים (אחרי ההרצה יפתח מדי יום ב-17:00)

פיצה מרגריטה. רענן נוסל,
הבצק זה כל העניין/רענן נוסל
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully