וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבא באווירת כפיים: טעמנו את הפיצה החדשה של עומר מילר

24.1.2018 / 11:30

בפיצה סבא החדשה של עומר מילר בתל אביב, שנפתחה להרצה, יש אווירת בילוי עליזה ורועשת ועשרות תוספות מוגזמות כמו לובסטר, לוקוס, תבשיל בשר טורקי ועוד. האם הפיצה עומדת בציפיות?

פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה כרובית ושום קונפי על רוטב לבן/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

לאחרונה חלה האטה מדאיגה בפתיחתן של פיצריות חדשות, בעוד כמו המבורגרים נופלים מהשמיים וכל פעם אפשר לנגוס באחד אחר, בגזרת הפיצות נותרנו פחות או יותר עם אותו חשבון משנה שעברה. השבוע נפתחה הפיצה החדשה ארציאלי בכיכר רבין, בשבוע הבא צפויה להיפתח טרטוריה איטלקית בכיכר דיזנגוף והשבוע, כפי שקראתם על זה כאן לראשונה, נפתחה להרצה פיצה סבא של השף עומר מילר (סוסו אנד סאנס, קליפסו). כל זה אומר שהמאזן נוטה כעת מעט לכיוון האיטלקי החיובי ואנחנו מרוצים.

פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה פטריות וכרישה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הפיצה של מילר מתיישבת במקומה של מסעדת שיפודי אירופה, עשרה צעדים מהסניף הראשון של רשת ההמבורגר סוסו אנד סאנס שלו, באחד הצמתים התל אביביים העמוסים ביותר לעת לילה. פיצה סבא מתלבשת על המשבצת הזו בדיוק, מקום בילוי עליז עם הרבה רוח צעירה, כפיים לכל מי שנכנס בדלת, צעקות "פיצה חדשה" כדי לעודד כל פיצה שנכנסת לתנור, מוזיקה בווליום גבוה ושירות עם הרבה בטחון עצמי, לא מקום לביישנים או למי שרוצה לאכול את הפיצה שלו בשקט בפינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תוספות של פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אינסוף תוספות בפיצה סבא של עומר מילר/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הפיצה שבתפריט אישית, כלומר מגיעה בגודל אחיד, ואת התוספות מעל הלקוחות מוזמנים לבחור מתוך עשרות האפשרויות המוצעות בוויטרינה. הבצק הדק יחסית, פרי פיתוחו של הפיציולו רענן נוסל, הוא בו זמנית גמיש ויציב, מה שמאפשר לו לשאת בגאווה את כל התוספות שתניחו עליו. הפיצה בעבודת יד ולכן לא תמיד יוצאת עגולה או בצורה אחידה, אז אם אתם פרפקציונסטים קחו נשימה עמוקה.

טעמנו פיצה עם כרובית ושום קונפי על רוטב לבן ועליה קצת סילאן שהייתה מעניינת, הבצק הגמיש אכן החזיק בכובד התוספות, אבל התוצאה הייתה קצת כבדה בגלל המתיקות. טעמנו פיצה סבא שמגיעה עם רוטב אדום ומוצרלה, עגבניות שרי צבעוניות ובזיליקום אבל את העגבניות הוסיפו לנו אחרי האפייה והן לא נשארו על הפיצה כשהרמנו אותה. טעמנו פיצה עם פטריות וכרישה שהייתה מצוינת, ורענן נוסל הכין עבורנו פיצה נפלאה בצורת וורד, ממולאת במוצרלה מעושנת וצ'דר ומקושטת בבצלים כבושים, יציאה מוצלחת במיוחד, מומלץ בחום לפיצה סבא להוסיף אותה לתפריט.

פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה סבא עם עגבניות שרי צבעוניות ובזיליקום/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

האפשרויות הרבות לתוספות המונחות בוויטרינה עלולות לבלבל ובדיוק לשם כך יש גם תפריט עם פיצות שף מומלצות. בין האופציות: פיצה סבא עם עגבניות שרי צהובות ואדומות, פיצה קרבונרה עם פנצ'טה וביצה, פיצה סוסו עם תערובת בשר, צ'דר עגבניות ורוקט ועוד. החלק המגניב הוא תפריט רטבים קטן שמאפשר לבחור בין רוטב עגבניות אדום, רוטב פלפלים חריף, רוטב דלעת כתום, רוטב חריימה, רוטב ירוק המבוסס על עשבים למיניהם או רוטב לבן המבוסס על שמנת.

פיצה סבא עם נוטלה ובננה של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה מתוקה עם נוטלה ובננות/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מבחר הרטבים הזה מצטרף למספר גדול של סוגי גבינה, ממוצרלה, גאודה, גבינה כחולה, פרמזן וצ'דר ועד בוראטה ומוצרלה מעושנת. משחק ההרכבה הזה עולה שלב עם מגוון התוספות האינסופי החל מבשרים שונים כמו תבשיל שפונדרה, בייקון, פנצ'טה, תבשיל בשר טורקי ועוד ודגים כמו נתחי לוקוס, אנשובי, סלמון, סרדינים, לובסטר ואפילו בוטרגה. כמובן שיש שלל תוספות צמחוניות כמו כרישה, דלעת, תפוח אדמה מדורה, פלפל שאטה, צנוברים, בצלי שאלוט מוחמצים, פטריות, סלק, בצל ירוק, עגבניות שרי ועוד. על גבי הפיצה המוכנה תוכלו להגזים עם סילאן, בלסמי מצומצם, סלסה ורדה, יוגורט ועוד, עוד אופציה שמציעים כאן כאמור היא הוסיף חלק מהתוספות רק אחרי שהפיצה מוכנה, בגרסה טרייה כמו עגבניות שרי, כרישה ועוד.

פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצת ורד מלכותית שהכין הפיציולו רענן נוסל/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

המקום ידידותי גם לטבעונים שיכולים להרכיב לעצמם את הפיצה בלי גבינה או לבחור בתוספת הגבינה הטבעונית שיש במקום. מחירה של פיצה בסיסית יעלה 38 שקלים ומחירי התוספות נעים בין 4 שקלים ל-16 שקלים, התמחור הסופי של פיצות השף עדיין לא פורסם. יש גם בירה מהחבית וצ'ייסרים כי בכל זאת מדובר ברוטשילד פינת הרצל, וגם כאן, כמו בסוסו אנד סאנס, מילר גייס לטובת העניין את הבאזרים שיתריעו ללקוחות שההזמנה מוכנה. המקום כרגע מתפקד במתכונת הרצה ופתוח רנדומלית מדי יום בשעות הערב והלילה בלבד, כשבהמשך לאחר שיפתח באופן מסודר יפעל בין השעות חמש בערב ועד חמש בבוקר.

פיצה סבא  עם ברוקולי של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה עם תמנונים וברוקולי/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

כרגע עוד אין ממש מקומות ישיבה והאווירה כולה מאוד אקספרימנטלית וכדאי להמשיך ולעקוב אחרי מילר כדי לדעת מתי הפתיחה הרשמית. היות ומדובר בבניין שבעתיד הרחוק מתוכנן להיבנות בו מלון חדש, לא ברור כמה זמן יפעל המקום.

מה שבטוח, הוא מסתמן כאלטרנטיבת מאנץ' לילית חדשה ומעניינת לבליינים, ולא מין הנמנע שגם כאן ישתרכו בקרוב תורים ארוכים של בליינים המתלבטים לגבי בחירת התוספות.

פיצה סבא. רוטשילד 9, תל אביב. כרגע שעות הפתיחה רנדומליות, בהמשך בפתיחה הרשמית השעות יהיו: א'-שבת, 17:00-05:00. לא כשר

פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיצה סבא בהכנה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
תוספות של פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
ויש גם באזרים בפיצה סבא/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
פיצה סבא של עומר מילר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
תנור הפיצות המשוכלל בפיצה סבא/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
עומר מילר. אור גפן,
עומר מילר/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully