וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

02: מסעדת שיפודים משודרגת בירושלים

9.12.2018 / 11:40

איזור חיוג 02 מתחדש עם שיפודיית שף משודרגת, בייעוצו הקולינרי של מושיקו גמליאלי - השף של מונא הפופולרית; התפריט, כשר עם נשמה ירושלמית, יציע פתיחת שולחן של סלטים משתנים והרבה בשר ושיפודים בתיבולים מקוריים. כבר נהיה כאן חם יותר

צוואר טלה וחומוס. יהונתן בן חיים,
אוכל ירושלמי מודרני/יהונתן בן חיים

השף מושיקו גמליאלי, רק בן 31 וכבר נחשב לאחד השפים המוכרים והעסוקים ביותר בירושלים. הרזומה שלו כולל בין היתר שותפות ארוכה עם אסף גרניט בקבוצת מחניודה, ופרישה מוצלחת מהשותפות עם מסעדת מונא שנשארה בידיו, אותה הוא מוביל עד היום בהצלחה רבה. בהמשך השתלב גמליאלי כיועץ קולינרי במיזם הקולינרי-חברתי בבית אנה טיכו עם מסעדת אנה האיטלקית. כעת, גמליאלי, יחד עם שותפו איתמר נבון, ממשיך את הרומן שלו עם ירושלים, ויחד הם חוברים כיועצים קולינאריים למקום חדש באזור חיוג 02 שהולך להריח, להראות ולהישמע הכי ירושלמי שאפשר, בלי אף מילה על תל אביב.

מסעדת 02. יהונתן בן חיים,
מול חומות העיר/יהונתן בן חיים

02 זו לא רק הקידומת, אלא גם השם של המסעדה החדשה במלון ענבל הוותיק שעבר לאחרונה שיפוץ, השוכן בלב שכונת טלביה, ומשקיף על העיר העתיקה ועל החורשות הירוקות שבדרך אליה. גמליאלי ונבון חברו הפעם אל ניר אלקיים, שף מלון ענבל, ויחד יצרו תפריט כשר עם נשמה ירושלמית ובסגנון "פותחים שולחן", עם לחמים תוצרת בית לצד סלטים משתנים.

עוד באותו נושא

שוק לילי: סיור לילה במקומות הלוהטים של מחנה יהודה

לכתבה המלאה
מסעדת 02. יהונתן בן חיים,
ויש גם מנות צמחוניות/יהונתן בן חיים

בין המנות הראשונות ב-02 יש רוסט סינטה עדין עם קרמל חציל, שמן בצל ירוק ולימון שרוף (52 שקלים); קרעי צוואר טלה על תבשיל גרגרי חומוס ושמן עמבה (64 שקלים); סשימי אינטיאס, מלפפון, שמן שומר זרעי עגבניה ופלפל חריף (68 שקלים) ועוד. המנות העיקריות ממשיכות בקו המשלב בין האותנטי למודרני, עם מבחר נתחים המתומחרים לפי משקל, ושיפודים שהם מרכז התפריט כמו פרגית עם אריסה וסילאן (42 שקלים); קבב לוקוס עם עגבניות שרופות (56 שקלים); כתף טלה בפסטו כוסברה (52 שקלים) וגם מנות צמחוניות כמו קולרבי באריסה, סלט עדשים (34 שקלים) ועוד.

מסעדת 02. יהונתן בן חיים,
אפשר גם לפתוח שולחן/יהונתן בן חיים

הקינוחים ישתנו בהתאם לעונה ועכשיו למשל יש פודינג אורז עם מרקחת תפוחים ואבקת היביסקוס (42 שקלים); קרמו שוקולד עם קראמבל קקאו וגלידת שקדים (42 שקלים) ועוד.

העיצוב ב-02 מכניס את ירושלים לתוך המסעדה עם הרבה חלונות גדולים ואור טבעי שנכנס פנימה בשעות היום ואורות העיר מנצנצים בלילה. חוץ מישיבה סטנדרטית סביב השולחנות, תמצאו גם מקומות ישיבה בדמות ספות קטיפה כחולות וכורסאות עור, כך שתוכלו לבחור לאכול בנחת תוך כדי שאתם צופים על עיר הקודש.


02, מלון ענבל- זאב ז'בוטינסקי 3 ירושלים, 02-6756666, שעות הפעילות במהלך תקופת ההרצה בימים א'-ה' מהשעה 18:00 ועד 22:30 והבר פתוח עד השעה 23:30. כשר.

מסעדת 02. יהונתן בן חיים,
מעוצבת במלון ענבל/יהונתן בן חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully