וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טובה הייתה הפיתה הזאת? אפילו אשתי לא תדע

7.3.2023 / 6:00

המקום הזה יודע למשוך קהל בדרכים פשוטות ומתוחכמות עם אוכל פשוט ולא מתוחכם. בחלק מהמנות זה עובד

הפינה אוכל רחוב. דוד רוזנטל
הפיתה הייתה מעולה, זה כן. הפינה אוכל רחוב/דוד רוזנטל

פעם, בימי ספרי הטלפונים, כל מי שרצה ששם העסק שלו יופיע בעמודים הראשונים היה מוסיף א.א.א. לפני השם. וכך הייתם מוצאים את "א.א.א. סנדלרים" ו"א.א.א. מלווים בריבית" כבר בדפדופים הראשונים. למעשה, בדיחת א.א.א. עדיין רצה בקהילות שונות לצד הביטוי "נפל לו האסימון", ואם אתם נתקלים במישהו שמספר אחת כזאת (כמו כותב שורות אלה שעושה זאת לא פעם ולא פעמיים) - תברחו מחשש להדבקה בבומריות נפוצה.

לכל הטורים של "רוזי הטועם"

ה-"א.א.א" ההוא לא באמת נעלם בעידן האינטרנט. הוא פשוט עבר לגלגול אחר שהיום מכונה בשם ההייטקי SEO" - Search Engine Optimization". הרעיון הוא אותו רעיון: מה אני צריך לעשות כדי להיות הכי גבוה בתוצאות של גוגל. כאן הכללים שונים, הציות הוא לא לא"ב אלא להיגיון אחר, לאלגוריתמים של מנועי חיפוש.

למשל, דמיינו לעצמכם שנקלעתם לרעננה ואתם מחפשים אוכל רחוב. תקישו בגוגל "אוכל רחוב רעננה" ומיד יקפוץ לכם מקום בשם "הפינה אוכל רחוב". כמה חכם, ככה פשוט, הא? נקרא למקום שלנו "א.א.א. אוכל רחוב ברעננה" בשפה של 2023 - וכולם יבואו אלינו.

הפינה אוכל רחוב. דוד רוזנטל
סימפטי ומזמין. הפינה אוכל רחוב/דוד רוזנטל
בזמן שהקשתי את מילות החיפוש, כשהרעב רק מטפס, גיליתי שאני ניצב 220 מטר מהמקום. אפילו בגריינדר לא תמצאו התאמות כאלה

האמת שזה רעיון לא רע, במיוחד ברעננה. אם המטרה שלך היא ללכוד קהל בעיר טכנוקרטית שתושביה והעובדים בסמוך לה רואים באמצעים כמו גוגל דרך חיים, תקע לעצמך שם גנרי והם כבר יבואו. מה שבאמת ייצר עבורי ערך מוסף היה שבזמן שהקשתי את מילות החיפוש, כשהרעב רק מטפס, גיליתי שאני ניצב 220 מטר מהמקום. אפילו בגריינדר לא תמצאו התאמות כאלה.

"הפינה אוכל רחוב" הוא דוכן-בואך-מיני-בית קפה חביב מאוד ומוסתר ברחוב היובל הקטנטן והמקביל לאחוזה. הגעתי לשם בשעת ערב והתקשיתי מעט למצוא אותו, אבל לאחר כמה שניות הוא נגלה לעיניי - מואר, מזמין ומחבק.

לא היו שם כמעט אנשים. ניכר שהפעילות בו, כמו כל מזללה ממוצעת במרכז ההומה של העיר, מתרחשת בעיקר בשעות הצהריים. התפריט המגוון גרם לי להביט ארוכות ולבסוף בחרתי: פיתה עם "מעורב רעננה" (חזה עוף, פרגית, בקר ובצל מטוגן עם תבלון מיוחד, 44 שקל), ו"סלט ג'קרטה סטייל" (חזה עוף מושרה סויה, שמן שומשום וסוכר חום עם ירקות, אננס ובוטנים, 58 שקל) ופיש אנד צ'יפס (68 שקל).

זריקת נוסטלגיה

שנה שלמה פינטזתי על השווארמה הזאת. השבוע סוף סוף החזקתי את הפיתה

לכתבה המלאה
הפינה אוכל רחוב. דוד רוזנטל
לא עמד במבחן הטייק אוויי. הפיש אנד צ'יפס של הפינה/דוד רוזנטל
את הפיתה אכלתי לבד במקום, מעורב על סוגיו השונים אני לא חולק עם אף אחד

את השניים האחרונים לקחתי בטייק אוויי כדי לחלוק עם אשתי. את הפיתה אכלתי לבד במקום, מעורב על סוגיו השונים אני לא חולק עם אף אחד. כמה טובה היא הייתה? הפיתה הייתה מצוינת, והשאלה היא כמה מושחם אתם אוהבים את הבשר שלכם. כחסיד של וול דאן עד גבול השרוף מאוד, נהניתי ממנה, הטעמים השתלבו והמנה הייתה יפה ובהחלט הצדיקה 44 שקלים.

קיוויתי למשוך את המומנטום החיובי עד הבית. מה שהתחיל יפה גם ייגמר יפה, חשבתי, ולמקום כל כך סימפטי מגיע פרגון. כפי שאתם כבר בוודאי מבינים, ההמשך היה פחות מוצלח. ראשית, ייאמר שהמקום לא עושה משלוחים, ולכן קצת לא הוגן לשפוט אותו על פי מדד של משלוח. מצד שני, טייק אוויי הם כן עושים, והפיש אנד צ'יפס לא צלחו את המבחן (אם כי הוגן להוסיף שזאת מנה שלא אמורה לנסוע אף פעם). צד אחד נותר קריספי, האחר הפך למושי ונספג. הם כן היו טעימים והמנה הייתה מהוגנת, אבל אם אתם רוצים פיש אנד צ'יפס מ"הפינה אוכל רחוב" - עדיף שתאכלו במקום.

הפינה אוכל רחוב. דוד רוזנטל
חתוך עצל. הסלט של הפינה אוכל רחוב/דוד רוזנטל

האכזבה הגדולה באמת נרשמה מהסלט. הטעם היה סביר, הירקות היו טריים אבל חתוכים גדול מדי, בסגנון אמריקאי - בוא נעשה לך טובה שחתכנו את המלפפון והחסה. עם גודל כזה, היינו חייבים לאכול ירק-ירק במקום ליצור תערובת סלטית.

גם חתיכות העוף היו גדולות מדי, הוא לא היה מתובל בצורה מודגשת ונוכחת. הניסיון היה ליצור סלט אסייתי, ובשל כך שמו את האננס והסויה, והתוצאה יצאה מפוספסת לחלוטין. המנה הייתה עצלה וכדי שיהיה כיפי וסלטי יותר היינו צריכים לחתוך הכול לחתיכות קטנות יותר, מה ששיפר אותו במעט, אך לא בצורה משמעותית.

אז כמ"א יצא?

בסך הכול רציתי מאוד לפרגן ל"הפינה". המקום מצדיק מחמאות בשל היותו מהוגן מהממוצע למזללת אוכל רחוב. הוא נעים מכל הבחינות ופיתת המעורב גרמה לי לחשוב שההמשך יקנה לו ציון גבוה במדד כמ"א (כמות-מחיר-איכות מ-1 עד 10).

גם לפיש אנד צ'יפס אפשר לעשות הנחה משום שהדגש של המקום הזה הוא על ישיבה, אבל הסלט שערורייתי, בוודאי ביחס למחיר שלו - 58 שקלים. ובכל זאת, המקום כל כך מצא חן בעיניי, שאחרי פקטור קטן הוא מקבל 7.5.

יש הרבה דברים שלא ניסיתי ב"הפינה אוכל רחוב", כך שבחירות אחרות יכולות לעשות איתכם חסד ואפילו להעלות את הציון. אתם יכולים, נניח, לבחור את אחד ההמבורגרים שבתפריט. סליחה - את אחד הא.א.א. המבורגרים שבתפריט.

הפינה אוכל רחוב - היובל 4, רעננה.

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully