וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: מסעדה כשרה למאיר אדוני בלונדון

17.9.2015 / 14:10

הצלחה בתכנית טלוויזיה בפריים טיים, ארבע מסעדות מלאות בישראל, מסעדה בדרך בקיסריה ובניו יורק לא מספיקות לשף הרעב מאיר אדוני. כעת, הוא מדבר על המקום החדש שהוא עתיד לפתוח בקרוב בלונדון

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

השפים הישראלים הבינו בשנים האחרונות שעם כל הכבוד להצלחה במסעדות בארץ, צריך גם שלוחה מעבר לים. ההצלחה חסרת התקדים של קבוצת מחניודה עם פאלומר בלונדון, לצד הסניף של המזנון של אייל שני בפריז וההתרחבות של יותם אוטולנגי וסמי תמימי בלונדון עשו את שלהם. חיים כהן בנה תפריט למסעדת הדוכסית שנפתחה לאחרונה באמסטרדם, מיכל אנסקי מקימה שוק איכרים בניו יורק, והשף עומר מילר נמצא במגעים לפתיחה של מסעדה בניו יורק.

מאיר אדוני. דן פרץ,
אדוני, השף שלא נח/דן פרץ

גם השף מאיר אדוני יוסיף בקרוב לרשימת המסעדות המכובדת שלו עוד שתי מסעדות מעבר לים. אדוני, בעל מסעדות כתית ומזללה, בלו סקיי ולומינה, ובקרוב מסעדה חדשה בקיסריה, עובד בשנתיים האחרונות על מסעדה חדשה בניו יורק. אבל כעת הוא מודיע כי עוד לפני שתיפתח המסעדה בניו יורק, הוא מתעתד לפתוח מסעדה כשרה נוספת בלונדון.

עוד באותו נושא

לרגל פתיחת בלו סקיי הכשרה: יום בחיי מאיר אדוני

לכתבה המלאה
לומינה. דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב - לומינה בלונדון/מערכת וואלה! NEWS, דן פרץ

השף העסוק, שפתח בשנים האחרונות את המסעדות בלו סקיי ולומינה הכשרות, במלון קרלטון מודה כי לקח את פרויקט הכשרות ברצינות מלאה. "בסופו של דבר יש כאן רוב של אנשים שאוכלים כשר, וחשוב שלאנשים האלו יהיה מענה איכותי וברמה גבוהה". אבל מסתבר, שגם מעבר לים יש ביקוש כזה. "הבעלים של לומינה הכשרה, חי בלונדון, והוא רוצה לפתוח שם מסעדה כזאת בדיוק ", מספר אדוני על התכניות לעתיד הקרוב. "אני מאמין שיש לנו הרבה מאוד מה להגיד, בעיקר לעולם הכשר, אין להם בחו"ל מסעדות כשרות ברמה גבוהה, או אפילו בינונית, כמעט ולא, אנחנו נכנסים לסוג של וואקום,".

מסעדת לומינה. נמרוד סונדרס
המטבח הישראלי הוא הדבר הבא בעולם/נמרוד סונדרס

בכלל, אדוני מלא אופטימות לגבי עתידו של המטבח הישראלי בעולם. "אני חושב שהמטבח הבא זה המטבח הישראלי. העולם נחשף אליו עכשיו יותר ויותר, וזה משהו שהוא לא מכיר". במטבח ישראלי מכוון אדוני לשילוב בין האוכל המסורתי היהודי, להשפעה של מטבחים ערביים מהאיזור. "זאת האמירה הבאה בעולם לדעתי, ואני שמח שיש לנו חלק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully