וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת שיפודים חדשה בלונדון לקבוצת אוטולנגי

13.5.2015 / 15:10

אחרי שהמעדניות שלהם כבשו את לונדון פותחים יותם אוטולנגי וסמי תמימי את שומשום, שיפודיה לונדונית שמציעה מנות ים תיכוניות כמו שיפוד פרגית מתובלת בפיתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפודים בפיתה מבית אוטולנגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוכל הישראלי כובש את העולם, זאת כבר לא סיסמה אלא מציאות. קבוצת מחניודה זוכה עם מסעדת פאלומר להצלחה חסרת תקדים בשנה האחרונה, והוכתרה על ידי גופים שונים, בהם רק לפני שבועיים, על ידי מגזין GQ הנחשב, כמסעדה הטובה ביותר באנגליה. המזנון של אייל שני בפריז עושה חיל, וכבר יש מחשבות על ניו יורק, ועוד שפים ישראלים, בהם מאיר אדוני כבר פוזלים לעבר הגולה. אבל עם כל הכבוד להנ"ל, יש קבוצה שעושה את זה בשקט בשקט, כבר כמה שנים טובות בלונדון - אוטולנגי. השפים יותם אוטולנגי וסמי תמימי, יחד עם שותפם העסקי נועם בר מחזיקים במסעדת נופי המצליחה, וכן בשבועות האחרונים חנכו סניף רביעי של מסעדת אוטולנגי, גדול יותר מהסניפים האחרים. כעת מתוווספת למסעדות הקבוצה מסעדת מזון מהיר שתיפתח ביום שישי הקרוב, כשהקונספט - שיפודים בפיתה וסלטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבוצת אוטולנגי עושה את זה בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסעדה החדשה של הקבוצה תיקרא Sesame (שומשום). כמו את שאר מסעדות הקבוצה גם אותה עיצב המעצב הישראלי הנחשב אלכס מייטליס והיא ממוקמת בקובנט גרדן, כיכר הקניות והבילויים. "מדובר במשהו חדש לגמרי בשבילנו" מספר נועם בר, שותפו של יותם אוטולנגי בקבוצה, אשר הוביל את הרעיון למקום החדש. "הקונספט הוא שילוב של שיפודיה עם פרגיות וקבבים, יחד עם מסעדות אוטולנגי ושל פרט אה מנג'ה".

מעדניות אוטולנגי, שמות דגש על טריות, ומגישות מנות צמחוניות ובריאות, באיכות גבוהה והכנה מהירה. בשומשום רק מוסיפים את אפקט השיפודים בפיתה. "אני מסתובב הרבה ונמאס לי להתפשר כל פעם על סנדוויץ' של פרט", אומר נועם בר, ומתכוון לרשת פרט א מנג'ר המצליחה כל כך בלונדון שמגישה סנדביצ'ים ארוזים ואוכל מוכן מתוך מקררים. "יש כאן פלח שוק שהוא מאוד מעניין. הישיבה היא על ספסלים, משהו מאוד לא רשמי, אבל אני מצפה שנעבוד הרבה על טייק אווי, שאנשים יקחו את האוכל הזה, שאנחנו מכירים מהבית, למשרדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפודי פרגיות, הדגש הוא במרינדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז זה בעצם הולך להיות שיפודיה כמו שאנחנו מכירים כאן בארץ?
"בגרסה יותר אשכנזית", אומר בר."אם זה פרגיות, אז יהיה יותר דגש על המרינדה, הסחוג יהיה פחות מה שאנחנו מכירים מכאן ויותר עם כוסברה והל. זאת הגרסה שלנו לשיפודיה ישראלית".

ואם כבר השוואות, אז מנה של פרגית בפיתה תעלה 6.65 פאונד, שזה שווה ערך ל-40 שקלים (בערך כמו בשיפודייה בארץ). הרעיון, על פי בר, הוא להפוך את המקום לרשת ברחבי לונדון. "אני מאמין שיש לזה פוטנציאל גדול להצליח כאן".

מסעדת Sesame, לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully