וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חזר: נפתח הדוכן ההודי של יונתן רושפלד

12.4.2016 / 7:04

לאחר שבמשך 7 חודשים היה השף המוכשר יונתן רושפלד מחוסר מסעדות, אתמול הוא חזר לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב - לבשל. במקום החדש שלו בשרונה מרקט הוא מכין אוכל הודי צבעוני ולוהט, והכי חשוב - במחירים נוחים. בהמשך צפויים סניפים נוספים

קפטן קארי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
תגידו היי לשיפודי הטנדורי של רושפלד/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

במשך שבעה חודשים היה השף יונתן רושפלד מחוסר מסעדות, עד אתמול בערב; באופן ספונטני החליטו במסעדת השוק החדשה שלו לפתוח את דלתות המקום מהרצה סגורה לחברים בלבד לציבור הרחב והסקרן שהתגודד מסביב למקום.

את מה שהספיק לעשות יונתן רושפלד בשנה אחת, יש אנשים שלא מספיקים לעשות כל החיים. אז הנה, על קצה המזלג, סקירה קלה למי שלא חי על כדור הארץ בשנה האחרונה. במקביל לעבודתו כשף של קבוצת עדי'ס לייף סטייל אשר כללה את המסעדות טאפאס אחד העם, הרברט סמואל ת"א והרברט סמואל הרצליה, ועוד שתי מסעדות בקנה, חבר רושפלד לשף עודד סיידא ויחד הגו השניים את הקונספט למסעדת ארוחת ערב. בינתיים קבוצת עדי'ס לייף סטייל נפרדה מרושפלד, ומסעדת ארוחת ערב, שזכתה לביקורות טובות לצד רעות, הצליחה לעורר רעש רב בעקבות פוסט אחד בפייסבוק על מחירי מנות מוגזמים. אותו פוסט, האשים רושפלד, גרם לסגירתה של המסעדה. בדרך הוא גם הספיק לפתוח ולסגור את ארוחת ערב הירושלמית במקומה של מסעדת קבלייר. וכך, בתום כמה חודשים ויותר מדי סערות, מצא את עצמו אחד השפים המוכשרים במדינה מחוסר מסעדות במשך תקופה ארוכה מדי.

אמש, כאמור, הוא סוף סוף חזר, ובפורמט שונה לגמרי ממה שהכרנו ממנו עד כה. קפטן קארי, זה דוכן האוכל החדש של השף יונתן רושפלד במתחם שרונה מרקט. כפי שהשם אולי מרמז לכם, מדובר בדוכן של אוכל הודי. חסידיו הוותיקים של רושפלד ודאי זוכרים את ערבי האוכל ההודי המוצלחים במסעדת הרברט סמואל. מדובר באהבה רבת שנים של השף, שכעת הרגיש שהגיע הזמן לממש באופן קבוע.

קפטן קארי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
נינוח ומחויך מתמיד. יונתן רושפלד בקפטן קארי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

במצב רוח טוב וחיוך גדול עמד אתמול רושפלד בדוכן החדש שלו במרקט, מדריך את השפים הצעירים שהביא עמו למקום, מתייעץ עם שותפיו ובעיקר נראה נינוח מתמיד. יחד עם רושפלד, עומדים מאחורי קפטן קארי שותפיו מוש בונדיק ועמית לביד, מבעלי הסושיאל קלאב, והמסעדן גיא בליס, אשר בין היתר עבד עם רושפלד בעבר בהרברט סמואל.

בקפטן קארי מוגש תפריט הודי שלא יבייש אף מסעדה הודית. בדוכן קטן, צבעוני, מלא חיים וטעמים מגישים אוכל הודי שמאוד לא מתחנף לקהל. הטעמים עזים, חריפים ומאוד נאמנים למקור, עם מגע ידו של רושפלד, כמובן. המחירים עם זאת, ידידותיים לכיס, באופן יחסי כמובן. המנות כולן מגיעות בכלי טייק אווי נוחים על מנת שניתן יהיה לתפוס מקום ברחבי המרקט ולהתענג על האוכל כמו שצריך.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קפטן קארי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
האוכל מוגש בכלי טייק אווי. כנפיים ברוטב חריף/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

התפריט בקפטן קארי מחולק לשניים ועוד מנה אחת מלכותית. בחלקו הראשון תמצאו מנות קטנות (צ'וטה) בהן סלט מלפפונים וערמוני מים (9 שקלים), באג'י בצל עם שמנת חמוצה וכוסברה (24 שקלים), כנפיים סטייל חוף גואה ברוטב חריף של יוגורט מנגו וקוקוס (28/38 שקלים), חצ'יל בציפוי קראנצ'י שוחה ברוטב יוגורט קיצי וורדרד (32 שקלים), צ'יקן קופטה (36 שקלים) וכרובית קדושה בעלים ושורשים כתומים (38 שקלים).

החלק השני של התפריט אשר נקרא זכרונות ילדות של הקפטן, מורכב ממנות כמו עוף טנדורי רך (54 שקלים), בקר ראג'ה מון חלמון חופש ופלפלים ירוקים חריפים (56 שקלים), פאניר פוג'בי סטייל (52 שקלים) ובנגלדור מאשרום טריפ (54 שקלים). עוד מנה אחת אחרונה אשר מצוינת באגף משלה, היא מנה ממטבח הארמון והיא מורכבת מטלה ועוף ביראני (62 שקלים). בשביל להחליק את כל החריפות הזאת בגרון, מגישים כאן תה קר מתקתק עם תבלינים הודים.

קפטן קארי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
ממטבח הארמון לשרונה מרקט. מנת הטלה והעוף הביראני/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בתקופת ההרצה של המקום הוא יפעל בין השעות 12:00-18:00, כאשר בעוד כשבועיים ככל הנראה יוארכו שעות העבודה עד השעה 23:00. "המטרה שלנו בסופו של דבר היא שהקהל הפודי, גם אלו שמעט נרתעים מהמרקט, יגיע לכאן גם בשעות הערב ליהנות מאוכל מוקפד, לצד כוס בירה" מסכם בליס. "הרעיון שלנו הוא כמובן לצמוח מהמקום הזה עם סניפים נוספים".

קפטן קארי, שרונה מרקט (ליד ממלכת החלבה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully