וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הביקורות: יונתן רושפלד סוגר את ארוחת ערב

30.8.2015 / 19:18

הערב הודיעו יונתן רושפלד ועודד סיידא כי הם סוגרים את מסעדת ארוחת ערב בבעלותם. השניים תקפו את התכנית הצינור בערוץ 10 ואת המבקר ניב גלבוע שלדבריהם פגעו בעסק אנושות

רושפלד. מערכת וואלה!
רושפלד/מערכת וואלה!

ארבעה חודשים בלבד לאחר פתיחתה של מסעדת ארוחת ערב הודיעו היום השפים יונתן רושפלד ועודד סיידא על סגירתה באופן מיידי. כזכור, רושפלד הצטרף לשף עודד סיידא, אשר בבעלותו היה בית הקפה לונץ 13, ויחד שינו השניים את הקונפסט למסעדת ארוחת ערב, בה מוגש מספר מצומצם של מנות, ללא תפריטים. זמן קצת לאחר מכן, הוחלט בקבוצת עדי'ס לייף סטייל, בעלת המסעדות המזוהות עם רושפלד - הרברט סמואל, טאפאס אחד העם ועלמה לאונג', להיפרד לשלום מהשף המפורסם.

מאז פתח רושפלד את מסעדת ארוחת ערב הוא זכה לביקורות לא מעטות על מחירי מנות גבוהים, שהרגיזו את השף, וגרמו לו לפרסם פוסטים זועמים בחשבון האינסטגרם שלו, אשר את חלקם הוא מחק במהרה. הביקורות הגיעו גם דרך הפייסבוק, אבל השיא ככל הנראה מבחינת רושפלד היה בחשיפה שקיבל הפוסט הפופולרי של שרית ישי לוי. בתכנית צינור לילה דנו בפוסט, המגמתי לטענת רושפלד. לאחר שידור האייטם העלה רושפלד פוסט פרישה מעולם המסעדנות בחשבון האינסטגרם שלו, אך מהר מאוד הוריד אותו, ולמחרת העלה הסבר על התחושות הקשות שליוו אותו בעקבות האייטם בצינור לילה, אך הודיע שהוא כאן בשביל להישאר.

שלם כפי רצונך. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
הפוסט שעצבן את רושפלד/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

אולם כעת נראה שהפור נפל ורושפלד וסיידא החליטו על סגירת המסעדה. לאחרונה רושפלד מנהל את כל קרבותיו בנוגע ללונץ באינסטגרם, אבל הפעם היה זה דווקא סיידא שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו ראשון את הדברים הבאים "היום זה יום טעון, אני נאלץ לסגור את דלתות לונץ 13 שהתחילה את דרכה כביסטרו שבישלתי בו יום ולילה בשיא האהבה ובלי פשרות. לפני 4 חודשים חברתי ליונתן רושפלד וביחד פתחנו את לונץ ארוחת ערב, ההתרגשות רבה. המסעדה הגישה עד אתמול בלילה אוכל שבושל בידיים מקצועיות וללא עיגול פינות של חומרי גלם ועד גרגר המלח האחרון. מחר בצער רב אנחנו סוגרים את דלתות מסעדת לונץ ארוחת ערב בעקבות כתבות מוטעות מבטן המערכת של התוכנית צינור לילה שהחליטה לעשות כתבה שיקרית על מחירי המנות של המסעדה וגרמה לביטולים גורפים של קהל לקוחותינו. אני מודה לכל הלקוחות שלנו ולצוות העובדים המסור. ניפגש בסיבוב הבא".

בהמשך כתב גם רושפלד באינסטגרם שלו:" עודד היקר לליבי נפרד ומבכה את לונץ... ניב גלבוע יקירי תשתה אתי קפה פעם אחת זה כבר לא יחיה את המקום הקטן האהוב אבל אולי אולי... אולי זה יגרום לך להרגיש טיפה שונה מסתם אדם במדינה שכל כך אוהב להרוג לפני שהיא נותנת לחיות. עודד ואנוכי לא עשינו "סלטים ורביולי"... תזמין אותי לקפה אפילו בקופיקס זה חמש ש"ח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נכון לעכשיו, נראה כי מסעדת ארוחת ערב הירושלמית, במקומה של מסעדת קבלייר תמשיך לפעול כרגיל, וכן מסעדת ארוחת ערב מהים שעתידה להיפתח החודש במלון בראון, תיפתח ללא שינוי.

את האשמה בסגירה תולה רושפלד כאמור בפרסומים של התכנית הצינור, על מחיר מנות יקרים בצורה מוגזמת. על פי רושפלד מאז הפרסום התבטלו הזמנות רבות של לקוחות שהיו מתוכננים להגיע, וכן לא התקבלו הזמנות חדשות. בצורה כזאת, אמר רושפלד, אין טעם להמשיך ולפתוח את המסעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully