וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן רושפלד חובר למסעדת קבלייר

6.7.2015 / 17:14

מסעדת קבלייר הירושלמית הוותיקה משנה קונספט וחוברת ליונתן רושפלד למה שמסתמן כמסעדה ביתית בסגנון "ארוחת ערב" שפתח השף בתל אביב

מסעדת קבלייר הירושלמית. מגד גוזני
קבלייר הירושלמית. תעבור מתיחת פנים/מגד גוזני

השף יונתן רושפלד, שנפרד רק לפני כחודש מקבוצת עדי'ס לייף סטייל לאחר 8 שנים משותפות, ממשיך בדרכו החדשה והעצמאית והפעם הוא עושה זאת בירושלים. כפי שעשה עם מסעדת לונץ - ארוחת ערב, שם הצטרף אל השף עודד סיידא ויחד איתו שינה את הקונספט, התפריט ושם המקום, גם הפעם מצטרף רושפלד למסעדה קיימת.

אלא שהפעם מדובר במוסד ירושלמי עם ותק של 20 שנה - מסעדת קבלייר. המסעדה, שבמשך 22 שנה הייתה בבעלותו של דידי בן ארוש לצד אחיו אבי ואביו, עברה לפני שנה זעזוע כשדידי, שנחשב לכח המניע של המסעדה, עזב אותה והותיר אותה בידי אחיו, אבי. שנה לאחר מכן, המסעדה של אבי בן ארוש, תעבור מתיחת פנים בחסות השף רושפלד. בחשבון האינסטגרם שלו כתב רושפלד מתחת לתמונה שלו ושל בן ארוש במסעדת קבלייר, " אבי בן ארוש, חבר, לקוח, חולה אוכל ויין, עשרים שנה בעלים של המוסד הנפלא הזה. ואחרי עשרים שנה, כתב פעם אלן דוכאס "אפשר לעשות הכל שאוהבים". אז הנה שנינו אוהבים ואנחנו פותחים פה את "האחות הירושלמית". תהנו, יהיה טעים".

לדברי גורם במסעדה, לא מדובר בשינוי איזוטרי אלא בשינוי קונספט מהותי שיכלול פרידה ממסעדת קבלייר היוקרתית כפי שהכירו אותה לקוחותיה עד כה, שינוי שכל פרטיו יתבהרו במהלך השבועות הקרובים.

זאת לא הפתיחה היחידה הצפויה מכיוון רושפלד השנה. גם אחות תל אביבית מתכוון לספק רושפלד למסעדת ארוחת ערב, אשר תיקרא ארוחת ערב מהים וצפויה להיפתח בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully