וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטו: מסעדה חדשה לשף לשעבר של המזללה

30.1.2017 / 15:30

אולי לא רבים מכירים את השם אסף שטרן, אבל בטח יצא לכם לאכול את האוכל שלו במזללה ובכתית. כעת, הוא מדרים לגדרה שם הוא פתח השבוע מסעדת שף חדשה עם הרבה השראה מאיטליה

אברטו. יח"צ: אורלי סגל, אפיק גבאי
איטלקי אבל לא רק/אפיק גבאי, יח"צ: אורלי סגל

מלונות בוטיק כבר הפכו מזמן לכר הגידול הטבעי של מסעדות שף, זה קרה לאחרונה בביסטרו A23 בדיזנגוף בתל אביב, עוד לפני כן במסעדת משייה של השף יוסי שטרית, לא מזמן נפתח קפה 65 במלון 65 בשדרות רוטשילד בתל אביב, ויש עוד דוגמאות רבות, בהמשך השנה גם צפויות להיפתח שתי מסעדות חדשות של השף רועי ענתבי במלון W היוקרתי ביפו.

אבל לא רק בת"א - אברטו, מסעדה חדשה של השף אסף שטרן (שף המזללה לשעבר) נפתחה השבוע להרצה במלון בוטיק בגדרה, שצפוי להיפתח בחודשים הקרובים. בינתיים שטרן כבר השחיז את הסכינים והחל מהשבוע הוא מגיש בחלל המסעדה המעוצב אוכל בהשראת איטליה, בסגנון אישי שלו ובטכניקות משולבות. שטרן, שהעביר את השנים האחרונות במטבחו של מאיר אדוני במזללה עם גיחות למטבח של כתית, בנה תפריט מעניין ובו גם למנה הקונבנציונלית ביותר הוא מבקש לתת טוויסט ייחודי, "הגשמתי כמה פנטזיות אישיות שלי בתפריט הזה", מספר שטרן, "התמקדתי בכל מה שאני בטוח בו עם היד שלי, בכל מנה יש את הטוויסט שלה, אני לא יכול להגיש משהו משעמם, זה לא יכול להיות מובן מאליו".

אברטו. יח"צ: אורלי סגל, אפיק גבאי
רמזים למאיר אדוני/אפיק גבאי, יח"צ: אורלי סגל

ואכן בתפריט של אברטו אפשר למצוא מנות לכאורה פשוטות כמו פילה עגלה, אבל עם קציפת ראטה, גזר סגול, מלך היער, קריספי מח עצם, חמאת אגוזים, רוטב פלפלת ויין אדום (153 שקלים). רמזים קלים בלבד לטכניקות הבישול המולקולרי שלמד שטרן במטבחו של אדוני. יש בתפריט העיקריות גם לזניה פתוחה עם שקדי עגל העשויה דפי לזניה טריים, פונדו תרד, אספרגוס גריל, קולפניות זוקיני, קציפת פרמזן, רוטב חמאת מרווה (79 שקלים) או מנה נוספת שלא מדברת רק באיטלקית של חצי עוף מפורק, כזה שמוגש ללא עצמות, שנעשה בגריל פחמים, עם מג'דרה של אורז בר, עדשים שחורות וירוקות, סלסה עגבניות גריל וקציפת טחינה חמה (87 שקלים).

גם למנות הראשונות יש טאץ' ייחודי כמו סלט קפרזה, אבל כזה שמגיע עם עגבנית מגי טריות, קציפת חציל, מוצרלה בופאלו, בצל גריל, קרם פסטו ואבקת פיסטוק (59 שקלים), או רול ויאטנמי עם סלמון, שיכול להיות מוגש גם צמחוני עם דלעת, דפי אורז, עלי חסה, איולי יוזו, סלט פאפיה וירקות גינה בוינגרט סום טאם וקרמבל בוטנים (71 שקלים), או סלט ים מקלמארי בסו-וויד, מולים קונפי, יוגורט יוזו, סלט עדשים, סלרי, מישמיש, טחינה גולמית, חמאת עגבניות וקולי ירוק (75 שקלים).

"אני רוצה לאתגר את החך של הסועדים", מסכם שטרן את התפריט, "אני מגיש מנות שיש בהן אלמנט של הפתעה, כמו שאני אוהב להיות מופתע מטעמים חדשים או מטקסטורות במסעדות עילית, זה קורה לי הרבה במסעדות מישלין".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אברטו. יח"צ: אורלי סגל, אפיק גבאי
טכניקות משולבות/אפיק גבאי, יח"צ: אורלי סגל

מסעדת אברטו, באיטלקית פירושו אציל איטלקי, מוקפת עצים בגינה הפסטורלית של המלון החדש. כרגע היא פתוחה במתכונת הרצה בשעות הערב בלבד אבל צפויה בהמשך להיפתח גם בבקרים ולהגיש גם ארוחות בראנץ' עד שעות הצהריים. המסעדה, שתשרת גם את האורחים של המלון וגם סועדים מזדמנים, משתמשת בחומרי הגלם של ספקים מקומיים מהאזור כמו גבינות ממשק דותן או חוות הבאפלו בביצרון. המטבח של המסעדה פתוח והחלל מואר בהרבה אור טבעי והתחושה הכללית היא פסטורלית ומרגיעה. "היה לי חשש לצאת מגבולות תל אביב", מספר שטרן על המעבר, "אבל כשהגעתי לפה וראיתי את האזור הוקסמתי מכל האפשרויות שהוא מציע. אין עוד מקום כזה באזור, אף אחד עוד לא עשה את מה שעשינו כאן."

בתקופת ההרצה יינתנו 25% אחוזי הנחה על התפריט.

אברטו, רחוב שכביץ 5 גדרה, שעות הפעילות בתקופת ההרצה: א' עד שבת בין השעות 18:00 בערב ועד 23:00 בלילה, 08-6680066/0. לא כשר

אברטו. יח"צ: אורלי סגל, אפיק גבאי
פסטורלי/אפיק גבאי, יח"צ: אורלי סגל
אברטו. יח"צ: אורלי סגל, אפיק גבאי
מנות לכאורה פשוטות אבל עם טוויסט/אפיק גבאי, יח"צ: אורלי סגל
אברטו. יח"צ: אורלי סגל, אפיק גבאי
נתראה בגדרה/אפיק גבאי, יח"צ: אורלי סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully