וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת 2017: אז איפה נאכל בשנה הבאה?

28.12.2016 / 16:15

2017 הולכת להיות שנה טעימה, הנה כמה מהפתיחות המסקרנות שאפשר לצפות להן בשבועות ובחודשים הקרובים, שלא תגידו שלא ידעתם

השף חנוך שכטר הוא אולי לא שם מוכר לרבים, אבל פרופיל האינסטגרם שלו, הוא אחד החשבונות הקולינריים השווים ביותר ברשת. שכטר שעבד במטבחים של מסעדות שונות בעיר, ביניהן מסעדת דוק, ומשתתף בהפקות קולינריות רבות, עובד בימים אלו על בנייה (פיזית וקונספטואלית) של מקום חדש בשם מקום של ירקות. המקום צפוי להיפתח בעוד כחודש, כשעיקר השימוש יהיה בחומרי גלם מקומיים, טריים ומהצומח. יש לנו תחושה שזה הולך להיות טעים, וגם מאוד פוטוגני.

נחמני 36 תל אביב

קפה אל נור

במקום בו שכנה מסעדת ברטי עד לפני כמעט שנה צפויה להיפתח בתחילת ינואר מסעדה-מעדנייה בשם קפה אל נור. כבר עכשיו מבעד לשיפוצים במקום אפשר לראות את העיצוב המיוחד עם אלמנטים אתניים, בהם קשתות המעטרות את המקום, וצבע כחול אוריינטלי. רועי ענתבי, מי שהיה השף של ברטי ואמור היה לנצח על הפרויקט הזה כבר לא חלק מהמקום, ומי שתפס את מקומו וינצח על התפריט הלבנטיני-מרוקאי הוא השף אוהד לוי, לשעבר שף בסושיאל קלאב ובמסעדת אורטוריו במלון אלמא בזכרון יעקב.

קינג ג'ורג' 88 תל אביב

מסעדות חדשות במלון W היוקרתי

מלון W המפואר ביפו שצפוי להיפתח בעוד כחצי שנה על חורבות בית החולים הצרפתי סאן לואי, יכלול מלבד חדרי אירוח יוקרתיים גם מחלקת קולינריה מפותחת עם שתי מסעדות לא כשרות ובר. על התחום הקולינרי של המלון ינצח השף רועי ענתבי (כן, אותו אחד מברטי לשעבר, מהסעיף הקודם), שעובד בימים אלו על בניית התפריט והקונספט. אין ספק שמדובר בתוספת מסקרנת להתחדשות של יפו בתחום הקולינריה.

לואי פסטר 4, תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Talat'e

Talat'e הוא מקום חדש שעומד להיפתח במהלך ינואר במתחם נגה ביפו. המקום יתפקד כמסעדה שמחה בשעות היום ויהפוך לבר סקסי בשעות הלילה עם אלכוהול ומוזיקה צוענית, ספרדית וערבית. התפריט אקלקטי ויציע מנות קטנות וחצאי מנות מהמטבח הים התיכוני, יווני, ספרדי ואיטלקי. יהיו ארוחות ילדים ותפריט מיוחד שיתאים את עצמו לסוף השבוע.

בת עמי 3, יפו

ביסטרו יפני חדש של יובל בן נריה

הביסטרו היפני של יובל בן נריה. מאיה קרבט, צילום: יובל בן נריה,
הביסטרו היפני של יובל בן נריה/מאיה קרבט, צילום: יובל בן נריה

יובל בן נריה יפתח לקראת האביב ביסטרו יפני במקומו של סניף הגוצ'ה ברחוב נחמני, בצמוד לקפה נואר. המקום החדש ישלב בין שכונתיות קז'ואלית לפיין דיינינג והכל באוריינטציה יפנית שספג בן נריה במסעותיו ליפן.

נחמני 26, ת"א

אחוזת בית 3

המקום החדש, אחוזת בית 3, אמור להיפתח ממש בימים הקרובים, והתפריט שלו עדיין דיסקרטי אבל יש רמזים על מנות שקיבלו השראה מצפון הים התיכון ועל טכניקות מתקדמות. הצוות שמוביל את המקום מורכב מכמה אנשי אוכל מצוינים כמו דוד סדי מסנטה קתרינה ועידן רובין מהסושיאל קלאב ומקומות נוספים, ונראה שההתרגשות שמלווה את הצוות בהקמה תישאר במקום עם הפתיחה ותרגש את הסועדים.

אחוזת בית 3 תל אביב

סבידה החדשה

סבידה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סבידה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

בעוד שבועות ספורים תעבור מסעדת סבידה העכואית המוערכת למשכן חדש בעכו סמוך לשוק. הקו העיצובי האוריינטלי יישמר ואף אמור להשתפר, כמו גם התפריט המבוסס על הדגה הטרייה של עכו, עם תוספות ושינויים כמו קדרות בבישול ארוך. החלל החדש והגדול ישמור על אווירה חמה ואינטימית שהיתה קצת חסרה בבזאר הטורקי. ותהיה גם חצר המשקיפה לחומות המזרחיות, אז יש למה לצפות.

סלאח א-דין, עכו

A23 הוא מקום חדש שאוטוטו ייפתח בארלוזרוב-פינת דיזנגוף. על תפריט המקום הופקדה השפית סבינה ולדמן ועל הקוקטיילים שלו טרח יובל סופר. צפויות להיות כאן ארוחות בוקר מושקעות, מנות קטנות לנשנוש, אלכוהול בשעות הערב והלילה, וקינוחים כמו מגנום פאי לימון, שהתמונה שלו לא יוצאת לנו מהראש .יש לנו הרגשה שתושבי השכונה הולכים להפוך לקבועים.

ארלוזרוב 23 ת"א

סאקה בר מבית הירו ראמן של אהרוני

כבר זמן רב שהפתיחה של המקום החדש של אהרוני מתעכבת. המקום החדש, אמור להיפתח בגן החשמל במהלך החודשים הקרובים. בתכנון צפוי להיות שדרוג של הדוכן משרונה מרקט, עם יותר אווירה ועם סוגי ראמן נוספים. בלי מילה על עבודות הרכבת הקלה, אנחנו ממתינים בסבלנות.

מקווה ישראל 16 (פינת לבונטין)

כיכר רבין מלאה במוסדות אוכל אבל לא מתהדרת בהרבה קלאסה, אולי חוץ מהבראסרי. מקום חדש צפוי להיפתח עוד כמה חודשים בפינה המערבית של הכיכר ככל הנראה בעל קשר כלשהו לקפה האנוי, מסעדה ויאטנמית מלאת סטייל בפריז. אם אכן יתברר הדבר כנכון תהיה זו זריקת איכות רצינית לכיכר רבין שסובלת מיותר מדי דוכני פלאפל ומזון מהיר בסביבתה.

מלכי ישראל 1, ת"א

שוק האוכל באלנבי רוטשילד

שוק האוכל המדובר שייפתח בעוד שבועות ספורים בבניין מאייר צפוי להביא את טרנד השווקים הקולינריים אל מרכז הקלחת התל אביבית. תמהיל הדוכנים שבו עוד לא נחשף אבל כנראה שמדובר במקום שהמחירים שבו יהיו נגישים ויתאימו לכל כיס, ויהיו שם פיצה, ראמן, דוכני אלכוהול ועוד הרבה הפתעות.

רוטשילד 34, ת"א

קאב קאם

קאב קאם, הוא הבר החדש של בית תאילנדי בקצה רחוב לינקולן היכן שמתבצעות עבודות הרכבת הקלה. בימים הקרובים הוא צפוי להיפתח ולפתוח לנו צוהר לבילוי לילי סקסי בסגנון תאילנדי בסטנדרטים שאנחנו מכירים מבן יהודה פינת בוגרשוב. יהיה לוהט וחריף.

לינקולן 11, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully