וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה בוטיק

28.11.2016 / 8:49

כחלק מהטרנד העולמי נוחת מבול של מסעדות ובתי מלון. השבוע נפתחה עוד אופציה לבראנץ' במלון בוטיק בשדרות רוטשילד - תכירו את קפה 65

קפה 65. אפיק גבאי
קפה 65/אפיק גבאי

סצינת הבראנצ'ים בסופי שבוע תופסת תאוצה בתל אביב, אבל כעת, מסתמן שינוי גם ביחס לאמצע השבוע. מלונות הבוטיק שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות משתלטים אט אט גם על סצינת בתי הקפה והמסעדות ובהתאמה, גם על הבראנצ'ים. רק בשבוע שעבר דיווחנו על פתיחתו של בר קפה חדש במלון רוטשילד והיום נפתח מקום חדש במלון הבוטיק 65, באותה שדרה ממש. המקום החדש נקרא קפה 65 (Café 65).

לדברי מיכאל חי מרשת אטלס ההתעוררות במסעדות ובתי קפה בבתי מלון מגיעה בין היתר כחלק מהטרנד העולמי. "זה קורה כחלק מהתופעה הגלובלית, של שילוב פן קולינרי בחוויה המלונאית. גם בישראל מתעוררים לזה זה", הוא אומר. לדבריו המיקום בשדרות רוטשילד דרש את זה. "ברוטשילד הרגשנו שזה מתבקש. לא לכל המלונות שלנו יש נגישות כזאת אטרקטיבית לרחוב".

קפה 65. אפיק גבאי
קפה 65/אפיק גבאי

המקום שכולל כ-135 מקומות ישיבה יציע מנות מתפריט שבנה השף אוראל קמחי ממסעדת פופינה. חי מסביר כי שילוב השפים נעשה גם במקומות אחרים בבתי מלון של הרשת כמו שילובו של דניאל זך (כרמלה בנחלה) בבניית התפריט במלון מרקט האוס, או נועם דקרס (ביסל'ה) במלון ים. לדבריו בקפה 65 הרעיון הוא קפה שכונתי משודרג. "רצינו לעשות קפה שדרה אמיתי, גרסה משודרגת של בית הקפה שפונה לכל מי שחי את הסביבה, בין אם זה אנשי עסקים או אורחים שלנו שבאים לטייל באיזור רוטשילד".

בופה ארוחות הבוקר יוגש הן למשכימי קום והן בהמשך הבוקר בין השעות 6:30-11:00. במסגרת הבופה, שעלותו 95 שקלים, יוגשו מבחר סלטים, גבינות, דגים טריים וכבושים, עמדת סביח, פינת בריאות, מבחר לחמים ולחמניות, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים ומיצים טריים. בהזמנה לשולחן ניתן לבחור מנה אישית כגון שקשוקה ירוקה- מנגולד, תרד ויוגורט עיזים; טוסט קרואסון גאודה עם חמאת שקדים, תרד וביצת עין; פרנץ' טוסט בריוש, קונפיטורת פירות יער, אגס ביין ושמנת מוקצפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קפה 65. סיון אסקיו,
קפה 65/סיון אסקיו

בהמשך היום יוגש בקפה 65 תפריט החל משעות הצהריים, עם מנות כמו פולנטה עם סלקים אפויים, רוטב שמנת וגבינה כחולה ואגוזי מלך (38 שקלים); סלט קינואה עם חמוציות, אגוזי מלך וקשיו, פטרוזיליה, נענע וגבינת פטה (45 שקלים); סלט ירוקים עם אספרגוס, אדממה, ברוקולי קצוץ, שקדים פרוסים ואגס ביין (45 שקלים); המבורגר מוסר, איולי יוזו, חסה, בצל מוחמץ וצ'יפס (58 שקלים); לזניית זוקיני, אספרגוס, בשמל וגבינת עיזים (55 שקלים) ופילה סלמון צלוי עם ירקות שורש, חמאת עגבניות ופירה (88 שקלים).

קפה 65, שדרות רוטשילד 65, תל-אביב. 03-7677675. שעות פעילות: א'-שבת, 06:30-17:00

  • עוד באותו נושא:
  • קפה 65

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully