וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסופשבוע מושלם: 5 בראנצ'ים מומלצים בת"א

16.11.2016 / 9:09

החגים נגמרו והנחמה היא בעיקר בסופי השבוע. לאחרונה השיקו מסעדות רבות בת"א בראנצ'ים מפנקים לסוף השבוע - קבלו המלצה לחמש אופציות מוצלחות במיוחד

קפה אירופה המוצלחת של שרון כהן שמשמשת בדרך כלל כמקום בילוי של שעות הערב-לילה השיקה לאחרונה בראנץ' שווה במיוחד בסופי השבוע.

אוכלים: בתפריט המגרה שיצר כהן תמצאו מנות כמו פיתה עם מעורב דגים (49 שקלים), סקנדינבית אשכנז - לביבות תפו"א, סלמון מעושן, תרד מאודה, ביצים עלומות וקרם פרש (49 שקלים), פרנץ' טוסט ממולא בשינקן ואמנטל, ביצים עלומות וסלט אבוקדו (49 שקלים), בייבי סופגניות עם בשר סרטנים (49 שקלים), שקשוקה קטלאן (69 שקלים), בורקס שרימפס עם קוקי סאן ז'אק (69 שקלים) ועוד.

בשורה התחתונה: כשחברים שף מיומן, אנשי חיי לילה משופשפים עם אחת החצרות הכי שוות בעיר מתקבלת תוצאה שהיא ללא ספק הדבר הכי נכון לעשות בסוף השבוע.

קפה אירופה, רוטשילד 9 ב, תל אביב, 03-5259987.

לא רחוק מקפה אירופה, בר א-וין בניצוח של עינב אזגורי השיקה גם היא לפני מספר שבועות בראנץ' חדש. המסעדה שזכתה למחמאות רבות בגרסת הערב שלה, משתעשעת גם בגרסת הבראנץ' בנגיעות צרפתיות.

אוכלים: הרבה דגים נאים, אויסטרים ולובסטר אחד שלם. חוץ מהם העמיד אזגורי במקום עמדת קרפים מפתה בהם מלוחים (כמו קרפ אמנטל, שינקן וביצת עין) ומתוקים (כמו קרפ פטיסייר, תפוז וגרנד מרנייה) ויש כאן עוד מנות רבות, כולן מושחתות בדיוק במידה הנכונה.

בשורה התחתונה: הרחבה הנעימה לישיבה ולמינגלינג של כיכר רוטשילד החדשה עושה חשק להעביר את שעות הבוקר-צהריים של סוף השבוע בבראנץ' של בר א-וין.

בר א-וין, שדרות רוטשילד 7 ת"א, 050-3366622.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בראנץ' השיכורים של הסרווסריה הפך במרוץ הזמן מסוד כמוס של פודיז יודעי דבר למקום שדי קשה להשתחל אליו בסופי שבוע. אנשי הסרווסריה זיהו את הפונטציאל והרחיבו את בראנץ' השיכורים מימי שבת בלבד לשישי-שבת.

אוכלים: בתפריט המשתנה שהתקין השף רוברט קלוגר תמצאו בכל סוף שבוע מנות חדשות וגם כאלו שכבר הפכו לקלאסיקות. יש כאן בריק סרטנים, קרואסון קינג קראב וביצה, צ'ורוס סרטנים, מאפה סנט מור ועוד.

בשורה התחתונה: לכל מי שמאמין שלאכול ולשתות טוב בשעות הצהריים המוקדמות זה עניין לגיטימי.

סרווסריה, בן יהודה 48, תל אביב, 03-6477751

הבר - מסעדה הקולי סורה מארה התחיל גם הוא לפתוח את שעריו בימי שבת לארוחות בראנץ' באווירה קלילה.

אוכלים: הבראנץ' של סורה מארה מחולק לארבע קטגוריות: בשרים - הכוללת בין היתר סוגים שונים של נקניקים הנעשים במקום, דגים - נאים, מעושנים או מטוגנים, קטגוריה טבעונית הכוללת ירקות כמו דלעת יפנית, סלקים, ארטישוק ועוד, ומבחר של גבינות, תוצרת הארץ ותוצרת חוץ.

בשורה התחתונה: השקת בראנץ' סופי השבוע של הסורה מארה, מאפשרת ליהנות מהגג המעולה של המקום עם תצפית מרהיבה על תל אביב, גם בשעות היום.

סורה מארה, סעדיה גאון 24 ת"א, הזמנת מקומות דרך עמוד הפייסבוק

בר האוכל שמונה מכיכר רבין, המתמחה ביום-יום בעיקר בפסטות ומנות מחומרי גלם עונתיים משתנים השיק גם הוא בחודשים האחרונים בראנץ'. המקום שמתמחה באוכל מוקפד אבל זול, מצליח להעתיק את הנוסחה גם לבראנץ' הנדיב.

אוכלים: בארוחת הבראנץ' של שמונה תוכלו לבחור בדיל של 89 שקלים לאדם, הכולל את הפוקאצ'ה המפורסמת של המקום, מנות קטנות, דרינק וקינוח, או לבחור רק בסלטים ספציפיים (15-25 שקלים לסלטן המנות הקטנות תמצאו גספצ'ו, מיני סביח, ריקוטה ביתית, דלעת צלויה, 3 רביולי מטוגנים, גרבלקס ועוד.

בשורה התחתונה: תוכלו לקבל מילוי מחדש לכל סלט שתבקשו או לקחת טייק אוויי לגינה האקולוגית הסמוכה של ככר רבין ולדמיין שאתם באירופה.

שמונה, מלכי ישראל 8, תל אביב, 03-6438008

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully