וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בתל אביב: סורה מארה

בשקט בשקט, מתחת לרדאר של הביצה הקולינרית המקומית, נפתח מיזם אוכל חדש ומסקרן. סורה מארה - בר עם אוכל מוקפד על גג של בניין משרדים

מפגש אושר. באדיבות המקום,
ארבל ושותפו במפגש אושר/באדיבות המקום

בהימנעות מוחלטת מקידום מכוון, ללא חשבון פייסבוק או אינסטגרם עם תמונות אוכל מגרות, ומתחת לרדאר הקולינרי של הביצה, נפתח להרצה שקטה לחברים אחד ממיזמי האוכל המעניינים של הקיץ הנוכחי- בשם סורה מארה (Suramare).

על המקום, שנפתח על גג של בניין משרדים בתל אביב, אחראי בנצי ארבל, יחד עם קבוצת שותפים. ארבל הוא הבעלים של מפגש אושר- בית אוכל מהיר שפתח יחד עם שותפו עמרי קרביץ לפני כשנה וכעת הוא פונה גם למיזם החדש שיגיש אוכל מוקפד ומעניין באווירה של בר.

"סורה מארה זה בר קולינרי ואנחנו מתעסקים פה בבידור וקולינריה. הכול סובב סביב שעשוע, פאן, אווירה משוחררת ולא מחייבת עם אוכל מושקע ומגניב", מסביר ארבל. כך, המנות שיוגשו בסורה מארה יהיו למשל קלמרי מטוגן עם איולי קרמל וצ'ילי אדום; טרטר דרוזי ובו דג ים, זעתר, לבנה, צנוברים, סלט תפוחים ירוקים ושאלוט וכן מנות שונות שיוכנו בטאבון מיוחד שהגיע למקום מאיטליה. על החלק של הקוקטיילים המוקפדים במקום אחראי יובל סופר.

הבר הקולינרי נפתח בינתיים להרצה לחברים בלבד על כן אין דרך להזמין מקום או להגיע אליו ללא היכרות עם אחד השותפים. אך הוא יפתח לפעילות שוטפת ככל הנראה בשבועות הקרובים.

סורה מארה. סעדיה גאון 24, תל אביב. טלפון: אין עדיין. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully