וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטליז שהופך למסעדת בשרים מטריפה של אכול כפי יכולתך

20.3.2019 / 14:45

ביום-יום אטליז הגליל העליון בכפר קאסם, הוא אטליז לכל דבר, אבל בסופי שבוע הוא הופך לקרנבל בשר משוגע עם מגוון אדיר של נתחי בשר, ירקות על הגריל, בשרים ועופות במעשנת, והכל באווירת חפלה עליזה, חשבתם שרק בת"א עומדים בתור? תחשבו שוב

מגש בשר. איאד אבו אלחסן, באדיבות המצולמים
מגש בשרים של אטליז הגליל העליון/באדיבות המצולמים, איאד אבו אלחסן

חובבי הבשר הסכיתו ושמעו, כי יש לנו חדשות בשבילכם. בחודשים האחרונים, פועל בכפר קאסם אטליז בשר מדוגם שהופך בסופי שבוע לקרנבל גריל משוגע, עם מגוון אדיר של נתחי בשר, ירקות על הגריל, בשרים ועופות במעשנת, והכל באווירת חפלה עליזה. במהלך השבוע אין רמז שיסגיר את מה שמתרחש כאן בשישי ושבת, אטליז הגליל העליון בכפר קאסם הוא חנות מקצועית לגמרי לבשר, עם מקררי יישון ותצוגה מרהיבה של נתחים בוויטרינות.

אוהבים בשר? עוד מקומות ששוה לכם לנסות:
הבשרים המעושנים ליד חדרה שכולם עוצרים לאכול
השווארמה הטורקית אסלית הכי טובה בתל אביב

מגש בשר. איאד אבו אלחסן, באדיבות המצולמים
חגיגה של בשר/באדיבות המצולמים, איאד אבו אלחסן

מאחורי מקדש הבשר הזה עומד איאד אבו אלחסן, מי שלקח את האהבה שלו לבשר לארצות הברית, למד את סודות התחום בטקסס במשך שמונה שנים, שם נחשף לטכניקות פירוק הבשר האמריקאית, אורגוואית, ארגנטינאית וטורקית, טכניקות של יישון בשר, עישון בשר, היכרות עם נתחים פחות נפוצים והכל עם גישה טקסנית לבשר, מקום בו תרבות הבשר מאוד מפותחת.

איאד מעורב בבחירה מדוקדקת של הבשר שמגיע אליו, והכל נעשה באופן מאוד מסודר ויסודי, הוא חותך את הנתחים בעצמו ועוקב אחרי כל התהליך שהם עוברים, חלקם מיושנים אצלו במקררים קרוב לשנתיים ויש מבחר של כמעט כל נתח שתוכלו להעלות על הדעת.

עוד באותו נושא

כפרה, המבורגר מרוקאי כבר יצא לך לטעום?

לכתבה המלאה
מגש בשר. איאד אבו אלחסן, באדיבות המצולמים
אכול כפי יכולתך/באדיבות המצולמים, איאד אבו אלחסן

את כל המקצועיות הזו מביא איאד להפנינג הבשר שהוא מקיים בסופ"ש. מדי שישי ושבת, החל מ-12:00 ועד 20:00 איטליז הגליל העליון מארח מאות אנשים שמגיעים לארוחת אכול כפי יכולתך של הבשרים המשובחים של איאד. תמורת 130 שקלים לסועד אתם נכנסים לעולם שבו מגישים מעל 88 סוגים שונים של נתחים מבשר בקר, כבש, טלה, עוף, ברווז, דגים ויש אפילו מולארד ויונים, וכל זאת לצד מבחר ענק של ירקות על הגריל ותוספות, הכל פתוח וזורם לסועדים כל הזמן. יש גם תוספות כמו שלושה סוגים של אורז, ירקות שורש מהאש, עלי גפן, ועשרות סלטים שאת כולם מכינים במקום, כל זאת לצד 10 סוגים שונים של שתייה שגם היא מוגשת חופשי, וקינוחים כמובן.

מגש בשר. איאד אבו אלחסן, באדיבות המצולמים
שף של בשרים/באדיבות המצולמים, איאד אבו אלחסן

מכיוון שאיאד רוצה שתגיעו עם כל בני המשפחה, ילדים עד גיל 5 אוכלים חינם. הבשר של איאד עובר שחיטה כשרה אבל המקום אינו כשר מכיוון שפתוח בשישי ושבת. הישיבה על בסיס מקום פנוי, לא ניתן להזמין מקומות, יש להצטייד בסבלנות בימי שבת.

אטליז הגליל העליון, כפר קאסם, 03-977-3094. כדי להגיע אפשר לשים בווייז "בנק הפועלים כפר קאסם" והאטליז ממוקם כ-50 מטר בהמשך.

מקררי יישון. איאד אבו אלחסן, באדיבות המצולמים
מקרירי יישון/באדיבות המצולמים, איאד אבו אלחסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully