וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפרה, המבורגר מרוקאי כבר יצא לך לטעום?

18.3.2019 / 10:00

תשכחו מעיר ההיפים שעולה בדמיונכם כשאתם חושבים על פרדס חנה, אנחנו כבר מזמן הכרזנו עליה כיעד קולינרי לוהט, והיא ממשיכה להצדיק זאת עם כפרה המבורגריה מגניבה שמציעה מנות כמו המבורגר מרוקאי שעושה מחווה לקציצות ברוטב של שישי או המבורגר שופוני מרצועות אנטרקוט

המבורגר. אלונה להב,
המבורגר חדש/אלונה להב

אנחנו כבר הכתרנו בעבר את פרדס חנה כיעד קולינרי לוהט, והיא מצידה מצדיקה את התואר. העיירה השקטה ממשיכה להפתיע, והפעם עם המבורגר חדש, מעוצב וממותג. נכון שיש לתושבי פרדס חנה תדמית של היפים שאוכלים בריא, אבל גם הם חוטאים מתי שצריך בארוחת המבורגר טובה, ולטובת העניין הזה התגייסו זמרן בן עמי ובן זוגה בני ביטון, שלקחו את האהבה שיש לביטון לאוכל ואת הכשרון שיש לזמרן בעסקים, ויחד הם הרימו את כפרה- בורגריה עירונית, בחצר השוק בפרדס חנה.

המבורגר מרוקאי. אלונה להב,
מחווה לסנדביץ' קציצות המרוקאי של שישי- המבורגר מטבוחה וחצילים/אלונה להב

"בגלל שרצינו להגיש משהו מאוד איכותי היינו חייבים להתמקד במוצר יחסית פשוט", מספרת בן עמי, "אז החלטנו ללכת על המבורגר, שבמקרה גם שנינו והילדים שלנו מאוד אוהבים".

כפרה זו המבורגריה כשרה, באווירה משוחררת "ומאוד ישראלית" לדברי בן עמי, אבל כזו שגם מציעה חוויה אורבנית מגניבה וקצת תחושה של חו"ל. בתפריט יש יש שישה סוגי המבורגרים שנותנים בעצם מענה לכל אחד מבני המשפחה, גם לרגישים, לאלרגיים ולבעייתיים אחרים.

עוד באותו נושא

טעמנו את ההמבורגר הטבעוני שיודע לדמם

לכתבה המלאה
המבורגר. אלונה להב,
עם כל מיני תוספות/אלונה להב

ההמבורגר הכי מיוחד בתפריט הוא המבורגר בסגנון מרוקאי שהוא בעצם מחווה לסנדביץ' המרוקאי של קציצות ברוטב של שישי בצהריים, המבורגר עם מטבוחה חמה וחציל. אבל יש גם המבורגר אסיאתי עם מיונז וואסבי וחמוצים יפנים, המבורגר אמריקאי שמוסיפים עליו גבינה צהובה טבעונית, בשביל לשמור על הכשרות אבל גם לנסות להגיע אל החוויה האמריקאית של צ'יזבורגר, המבורגר שופוני שהוא בעצם רצועות אנטריקוט ומיונז צ'ימיצ'ורי, ויש כמובן גם המבורגר של ביונד מיט, כמיטב הטרנד, בשביל לתת מענה לטבעונים, ולחמניה ללא גלוטן לתת מענה למי שלא אוכל מוצרי חיטה (37-39 שקלים להמבורגר).

המבורגר. אלונה להב,
או שתבחרו את התוספות של עצמכם/אלונה להב

תמיד תוכלו להוסיף על ההמבורגר גווקמולי, פטריות או שום קונפי ודברים נוספים כדי לשדרג את ההמבורגר שלכם (4-9 שקלים), ותוכלו גם להזמין ארוחה שכוללת צ'יפס וגזוז ללא הגבלה (50-55 שקלים). את כל המנות האלה מגישים בכלים מתכלים מיוחדים שהם קונים מחברה משפחתית באזור פרדס חנה, מתוך תפיסה אקולוגית ומקומית. את כל ההמבורגרים האלה ארזו בן עמי וביטון בעיצוב טרנדי מגניב, ששומר על חמימות אבל גם עדכני וצעיר, עם 25 מקומות בפנים ו-25 מקומות בחוץ ברחבה של חצר השוק, שם לעיתים קרובות מתקיימות הופעות חיות ולכן גם מגישים לכם בכפרה בירה מקומית אם תרצו.

כפרה בורגריה עירונית, האורנים 12 חצר השוק פרדס-חנה כרכור, 04-8835050, שעות הפעילות בימים א'-ה' 11:00-23:30, יום ו' עד שעה לפני כניסת שבת, ומוצ"ש שעה אחרי יציאת השבת. כשר.

המבורגר. אלונה להב,
משפחתי ומגניב/אלונה להב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully