וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אי במאג

16.1.2007 / 13:58

אחרי שפתחה כמה סניפים בסין לוטשת סטארבקס, רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, עיניים גם להודו

אם מיליארד סינים לא טועים, כנראה שמיליארד הודים לא יטעו גם כן, חושב הווארד שולץ מנכ"ל רשת סטארבקס העולמית, כשהוא מתמוגג מהצלחתה הגואה של הרשת בסין. בראיון שהעניק לעיתון ההרלד טריביון הסביר שולץ כי שני השווקים היחידים בעולם בהם פוטנציאל הגדילה הוא כמעט אין סופי הם השווקים ההודים והסיניים ושם רואה החברה את עיקר פעילותה בשנים הקרובות.

בעקבות דברי המנכ"ל הודיעה הנהלת החברה באמצע החודש, כי בקרוב מאוד יפתח סניף ראשון של הרשת בניו דלהי ולאחריו סניף נוסף בעיר מומבאי. שני סניפים אלו יהיו הראשונים של הרשת בהודו והם יתמודדו מול שתי רשתות מקומיות קטנות באופן יחסי ואל מול תרבות קפה צעירה הנמצאת בחיתוליה.

בבעלותה של רשת סטארבקס כ-12,440 סניפים בכל העולם ועל פי נתוני החברה נפתחים מידי יום בממוצע שישה סניפים. בהודו מתכננת החברה לפתוח בשלב ראשון כ-1,000 סניפים. על פי מחקרי שוק שנעשו במדינה נראה שהעתיד שלהם יהיה וורוד. למרות שהודו ידועה כצרכנית תה מסורתית, במהלך השנים האחרונות ניכרת בה עליה שנתית של שישה אחוזים בצריכת הקפה לנפש. את העלייה בצריכת הקפה מסבירים חוקרים הודים בהתפתחות מעמד ביניים חדש שמחפש אחר אפנות מערביות בהשפעת האינטרנט והטלוויזיה הרב ערוצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully