וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי אוכל לשבוע הקרוב

איתי להט

28.1.2007 / 17:57

בטטות, אויסטרים, ליקר עם יכולות מקשיחות ועוד אירועי אוכל מיוחדים לשבוע הקרוב

השבוע הוא כמעט כולו, איך לא, בסימן ט"ו בשבט. שרשרת האירועים תתחיל ביוזמה כתומה, שדווקא אין לה שום קשר להתנתקות ההיא.

תעשי משהו יא בטטה

קבלו את פסטיבל הבטטה בפלמחים – כל קשר לט"ו בשבט הוא מקרי בהחלט. האירוע הוא פרי יוזמתו של מתחם האירועים של קיבוץ פלמחים – "אל מול הים", שיקיים לראשונה את פסטיבל הבטטה בניסיון להזרים קצת אקשן לאזור. הפסטיבל, כפי שבוודאי ניחשתם, יגיש לסועדים מגוון מאכלים המבוססים על הבטטה. בין המאכלים שיוגשו: טרין בטטה ופלפלים קלויים ברוקפור, מיקס תפו"א ובטטה ברוטב שמנת מפולפל, בטטה קלויה ביוגורט נענע וצילי, בטטות בתחמיץ ריחן ושום, סלט בטטה בשמן שומשום רוקט ופלפלים קלויים, מאפה בטטה בגבינות צאן, מרק בטטה מוקרם ועוד. עלות לאדם על בסיס הכל כלול סטייל טורקיה: 70 ¤. יהיה כתום.

שף על השולחן

אם כבר פסטיבלים, אז השבוע התפרסם על ידי מגאזין על השולחן כי, יושקעו כשני מיליוני שקלים בפסטיבל "על השולחן לאוכל טוב". הפסטיבל שיערך בסוף החודש בנמל תל אביב (ה-27 בפברואר עד ה-1 במרץ), יציע שלושה ימים של טעימות, סדנאות בישול, הדגמות, מפגשים עם שפים, מסעדנים ומחברי ספרי בישול, שוק איכרים הגדול בישראל, ומכירת מוצרים ייחודיים. לדעתם של מארגני הפסטיבל, את האטרקציה המרכזית יספק "תיאטרון על השולחן" ובו 400 מקומות ישיבה, ובו יזכו המבקרים במפגש פרונטאלי עם מיטב השפים והקונדיטורים מעל בימת ענק. בין המשתתפים: ארז קומרובסקי, אבי שטייניץ, בני סיידא, איתמר דוידוב ואחרים. ואנחנו תמהים האם חוויית האוכל זזה הצידה ובמקומה לפגוש את השף הוא עיקר העניין? האנגר 11 שבנמל תל אביב, כניסה ליום אירועים 39 שקל. שעות פתיחה: 11:00 עד 23:00.

ריקוד ערבי טורקי

מסעדת Tike הטורקית שבהרצליה פיתוח, יוצאת ביוזמה חביבה לערבי ראשון – הופעת ריקודים מסורתית. ההופעה, שתיערך אחת לשבועיים, תיקח את הסועדים לטורקיה בחסות הרקדנית GÜL (בשמה הטורקי), שתפליא בסגנון טורקי קלאסי, עם תלבושות ססגוניות המתחלפות במהלך ההופעה ותלווה במוסיקה טורקית אוטנטית. ההופעה הראשונה תתקיים ביום ראשון ה- 4.2 החל מהשעה 21:30, ויותר מרצוי להזמין מקומות מראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חודש צדפות

כמיטב המסורת הצרפתית, לפיה אוכלים פירות ים בחודשים בהם מופיעה האות R (שזה כמעט כל השנה), תכבד מסעדת פסטיס התל אביבית את המנהג בחגיגת אויסטרים משל עצמה. במהלך השבועיים הראשונים של פברואר, תציע המסעדה יבול אויסטרים טריות שיגיעו ארצה מדי יום בטיסה מצרפת. הצדפות יוצעו בשלל וריאציות, החל מהגשה קלאסית על קרח ועד מנות מוקרמות. מחירי השליקה ינועו בין 20 ל- 90 ¤ ואין זה מומלץ למי שאינם חובבי הז'אנר. מסעדת פסטיס, שד' רוטשילד 73 תל אביב. 03-5250773.

מבשר על בוא האביב

קפה דקס, קפה ומסעדה איטלקית השוכן בגורדון 39 בתל אביב, מתחדש לקראת האביב אולי, במנות חדשות בתפריט. בין המנות החדשות: טרילוגיית ברוסקטה המורכבת מ- 3 ברוסקטות בטעם טפנד זיתים ופסטו , עגבניות מיובשות ופטה ומוצרלה אנשובי וצלפים (16 ¤); וסלמונה – פטוצ'יני, רוטב יין לבן ושמנת, גבינת פרמזן, פסטו וסלמון מעושן (42 ¤). דקס, גורדון 39 ת"א, 03-5234363.

ליקר מקשיח

ובכדי להקדים את המאוחר, הנה משקה אחד לחג האוהבים, שנהוג ליחס לו תכונות של מעורר תשוקה. לקראת יום האהבה חברת "כספי משקאות חריפים", משיקה לראשונה בישראל ליקר טקילה אמיתי - אגאוורו Agavero. הליקר משלב בתוכו את צמח הדמיאנה, שעליו משמשים במקסיקו תחליף לתה ולגיוון טעמם של משקאות חריפים, והוא הנחשב לצמח המעורר תשוקה. מחירה של הויאגרה הטבעית הזו אינו זול כלל – 600 ¤ לבקבוק. שמישהו יבדוק ויודיע לנו אם זה פועל. להשיג בחנויות משקאות מובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully