וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל סיר יש מכסה אידוי

איתי להט

22.2.2007 / 8:16

שנת 2007 נמצאת רק בהילוך ראשון, אבל את קולקציות כלי הבישול שלה, כבר הספיקו להציג חלק מהחברות ואפילו להשיק אותם לאחר כבוד בארץ

את חגיגות ההשקה פתחה ענקית הסירים והמחבתות – טפאל (Tefal). החברה הצרפתית, מתמחה מאז 1954 בייצור כלי בישול. עם השנים היא הפכה לאחד ממותגי הכלים המובילים בעולם, במיוחד לאחר פריצת הדרך שלה עם טכנולוגיית ציפויי הנון-סטיק, השנויה במחלוקת.
תו ההיכר של החברה, הוא התרמוספוט – הנקודה האדומה שבתחתית המשנה את צבעה כשהכלי מגיע לטמפרטורה הרצויה לתחילת הבישול.

הרבה טכנולוגיה יש במוצרי Tefal בנוסף לציפוי הנון-סטיק. השנה למשל, הצטרפה לציפוי זה שכבת מגן נוספת, top coat, בעלת שלוש דרגות עמידות שונות הנעות בין ציפוי עמיד ב- 58% לשריטות וכלה ב- Prometal - ציפוי פרימיום העמיד ב- 100% בזכות נוסחה מיוחדת של מינרלים. בנוסף, חוזקו תחתיות הכלים למניעת עיוות הצורה בהשפעת החום ותעלות מיוחדות המותקנות בהן מבטיחות פיזור חום אחיד. ולסיום, כל הכלים צוידו גם במכסה, שהופך כל אחד מהם לכלי אידוי. למכסים של Tefal גם פטנט ייחודי להוצאת האדים מהסיר ללא הרמת המכסה.

לא רק חידושים טכנולוגיים משיקים ב- Tefal, אלא גם 10 סדרות כלים חדשות, וביניהם סדרה של חברת כלים יוקרתית (Lagostina), אותה רכשה לא מכבר Tefal.

הסיר הערום

אחת מסדרות הכלים החדשות, שזכתה להרבה תשומת לב, היא הסדרה האיטלקית של השף הבריטי ג'יימי אוליבר. אוליבר יצר סדרה על פי האני-מאמין שלו, שלפיו כל אחד יכול לבשל ארוחת גורמה. לפיתוח הסדרה קדם מסע ממושך שערך אוליבר באיטליה, במהלכו התעמק בסודות המטבח המקומי. התוצאה היא סדרת כלים בעיצוב כפרי איטלקי המיועדת להכנת מגוון מאכלים האופייניים לארץ המגף.

הכלים עשויים מאלומיניום מוברש בנוסחה מהפכנית, המאפשרת שימוש בטוח במדיח כלים ופיזור חום אופטימאלי, ומצוידים בציפוי ה- prometal החדשני, המבטיח עמידות של 100% ומגן גם מפני שימוש באביזרי מתכת. כל הכלים ניתנים לשימוש גם בתנור. הידיות מתכתיות אך לא מתחממות. המחירים, קצת םחות מתאימים למדיניות "כל אחד יכול לבשל" של אוליבר: 369 עד 899 ¤ למגוון הפריטים.

מי שמחפש סדרה צנועה קצת יותר, ימצא את מבוקשו בסדרת Bienvenue בצבע הקארי הצהוב. סדרה זו בולטת בצבעה המיוחד ומציע כלים בהם הפנים מצופה בשכבת מגן נוספת מסוג New resist. הציפוי החיצוני עשוי מאמייל בצבע צהוב-קארי. הידיות הארגונומיות עשויות מבקליט, והמכסה פלדת אל חלד. מחירם של הכלים בסדרה נע מ-99 ¤ (מחבת) ועד 419 ¤ (סיר).

דודי נחושת

גם LA CUCINA, הציגה בישראל את סדרת ה- CUCINA ACESORI, החדשה. כאן כבר מדובר בסדרה של כלי נחושת לבשלנים מקצועיים ולחובבי בישול, המיוצרת בעבודת יד מסורתית. כידוע, כלי נחושת הם אלה עם חלוקת החום הטובה ביותר מבחינת כלי הבישול, אבל הם גם עולים בהתאם. גם כאן ציפוי הנחושת, שמקנה לכלים מראה יוקרתי, מוליך את החום בצורה הטובה ביותר הנותנת חלוקה שווה המתאימה לבישול איטי כמו בקדרה, טיגון ואידוי מהיר, בטמפרטורות גבוהות.

הקולקציה כוללת סירים, מחבתות אובאליות ועגולות בגדלים, מסננות בגדלים, קלחות, כדי שמן, מלחיות פלפליות ועוד, בשלל בגימורים שונים של ריקועים. מחירים? לא זול, 160 עד 1850 ¤. אפשר להתפעל ב- LA CUCINA, אולם תצוגה, הקישון 16 בני-ברק (מתחם קניון איילון) ובחנויות המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully