וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיט את החברים

איתי להט

26.2.2007 / 17:30

השף אלעד הרוש חוגג יום הולדת שנה למסעדת בוחא, בשוק הכרמל, בתל אביב. החברים הטובים באים לפרגן בין הסירים במטבח

מסעדת בוחא הנושקת לשוק הכרמל, או כפי שאוהבים לכנות אותה אצלנו "מסעדת השוק", כבר חוגגת שנה. לקח לנו זמן להגיע אליה, אבל אחרי חודשיים של פעילות עצרתי בה בצהריים אביבי אחד עם עגלת הקניות מהשוק.

המקום כבר היה מלא. מן המטבח יצאו מנות צפון אפריקאיות א-לה חריימה, מגלובה, קציצות ותבשילי איברים פנימיים, כולם כאחד עשויים עם הרבה נשמה. אותה נותן במקום אלעד הרוש, מי שהיה בזמנו בין השאר הסו שף של אביב משה במסעדת מסה. בחיתוך חד, או שבעצם לא, פתח הרוש את בוחא על גדת הנהר של חומרי הגלם הטריים והטובים שיש בתל אביב, חזר לשורשים והצמיח פרחים חדשים ומשופרים. אין עוררין שהרוש שולט במטבח הקטן שלו על הקולינאריה הצפון אפריקאית. בכדי לחגוג יום הולדת של בוחא, שהיא אגב אלכוהול תאנים אפריקאי מעולה שמוגש במקום, הזמין הרוש כמה חברים לבשל איתו מידי יום שלישי במהלך כל חודש פברואר.

בשלישי שעבר עבד שם עם הרוש השף אביב משה. כששאלתי את הרוש עם זו ההזדמנות שלו להשפיט קצת את משה במטבח שלו, הוא תלה בי מבט תוהה ואמר: "נראה לך שמישהו יכול לצוות על אביב לעשות משהו בכל מטבח שהוא?". אביב מצידו דווקא אמר שבשבילו זאת חופשה מתוקה בת כמה שעות ממסה. זה ניכר באוכל שכל מנה ממנו הייתה חוויה יוצאת דופן וחד פעמית.

העניין הוא שזה מסוג האירועים שחבל לשמור אותם בסוד. הנה מחר למשל (יום ג' 27.2), יארח הרוש את השף הכריזמטי אבי ביטון ממסעדת אדורה. זה יקרה בשני סבבים, ככה שגם אתם יכולים ליהנות. הסבב הראשון ימשך מ- 19:00 ועד 21:30, וסיבוב האוכל הבא יוגש מ- 21:30 ואילך. אגב, בשבוע הבא יתארח באותה המתכונת השף עדי אבו שמתכנן להגיש בין השאר צוואר טלה על חיטה ירוקה.

"בוחא", מאיר 42 פינת הכרמל (שוק הכרמל). טל' 077-3232422

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully