וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופסת מוסיקה בפול הקפה

רחל אינגבר

6.3.2007 / 12:46

רשת קופי בין השיקה השבוע עמדות מיוחדות לממכר דיסקים, סרטים ושאר מוצרי תרבות. גימיק שיווקי או תרבות להמונים? תקבעו אתם

מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מכרטיס הביקור של כל בית קפה. יש בתי קפה שמקיימים הופעות חיות, אחרים מסתפקים בפלייליסט אישי. בין אם מדובר בבליל רדיופוני ובין אם מדובר באלבומים חתרניים, הפסקול מעניק גוון ייחודי לכל מקום.

ברשת הקופי בין, רצועות הג'אז, בוסה נובה וצ'ילאאוט לא בולטות ולפעמים אפילו קשה להבחין בהן. הן משמשות מוסיקת רקע שמשתנה בהתאם לשעות היום, ומטרתה לאפשר למבלים לשוחח בלי הפרעה. לאחרונה החליטה הרשת להעביר את השקטה הביישנית לקידמת הבמה, ולהעניק לאמנות הצלילים את הכבוד הראוי לה.

בסניף ההרצלייני מתקיימים מזה זמן ערבי DJ ובסניף רעננה ערבי ג'אז. שאר 12 הסניפים מצטרפים בימים אלה למועדון התרבות באופן צנוע, פחות ישיר ושיווקי יותר, באמצעות עמדות ה-M-BOX, שמוצבות בכל אחד מהם. קופסאות ה-MUSIC & MOVIE, בצבעי כחול ותכלת נועזים ביחס לחום הנינוח שמעטר את הסניפים, מכילות דיסקים של זמרים שונים וסרטי DVD עדכניים למכירה.

אריק ברמן ורונה קינן ב-59 ש"ח

אלון לוי, מנכ"ל קופי בין, אמר לוואלה! קפה שהיוזמה, פרי שיתוף פעולה עם NMC וגלובוס יונייטד, באה כחלק ממגמה של פניית הרשת לקהל צעיר. מעבר לעיצוב, עם לוגו של דוגמנית ושם שקורץ לבינלאומי, ישנו דגש על אלמנט הדינאמיות. בכל שבועיים תוחלף הסחורה האמנותית, שתכלול בעיקר מוסיקה ישראלית וסרטים לכל המשפחה.

תוך שמירת האצבע על הדופק, הדיסקים והסרטים שיוצעו ללקוחות הם חדשים בלבד, כאלה שזה עתה יצאו לאור, ולוי מתכנן שיהיו מדי פעם גם השקות של דיסקים חדשים בנוכחות האמנים בסניפים של הרשת. כרגע מוצעים למכירה הדיסקים החדשים של אריק ברמן ורונה קינן במחיר 59 ¤, והסרט "השטן לובשת פראדה" במחיר 79 ¤.

לשאלה בדבר היתרון שמקנה הרכישה בבית הקפה על פני רכישה בחנות, השיב אלון לוי בקצרה "הזמינות והנחת המועדון". בית הקפה נמצא מתחת לבית ולעבודה (אם כי ישנן גם עוד כמה חנויות כאלה בנמצא), והנחת המועדון היא הנחה שלמעשה כל אחד יכול לזכות בה, בלי שום תנאים, ע"י מילוי פרטיו באחד הסניפים. המצטרפים יוכלו לחסוך לעצמם עוד 10 ¤ על כל אחד מהפריטים, ובנוסף ליהנות מהטבות והנחות בתחום האם, שבינתיים דבק בשמרנותו, האוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully