וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאות בוואלה! אוכל

שי פוגלמן

17.4.2007 / 19:16

הוצפנו במבול של קומוניקטים ובהם ידיעות על ארוחות מיוחדות לקראת יום העצמאות. כנסו ותבינו למה לא נכתוב עליהן. ובכל זאת אם יצוץ משהו ממש מעניין אנו מבטיחים לעדכן

יום העצמאות בפתח ומסעדות ישראל מציעות שלל ארוחות מיוחדות. המסעדות שמחזיקות אנשי יחסי ציבור מיומנים, או כאלו ששוכרות משרדים מתמחים, כבר שלחו לנו רשימה ארוכה של ארוחות מיוחדות לחג. עד כה הגיעו למערכת וואלה! אוכל, כמה עשרות קומוניקטים ובהם לפחות מאתיים הצעות ממסעדות כאלו ואחרות. דוגרי, רובן נשמעות סתם מצוצות מהאצבע. קשקושים על גבי קשקושים, להטוטנות של מילים, שמנסות לתפוס איזו ידיעה קטנה בעיתון או באתר האינטרנט. כי הרי נהוג לחשוב בעולם התקשורת, שממש לא משנה באיזה הקשר, אם כתבו את שמך, משמע אתה קיים.

מנגד, יש גם כמה ידיעות שאולי יכולות להיות מעניינות. הבעיה היא, שאנו יכולים לדגום, רק קצת פה ושם וזה בדיוק מה שאנו משתדלים לעשות. אבל בלתי אפשרי לבדוק ולהעיד על כולם. אנו לא יכולים להבטיח לכם שהאוכל באמת טעים בכל מקום. אנו גם לא יכולים להתחייב על אמינות המחירים וההצעות שהם מפרסמים.

באופן כללי היחס שלנו אל הידיעות האלו די אמביוולנטי. מצד אחד, המסעדות רוצות להתפרנס, גם היחצנים כמובן. זה נשמע לגיטמי. מצד שני, אתם מצפים לקרוא את המידע הכי חשוב, מדויק ומעניין. זו זכותכם. מצד שלישי, לנו, כאמור, אין שום דרך לבדוק את הכל. בואו נוסיף למורכבות הזו את העובדה שהרבה מסעדות טובות, פשוט אינן מסוגלות כלכלית או סתם לא רוצות להשתמש במשרדי יחסי ציבור. על ההצעות שלהן, במידה ויש כאלו כמובן, לנו אין שום דרך לדעת.

מה עושים?

המשוואה הזאת אינה פתירה. במצבים כאלו נהוג לנקוט בפתרונות רדיקאליים - להתעלם או פשוט לפרסם את כולם. בחרנו ללכת בדרך הראשונה. מי שרוצה לפרסם שיתלה מודעה.

בינתיים נתעלם ממבול הידיעות שכבר קיבלנו ואם נשמע על משהו שיהיה באמת מעניין, נשתדל לעדכן גם אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully