וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמה במחיר מבצע

איתי להט

16.5.2007 / 16:25

פסטיבל האוכל של נחלת בנימין הקטנה מציע מנות גורמה ב-25 ש' בלבד ואווירה אינטימית שלא תמצאו בפארק יהושע

כקונטרה לאחיו הגדול וההמוני, נפתח אתמול פסטיבל האוכל של נחלת בנימין הקטנה בתל אביב, המתקיים זו השנה החמישית. הארוע האינטימי הזה מפגיש את הקהל עם שורת המסעדות של רחוב נחלת בנימין, הרחוב בו התפתחה בשנים האחרונות שכונה קולינארית שכוכבה זרח.

הפסטיבל יימשך 10 עשרה ימים, עד ה-24 מאי, ובמסגרתו מציעות מסעדות הנחלה אפשרות משתלמת לדגום חלק ממנות הדגל, במחיר מוזל של 25 ש' למנה. בין המשתתפות: הטרקלין, דיניץ, תהל, בראון, פביאנה, פטאט, ל'אנטריקוט, וסאדמוס אמורי.

השנה, עומד הפסטיבל בסימן "ביכורים ויין" ובמהלך הפסטיבל יימכרו ברחובות יינות מהארץ ומהעולם, תמורת 25 ש' לכוס. המחיר כולל גם את כוס היין במתנה, איתה יוכלו החוגגים לגשת לכל אחת מהמסעדות המשתתפות בפסטיבל ולקבל מילוי מחדש, תמורת 20 ש' לכוס יין. את אותו החוק ניתן גם ליישם לגבי קוקטיילים ובירה מהחבית שיוגשו בפסטיבל.

מחוץ למסעדת הטרקלין (נחלת בנימין 41), יוקם דוכן מיוחד בו יתארחו ביכוריהם של יקבי בוטיק ישראליים, ביניהם יקב צ'ילג, יקב סוסון ים, יקב גינתון, יקב הר אודם, יקב דלתון ואחרים.

טעימות מהתפריט

הטרקלין יגישו בין השאר קבבוני טלה עסיסיים ונקניקיות מרגז עם צ'ימיצ'ורי. המטבח של דיניץ יגיש ניוקי עבודת יד ברוטב עגבניות טריות ופרמז'ן ושיפודי עוף על מצע Home Fries ורוטב צ'ילי.

ל'אנטריקוט יציעו למבקרים שיפודי פרגיות בחלב קוקוס, חמאת בוטנים ודבש וטונה צרובה במרינדה של סויה ולמון גרס. ומתהל תצא הבשורה הקולינארית בדמות צ'וריסוס בברביקיו צ'יפוטלה, תמרים, איולי, טבסקו ועירית וכדורי ריזוטו פטריות עם קרם פרמז'ן.

והאלטרנטיבה

מי שמעדיף אוכל פשוט יותר או שנחלת בנימין היא פשוט לא הרחוב שלו, יוכל ליהנות באופן חד פעמי משוק אורגני שייערך בשישי הקרוב (18 במאי)בלב תל אביב.

"שוק הפרחים של תל אביב" הנערך בגן מאיר, ייארח את יריד האיכרים האורגני. שוק הפרחים והיריד האורגני יתקיימו משעה 10:00 ועד שעה לפני כניסת השבת, והכניסה לשניהם חופשית. השילוב בין האירועים הוא הזדמנות להצטייד בפרחים טריים ומזון בריא ואיכותי לסוף השבוע.

במסגרת היריד יימכרו מבחר של פירות וירקות אורגניים, זיתים, שמן זית, יינות ומוצרים נוספים כמו אגוזי מקדמיה. כל מציגי היריד הם חברי הארגון לחקלאות אורגנית וכל התוצרת מפוקחת ובעלת תו איכות "טוב השדה". המוצרים האורגניים, כמו גם הפרחים, יימכרו במחירים אטרקטיביים הודות לכך שפערי התיווך נחסכים והתוצרת נמכרת ישירות מהמגדל לצרכן. יהיה פרחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully