וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המדף

21.6.2007 / 1:16

הצזיקי של מחלבות גד מנצח את זה של שטראוס, מעדני הטריפל של תנובה מאכזבים ויום חג לאסתטיקנים. אנשי וואלה! טועמים

מחלבות גד הוציאו משקה ציזיקי בבקבוק. המלפפון, השום והשמיר נותנים למשקה טעם מצויין, ואם עוצמים את העיניים ומשתמשים היטב בדמיון, ממש אפשר לחשוב שאתם יושבים באיזו טברנה ביוון. המשקה מחליק בגרון ויהיה קשה להסתפק בכוס אחת ולא לגמור את הבקבוק במעמד פתיחתו. טעים מאוד, מומלץ מאוד לנסות, אלא אם אתם מפחדים להתמכר לזה.

גם שטראוס יצאה עם ציזיקי משלה, אבל בצורת הסלט. בניגוד למחלבות גד, שמצליחים לנטרל את הטעם התעשייתי מהמוצר שלהם, הציזיקי של שטראוס נראה כמו עוד סלט בסדרת הסלטים הגדולה שלהם. לא תרגישו שאתם ביוון, אפילו לא בקפריסין, אבל הטעם סביר. ניסיתי את הצזיקי של שטראוס בתור רוטב משדרג לסלט, והוא עשה את העבודה. מסוג הדברים שלא חובה שיהיה בבית, אבל אם יש לכם כמה שקלים פנויים – זה בסדר.

יניב דורנבוש

מעדני תנובה טריפל

קינוחי קצפת חדשים של תנובה עומדים לבצע נחיתה ישירה על מדפי המרכולים בקרוב. מעדן תנובה טריפל. מזמין אתכם למשולש טעמים (בניגוד למעדן שני הטעמים המיסיונרי).

ווניל עם תות: היות שאין הרבה מה לחדש בטעמה של הקצפת, חפרתי ישר אל הווניל, שהוא לא קרם ברולה, אך שווה לכל חיך. המטרה העיקרית היתה התותים. לצערי בתחתית הכוס חיכתה לי ריבת תותים נוזלית למדי. היכן חתיכות הפרי?

שוקולד עם אגסים: קצפת, מממ, בסדר, שוקולדה, טעים, למה לא, והאגסים, אוי האגסים. 2-3 פנינים קטנים ולא משמעותיים השאירו אותי מאוכזב ומנסה לאתר חור בתחתית הכוס. לא נותר לי אלא לחלום על מנת אגסים בתנור עם שוקולטה חמה. כנראה שגם קברניטי תנובה חלמו...

שוקו-קוקוס רמת מתיקות מחרידה הפרה את האיזון בין הטעמים. משהו בקוקוס בתוך קצפת לא מסתדר לי. איך נאמר: אפשר לאכול. מדובר בחוויה מעניינת, אבל תמיד הייתי טיפוס מונוגמי, ונראה לי שאשאר כזה.

יאיר ג'יי רונן

סלטי יד המלך

שלושת הסלטים הקיציים החדשים של 'סלטי יד המלך' מצליחים לא לאכזב אם מחפשים את מה שכתוב על האריזה, אבל רק אחד מהם ראוי למאכל בפני עצמו. "סלט ארטישוק בשמן זית" הוא ללא ספק המוצלח ביותר בחבילה, כיוון שהמרקם המעניין של הארטישוק רק מרוויח מחתיכות הגמבה, השמיר והרוטב של שמן זית.

הדבר הראשון שאפשר להגיד על סלט פלפלים מרוקאי הוא שהסלט הזה חריף מאוד. גם אנשים שאוהבים אוכל חריף, כנראה לא ייהנו לאכול אותו בלי תוספת כלשהי. שילוב של הסלט עם פרוסת לחם ואולי אפילו קצת חומוס, לעומת זאת, ממתן את החריפות ומאפשר ליהנות מהפלפלים עצמם.

הבעייתי ביותר בחבילה הוא "סלט מלפפונים טורקי", שמצליח להיות חסר טעם כמעט לחלוטין – חתיכות המלפפונים אמנם רכות, אבל הבצל, התבלינים והחומרים המשמרים לא באמת נותנים טעם כלשהו, מה שמשאיר אותנו עם, ובכן, מלפפונים רכים.

דניס ויטצ'בסקי

כף הגלידה המקצועית של ברגהוף

מדובר בפריט שלא נחוץ לכל אחד, אבל אם אתם בקטע של אסתטיקה וחשוב לכם שכדור הגלידה שאתם שולפים מהמיכל יהיה סימטרי עגול ומדויק, ייתכן שתמצאו את כף הגלידה המקצועית של ברגהוף פריט הכרחי במטבח שלכם.

מאחר וכולנו נהיינו חובבי כדור הארץ לאחרונה, משמח לגלות שהכף עשויה נירוסטה (פלדת אל חלד שניתנת למיחזור ב-100%) ועומדת בתקנים המחמירים של תעשיית המזון באירופה, תקנים שמבטיחים שלגלידה שלכם לא יתלוו טעמי מתכת וחומרי לוואי.

בתוך השקע בו אוספים את הגלידה לכדור, ישנו חוט נירוסטה שמחובר לידית ועם הלחיצה מפריד את כדור הגלידה מהכף תוך שהוא מחליק אותו לכדור עגול ומושלם. הכף משמשת גם ליצירת כדורים מפירות שונים כמו מלון ואבטיח. לאסתטיקנים בנשמתם


ענת ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully