וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק אנד רולדין

ענת ברק

28.6.2007 / 0:49

חגיגת הלחם בוואלה! נמשכת. עכשיו גם רולדין עולים על גל כיכרות הפרימיום. ענת ברק לא רואה את אטקינס ממטר

ריח של לחם חם וטרי יכול להטריף, אף פעם לא פגשתי מישהו שריח כזה לא מפתה אותו, אין סיכוי שאני עוברת ליד מאפיה, מריחה לחמניות שיצאו הרגע מתנור ולא לוקחת כמה, למרות הדיאטה, למרות שסיכמתי עם עצמי היום בבוקר שהשבוע אוכלים רק פריכיות. ובדיוק על כך הומצא הביטוי "נחטף כמו לחמניות טריות" כי אין דבר שקשה יותר לעמוד בפניו מאשר ריח של לחם טרי.

בשנים האחרונות חל פיחות במעמדו של הלחם הישן והטוב. הלחם שעשוי מקמח לבן הצטרף לליגה למקומות עבודה. קמח לבן מים ושמרים, שהיו עד לא מזמן המרכיב היחיד בכל מאפיה פינו את מקומם לחומרי גלם אחרים לגמרי. מהפכת הבריאות תרמה לשינוי בשוק הלחמים ובתחום הזה, המאפיה הוותיקה רולדין לא קופאת על שמריה (מתבקש).

רולדין הוקמה ב-1989 על ידי האחים אבי קינן וקובי חקק שאפו את העוגות הראשונות בעצמם ומכרו אותן מדלת לדלת. מאז הם גדלו והפכו לרשת המונה כיום כ-14 סניפים בעיקר באזור גוש דן והשרון, עד היום פועלת הרשת כעסק משפחתי המתמחה באפיית עוגות, עוגיות, בורקסים, שאר דברי מאפה וכמובן הסופגניות המפורסמות. ועכשיו הם עולים על הגל ומצרפים לשורותיהם לחמי בריאות שונים.

חיטה סגולה והיא עולה

אחרי שביקרו האחים רולדין באוסטריה הם החליטו על שיתוף פעולה עם חברת באקלדרין האוסטרית, חברה מובילה באירופה בתחום ייצור הקמח. הם חזרו מאוסטריה מצוידים במתכונים סודיים ללחמים ועם חיטה מלאה לא מהונדסת גנטית שצבעה סגול.

מהדורת הלחמים החדשה כוללת 4 סוגי לחמים – לחם הפור פור (שצבעו סגול) עשוי מהחיטה הסגולה ונקרא על שמה. הלחם מיוצר משני סוגי קמח שונים, קמח מלא מחיטה סגולה וקמח שיפון מלא.

לחם רועים אוסטרי ולחמניית קורנשפיץ – הלחם והלחמנייה עשויים מאותו בצק מקמח מלא, עשיר בסיבים תזונתיים. זהו הלחם המוצלח ביותר. הוא דחוס מעט ומלא בכל מיני גרעינים והפתעות.

לחם הסויה – לחם העשוי מפולי סויה מגיע בשתי גירסאות, אחת עם עגבניות מיובשות והשנייה עם עשבי תיבול, בלחם הזה אין שום דבר מיוחד. המרקם אמנם שונה קצת אבל אין בו שום חידוש מרעיש.

ולחמניית מוזלי – לחמנייה קטנה ומתוקה עשויה גם היא מקמח חיטה סגולה ומלאה בכל מיני פיצוחים. מזכירה יותר ממתק מאשר לחם.

מחירים: החל מ-14.90 ש' לכיכר לחם ו-4.5 ש' ללחמנייה.

הלחמים החדשים של רולדין לא מביאים איתם חידוש חסר תקדים, אבל הם בריאים מוקפדים מאוד ועשויים מחומרי גלם איכותיים ביותר, כמו כל לחם כשהם יוצאים מהתנור אי אפשר לעמוד בפניהם וכשהם מתקררים יכולים לשמש תחתית טעימה ומזינה לגבינה שלכם. לחם הרועים ולחמניית המוזלי הן ללא ספק ההפתעה.

את הלחמים של רולדין ניתן להשיג באחד מ 14 הסניפים, ובסניף החדש שנחנך בימים אלה ברחוב אלנבי 45 ומבטיח להיות פתוח כל הלילה שבין חמישי לשישי לשמחתם של בלייני האזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully