וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו עולמי

איתי להט

11.7.2007 / 15:01

בדיוק חסרים לכם המצרכים למרק מיסו ובא לכם לנשנש משהו אקזוטי? סורו ביום שישי הבא לרשת החנויות מזרח ומערב

מה דעתכם לתבל את קניות יום השישי שלכם בקצת טעם אסייתי? זה לא משנה אם אתם גרים בתל אביב, ירושלים או חיפה, בשישי הבא 20/7 תוכלו לעבור באחת מסניפי חנות המכולת האסייתיות "מזרח מערב" ולהתפנק בארוחת טעימות שתוגש שם.

השפע בחנות הוא עצום מסחרר: ממרח בטעם גבינת צ'דר וקטשופ בננה מהפיליפינים, ממרח תבלינים למרק תמרהינד מאינדונזיה, שבבי במבו וצ'יפס קוקוס מתאילנד, אטריות אצות ים מאידונזיה, צ'טני מתוק מהודו, בשר סרטנים מוויאטנם ועוד מיני אקזוטיקה אסייתית רבים. ואם אתם לא יודעים מה לעשות עם השפע הזה, אל דאגה, במקום גם מוכרים ספרי בישול וישמחו לגלות כמה מתכונים למבקרים.

החנויות של מזרח מערב הפכו בעשור האחרון למקום מפגש בין ישראלים למהגרי העבודה מהמזרח. לא אחת תמצאו כאן לקוחות שמבררים אצל חבריהם לקניות כיצד מכינים את המאכל הלאומי של ארצם. יקי הראל, הבעלים של הרשת גילה קשב רב לרצונותיהם של הלקוחות, הגדיל לעשות והציב עמדות מחשב בחנויות עם גישה לאתר החברה המציע עשרות מתכונים בטעם חמוץ, חריף, מתוק. כך הקונים יכלים לבדוק בדיוק למה הם זקוקים ואף להתייעץ עם העובדים שעברו הכשרה מיוחדת וסדנאות בישול מקיפות כדי שיוכלו, לתת טיפים מעשיים ומענה מקצועי לשאלות הלקוחות.

בשישי הקרוב בסניפי הרשת ניתן יהיה לטעום מספר מנות אופייניות. מרק תמרהינד אינדונזי, עוף בנוסח סצ'ואן, אורז מטוגן תאילנדי, מרק חמוץ חריף, עוף ברוטב שעועית שחורה ופירות-ים ברוטב סמבל אולק אינדונזי, עוף בקארי רוגן-גוש הודי, אורז אינדונזי מטוגן – נאסי גורנג וירקות בקארי צמחי אינדונזי. והנה מתכון למי שמעדיף לרכוש מוצרים ולבשל בבית.

סטייק-דג בסגנון סמבל-אולק אינדונזי

(כמות ל-3 מנות)

המצרכים

1 ממרח-תבלין סמבל-אולק אינדונזי של Asian Home Gourmet
3 כפות שמן צמחי
450 גרם דג cat-fish (שפמנון) או פילה דג לבן אחר
2 עגבניות בינוניות קצוצות דק
1 בצל גדול קצוץ דק
3 כפות יוגורט
3 כפות מים
עלי כוסברה לעיטור

אופן ההכנה

1. מחממים 2 כפות שמן בווק על להבה בינונית. מטגנים את הדג עד ששני הצדדים מוזהבים או עד שהוא מוכן. מניחים בצד.

2. מחממים את כף השמן הנותרת באותו הווק על להבה בינונית. מוסיפים את הבצל, העגבניות ואת ממרח-התבלין, ומקפיצים במשך 2 דקות.

3. מערבבים פנימה את המים ואת היוגורט ומביאים לרתיחה התחלתית. מוסיפים את הדג המטוגן ומבשלים על להבה נמוכה במשך 10 דקות או עד שהרוטב מסמיך. מעטרים ומגישים עם אורז.
אפשר גם להחליף את היוגורט בחלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully