וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהיו נקניקים

נגה משל

19.7.2007 / 8:02

אחרי הצלחת הפרומז'רי, נפתח בסניף החדש של "ספייסס" ביהוד השרקוטרי - בוטיק נקניקי גורמה עם 200 סוגי נקניקים מכל העולם

בפעם הבאה שאתם מארחים לפלטת בשרים קרים ונקניקים אתם מוזמנים לשקול לרכז את הקנייה שלכם בבוטיק הנקניקים החדש של מרכז "ספייסס" שנפתח עתה באזור התעשייה של יהוד-סביון. לאחר הצלחת הפרומז'רי – בוטיק הגבינות שהוקם בבסיס האם של "ספייסס" ברמת החייל, בסניף החדש הלכו צעד אחד קדימה והימרו הפעם על נקניקי גורמה. באירופה מעדניות נקניקים כאלה מאוד פופולריות ובוטיקים כאלה ניתן למצוא כמעט בכל רחוב.

בשרקוטרי הישראלי, שגאוות "ספייסס" על כך שהוא הראשון מסוגו בארץ, מציעים מעל 200 סוגי נקניקים ובשרים מרחבי העולם וגם מוצרי בשר בקר מהמובחרים בארץ. בין הנקניקים והבשרים: נקניקים רטובים (מרטדלה, פריזר, נקניק דם), יבשים (צ'ובאי, מוסקובסקיה, סרבלד), חיים (קבנוס ציידים, פפרוני, פרושוטו צוואר), בשר לבן (שינקן, בייקון, קוסטיצה) ומוצרי בקר והודו.

חוויית הקנייה כוללת שירות מתמחה ומקצועי שמספק מידע והדרכה בנושא אומנות הנקניקים, ערבי טעימה, פלטות נקניקים לאירוח ועישון בשרים.

בסניף החדש יהיה גם מתחם סדנאות בישול שקוף המבוסס על מודל דומה במילנו שמטרתו להפוך את הבישול לחלק אינטגרלי מהסניף כך שהקונים יוכלו לראות מה מתרחש במטבח בכל רגע נתון. בקרוב מתוכנן גם בוטיק מאפים צרפתי נוסח הבולנז'רי.

בדומה לשני סניפי "ספייסס" האחרים גם הסניף החדש הוא עולם ומלואו לכל בשלן חובב ומציע כלי מטבח ואוכל, תבלינים, קטניות, חליטות, רטבים ומוצרים מסורתיים של מטבחי עמים.

"ספייסס", אלטלף 1, אזור תעשיה יהוד, מאחורי תחנת הדלק דור, טל': 03-6326320

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully